Ei. Iso Mösjöö ei tule pääsemään läpi.Olisiko Harkimo+Karalahti kaksikko eduskunnassa 2020-luvun Soini+Tony Halme?
@mikkokarna eli viel kerran ni huomenna 18.00 mun insta-live mis saat vastaukset ja paljon muutakin
Vissiin ni tänään sit ja Narikka-torillakin Jebbo kuulemma on. NI !
Mulla tuli joskus vuosia sitten töihin liittyvissä asioissa papereissa vastaan että "Camping Center narikka" ja 00100 Helsinki.Tunnetaan myös Narinkkatorina. Annetaan kuitenkin ehdokkaalle anteeksi, kun oikea nimi on hukassa varsin monella.
Tunnetaan myös Narinkkatorina. Annetaan kuitenkin ehdokkaalle anteeksi, kun oikea nimi on hukassa varsin monella.
No, ei ole ihme, ettei saavu paikalle, kun ei löydä paikkaa, mihin luulee olevansa menossa.No mä kirjoitin eka Narinkka, mutta korjasin kun katoin uudestaan THE MANIN postausta ja menin vielä uskomaan siihen, vaikka hieman muistelin, että toisin olisi. Tää on varmaan ihan perustunne Jeren entisillä pelikavereilla, ainakin aluksi ennen kuin oppivat mikä Jere on "miehiään".
ÄLÄ LUOTA JEREEN!
Onkohan Karalahti ymmärtänyt jotain väärin. Isäukko olisi varmasti voinut jeesiä unelman saavuttamisessa, mutta ei kai vankilaan oteta ketään sisään ainakaa
On tässä sen verran taustaa, että kenelle Kärnä ei vittuilisi? Ja toisaalta kuka ei Jerelle vittuilisi?Osuinpa tänne sattumalta ja kävin kurkkaamassa Jeren instaakin, kun sille naureskellaan. Ainoana mielenkiintoisena asiana jäi mieleen se, että Kärnä oli ottanut asioikseen vittuilla Jerelle. Onko tässä joku pidempikin henkilökohtainen tausta, vai ihan huvikseenko suurpuolueet Kepu ja LiikeNyt ottavat näin yhteen Helsingissä.
Ja toisaalta kuka ei Jerelle vittuilisi?
Osuinpa tänne sattumalta ja kävin kurkkaamassa Jeren instaakin, kun sille naureskellaan. Ainoana mielenkiintoisena asiana jäi mieleen se, että Kärnä oli ottanut asioikseen vittuilla Jerelle. Onko tässä joku pidempikin henkilökohtainen tausta, vai ihan huvikseenko suurpuolueet Kepu ja LiikeNyt ottavat näin yhteen Helsingissä.
Joo mutta turvavyöt ovat nynnyille ja muille tukareille. Ei Jere nyt halua ehdoin tahdoin kasvattaa pojastaan mitään nössöä vaan uskottavan katujen kingin. Karalahden suvun jatkaja kuitenkin.Jere ei todellaan ole mikään vastuullinen aikuinen. Polleena jakelee somessa videota jossa ajelee poikansa kanssa autolla. Poika ei ole vöissä vaan roikkuu penkkien välissä. Tehköön idiootti Jere ihan itse mitä tykkää mutta olisi edes vastuullinen aikuinen
Jere ei todellaan ole mikään vastuullinen aikuinen. Polleena jakelee somessa videota jossa ajelee poikansa kanssa autolla. Poika ei ole vöissä vaan roikkuu penkkien välissä. Tehköön idiootti Jere ihan itse mitä tykkää mutta olisi edes vastuullinen aikuinen
Ei tule kyllä idiotti isänsä opastuksella siihen ikään pääsemään. On ihan eri asia olla äijjjjjä kuin joku vastuitaan pakoileva alkoholisti, jollainen Karalahti on.Joo mutta turvavyöt ovat nynnyille ja muille tukareille. Ei Jere nyt halua ehdoin tahdoin kasvattaa pojastaan mitään nössöä vaan uskottavan katujen kingin. Karalahden suvun jatkaja kuitenkin.
Vai voisko sanoa että säälittävä äijä…taitaa kaverin älykkyysosamäärä olla luokka sama kuin kaveri kengännumeroJere vaan tekee kampanjaa. Onkohan tänään HIFK pelissä kampanjoimassa
On kyllä jäätävä äijjjjä
Mä sain vasta eilen tietää, että se on ehdolla. Ja sentään luen ja kirjoittelen aktiivisesti täällä politiikan ketjuihin.Minkä verran Iso Mösjöö on kampanjoinut? Ihan hirveästi ei ole tainnut olla esillä.