Juuri katsoin saman, ja spontaani naurunhörähdys pääsi. Siinä jää Spedet ja Veskut kakkoseksi, kun aito OG-UG TapulinÄIJÄ alkaa viihdyttämään kansaa.Vai notta viihdetaiteilija.
Juuri katsoin saman, ja spontaani naurunhörähdys pääsi. Siinä jää Spedet ja Veskut kakkoseksi, kun aito OG-UG TapulinÄIJÄ alkaa viihdyttämään kansaa.Vai notta viihdetaiteilija.
Ehkä patsas? Nimiehdotuksia? "Chief"?
Tosin patsasta kannatan kyllä. Ja sen patsaan nimi pitäisi olla itsestäänselvästi ”ÄIJJJJJÄ”. ”ÄIJJJJJÄ” tulee sijoittaa baaritiskille nojailemaan ja siihen kolme brikkaa täynnä drinkkejä: yksi täynnä ”jerevirtasia”, yksi ville vallattomia ja yksi valkovenäläisiä.
Ei ole tuolla nimellä ainakaan.Siihen aukiolle, Dominon eteen. En tiedä tosin onko Dominoa enää.
Eiköhän noissa Jeren Tapuli-jutuissa ole sitä samaa ekstraa, mitä äijän muissakin jutuissa on. Jokaisen wannabe-gangsterin mielestä ne omat huudit ja omat jätkät ovat niitä kaikkein kovimpia.Tapulikaupungista ei oltu koskaan kuultukaan. Ilmeisen kovien äijjien mesta kuitenkin siis ollut, Suomen todellinen Compton, jossa elämä laitetaan koetukselle ja josta äijimmät selviää.
Tapulis ei vaan pääse vieläkää kuvaa mitää matskuu ku vanha pilviverho leijailee mestoilla niin sakeena edelleen.Toivottavasti Netflixiin tai Disney Plussalle tulee elokuvaan pohjautuva sarja, joka keskittyy enemmän Tapulin meininkiin.
Ei sentään, kyllä kaikkien tapuliäijien äijä ihan siinä Tapulissa asui, Palovartijantiellä.Myöhemmin kokemus on osoittanut, että Tapuli on lähinnä vain tylsän näköinen ja ankea. Ja siinähän on Puistola vieressä, joka on selvästi parempaa aluetta. Ettei vain Jere olisi asunut nuoruudessaan sittenkin siinä ns. paremmalla puolella?
Todellakin huge rispektit, et valinnut thug lifea vaikka hyvät tsäänssit oli tulla Tapulin legendaksi.Ei sentään, kyllä kaikkien tapuliäijien äijä ihan siinä Tapulissa asui, Palovartijantiellä.
Ite oon asunu parikymppisenä ja niillä ikävuosilla siinä viereisellä tienpätkällä, respektit mulle.
Rispekt ÄIJJÄ! En pysty kuvittelemaankaan kuinka karun nuoruuden olet elänyt!Ei sentään, kyllä kaikkien tapuliäijien äijä ihan siinä Tapulissa asui, Palovartijantiellä.
Ite oon asunu parikymppisenä ja niillä ikävuosilla siinä viereisellä tienpätkällä, respektit mulle.
Tuntuuko kuitenkin, että kassit ois silti kasvaneet. Ihan vähänkin vaan.Vähintään kerran viikossa käyn Tapulissa. Vielä ei ole suurta idolia ja oppi-isää näkynyt. Silti jaksan jatkaa.
Eikös Jere asunut ainakin vielä vähän aikaa sitten Keravalla? Katu-uskottava paikka toki sekin.Vähintään kerran viikossa käyn Tapulissa. Vielä ei ole suurta idolia ja oppi-isää näkynyt. Silti jaksan jatkaa.
Keravan kolli, taisi käydä potkimassa seinää ja hokemassa "Rane on kingi!"Eikös Jere asunut ainakin vielä vähän aikaa sitten Keravalla? Katu-uskottava paikka toki sekin.
Helge Herala oli suomalainen näyttelijä, vaimonsa Marja Korhonen oli myös...Miten mulle tulee tuosta Tapulin Pormestarista mieleen RAID-sarjan Keisari, jota esitti Helge Herala. Myyttinen hahmo. Kertokaa nyt jotain hänestä!
Asuivat molemmat vielä Lallukan taiteilijakodissa. Se jos mikä on kiinnostavaa, mutta hänestä, tai heistä ei nyt ollut kysymys.Helge Herala oli suomalainen näyttelijä, vaimonsa Marja Korhonen oli myös...
Miksi tämä kiinnostaa?
Keravan kolli, taisi käydä potkimassa seinää ja hokemassa "Rane on kingi!"
Tapulikaupungista ei oltu koskaan kuultukaan.
Tapulissa ei käytetä maskia kuin keikkahommissa ja hihaheikkien kandee pysyä visusti poissa.En tiedä, mitä olen tehnyt väärin, että Jere Karalahti pomppasi Instagramissa eteeni. Menin sitten tutkimaan, mitä herralle kuuluu. Instagram stoorissaan on jokin meemi, joka ilmeisesti irvailee koronarokotteelle.
Mutta kyllä Tapulissa varmaan rokotteita otetaan tunnollisesti, varsinaisen rokotuskauden ulkopuolellakin.Tapulissa ei käytetä maskia kuin keikkahommissa ja hihaheikkien kandee pysyä visusti poissa.
Koronarokotusta ei laiteta suoneen niin ei kiinnosta Tapulissa.Mutta kyllä Tapulissa varmaan rokotteita otetaan tunnollisesti, varsinaisen rokotuskauden ulkopuolellakin.
En tiedä, mitä olen tehnyt väärin, että Jere Karalahti pomppasi Instagramissa eteeni. Menin sitten tutkimaan, mitä herralle kuuluu. Instagram stoorissaan on jokin meemi, joka ilmeisesti irvailee koronarokotteelle.
Koronarokotusta ei laiteta suoneen niin ei kiinnosta Tapulissa.