Nyt olen pitkän vastustelun jälkeen kuunnellut kaksi jaksoa tuota Karalahden podcastia ja tuo on yllättävän hyvää kamaa lenkille kuulokkeisiin. Kai tuon olisi tarkoitus olla ihan vakavasti otettava podcast, mutta itse pidän tuosta podcastin koomisesta puolesta. Vaikka Jere on varmasti tuossa tosissaan, niin ihan yhtä hyvin tuo hänen podcast-isännän roolinsa voisi olla jonkun lahjakkaan näyttelijän rooli, jossa hän parodioisi tuollaista "kovaa jätkää".
Välillä tulee aina hymähdettyä, kun Jere ei ole selvästikään ihan loppuun asti suunnitellut noista haastattelujaan. Joskus tulee hiljaisia hetkiä ja välillä taas kysymykset esitetään niin pitkästi ja epäselväksi ettei edes haastateltava ymmärrä kysymystä. Välillä myös kysymyksen esittämisen jälkeen haastateltava ehtii vastaamaan vain parilla sanalla, minkä jälkeen Jere keskeyttää hänet ja käy selittämään jotain omaa tarinaansa. Monesti myös sen jälkeen, kun haastateltava on puhunut esimerkiksi jostain häntä koskettavasta asiasta, niin Jere huutaa takaisin "Se on VITTU just näin".
Ruudun ja Sihvosen jaksot olen kuunnellut, joista etenkin jälkimmäinen oli hyvä. Molemmat olivat myös sinänsä hyviä vieraita, että he olivat kokeneet samoja asioita kuin Jere, mutta selvästi kasvaneet sen jälkeen enemmän ihmisinä. Ruutu osasi vähän jo ehkä hävetä niitä peliuran pahimpia ylilyöntejä ja vaikutti vähän kiusaantuneelta, kun Jere fiilisteli jotain IFK-aikoja, jolloin Summasen Rami oli käskenyt jätkät harjoittamaan kaukaloväkivaltaa. Sihvonen puolestaan oli selvästi päässyt päihderiippuvuudesta eroon ja Jere lopuksi taisi vähän jopa ärähtää, kun Sihvonen muistutteli Jerelle hänen alkoholinkäyttönsä vaikutuksia esimerkiksi Jeren lapsiin. Jantusen jakso pitää varmaan seuraavaksi kuunnella.