Larionov #8
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Tapulissa on aina pikkuisen jännä tunnelma. Päälle päin rauhallista, mutta koko ajan tuntuu, että joku kyttää. Pormestari? Saa olla varuillaan ettei kulman takaa hyökkää joku.
En tiedä, mitä olen tehnyt väärin, että Jere Karalahti pomppasi Instagramissa eteeni. Menin sitten tutkimaan, mitä herralle kuuluu. Instagram stoorissaan on jokin meemi, joka ilmeisesti irvailee koronarokotteelle.
Tosimies unohti lapset välillä, kun oli kiire hengaa toisten tosimiesten kanssa.Höpö höpö ystävät hyvät. Se on MIÄS ja ÄIJÄ samaan aikaan. Veti viinaa ja viivoja. Lopetti työnteon kun pakotettiin valitsemaan sekoilun ja työnteon välillä. Noin toimii tosimies.
Siinä unohtui akkakin ja laskunmaksut. Mutta tosimies ei akkaa kauan katsele kun nenää täytyy puuteroida. Ja rahaakin jää enemmän käyttöön jos ei maksa laskuja. Kaverit olleet varsinaisia kusipäitä kun eivät enään lainaa rahaa.Tosimies unohti lapset välillä, kun oli kiire hengaa toisten tosimiesten kanssa.
No siitä rahasta en tiedä eiköhän ne ole ulosotossa nostaneet jo hintaa. Mutta äijä kuitenkin muutaman kerran kadonnut nannankin kanssa, mutta nyt ilmeisesti sit perhelämä taas maistuu.Siinä unohtui akkakin ja laskunmaksut. Mutta tosimies ei akkaa kauan katsele kun nenää täytyy puuteroida. Ja rahaakin jää enemmän käyttöön jos ei maksa laskuja. Kaverit olleet varsinaisia kusipäitä kun eivät enään lainaa rahaa.
Mitä sille päiväkodille kävi?
Ei nyt ihan näinkään. Päiväkodilla menee heikosti ja Rojax Oy on liki konkurssikypsä. Verohallinnolle velkaa liki 10k ja ulosottomenettelyssä todettu varattomuus tai muu este.Auto päiväkodit löytyy finderista. Ei mene mitenkään hyvin, mutta ei huonostikaan. Karalahden Rojax Oy myös sinnittelee jotenkin.
Palovartijantiellä on Hämäläis-Osakunnan (tai oikeammin: osakunnan omaisuus on betonoitu Hämäläisten ylioppilassäätiöön, joka nuo kiinteistöt omistaa) opiskelija-asuntoja (PVT 13-17) ja siinä vieressä on vielä lisää Kämnerin tiellä (4 ja 7),HYS, kohteet. Eli opiskelijoita on paljon, kun niitä kerrostaloja on viisi. Itsekin kävin siellä opintojen aikana asumassa (Hämiksellä oli jopa HOAS:ia halvemmat vuokrat). Silloin mulle kerrottiin, että jollain prätkäjengillä (Bandiitit?) oli joskus ollut autotalli / kerhotila A-hana nimisen baarin viereisessä talossa tjsp. Rauhallinen nukkumalähiö se mun aikaan oli. Painotus sanalla nukkuma, Harrikoita ei näkynyt tai kuulunut, eikä oikeastaan mitään muutakaan. Opiskelijat eivät rahojaan juuri tuhlaa paikallisiin baareihin (vaan juovat pussikaljameiningillä omissa piireissään), ja siksi eivät näy Tapulin baarien asiakaskunnassa, joka ymmärtääkseni on tasoa "minkä tahansa lähiön pub-ördäri". Mutta jos Jere on asunut PVT:llä, ja mäkin olen, niin mullekin respectit!Ei sentään, kyllä kaikkien tapuliäijien äijä ihan siinä Tapulissa asui, Palovartijantiellä.
Ite oon asunu parikymppisenä ja niillä ikävuosilla siinä viereisellä tienpätkällä, respektit mulle.
Jere ja Nanna hengailevat nykyään Olli Postin kanssa, joten tämä aivopieru ei varsinaisesti yllätä
Jere Karalahdelta hurjaa tekstiä koronasta somessa – asiantuntija tyrmää väitteet: "Se ei pidä paikkaansa"
Jere Karalahti muun muassa kyseenalaisti koronavirusrokotteen turvallisuuden. Asiantuntija haluaa oikoa väärää käsitystä.www.iltalehti.fi