Sanoisin että kannattaa lukea tai ottaa selvää eri näkökulmien mielipiteitä siitä asiasta, mihin otat itse kantaa.
Jos sinua kiinnostaa "rosvon" tarina hänen itsensä kertomana, miten teki itse kaiken väärin voit katsoa Marko Jantusen tarinointia.
Tämä viestisi osoittaa aika vahvasti sitä, ettet tiedä yhtään mistä puhut. Noloako se oli vasta sitten kun treeneistä kävi poliisit hakemassa kuulusteluihin? Vaikka koko nuoruutensa ollut "nuorisorikollinen" samaan aikaan kun oma isä oli poliisi?
Sen mukaan mitä Karalahden mielenmaisemasta olen lukenut kirjasta, mediaa selaamalla esim. jargoni podcastissa tai maikkarin viihdeohjelmista, sekä tuttujen tutuilta kysymällä, vaikutelma tästä kuvaamastasi "väärissä porukoissa liikkuneesta" tyypistä on aivan eri kuin minkä sinä olet tehnyt. En tunne Karalahtea henkilökohtaisesti joten en pysty sanomaan muuta kuin vaikutelmani. Ja ei, kyse ei ole siitä että olisi joku viaton ollut väärissä porukoissa. Päinvastoin.
Mielestäni Karalahti on harvinaisen klassinen esimerkki narsistisesta persoonasta. SIinä tilassa millään muulla ei ole väliä, kuin miten muut luulevat asioiden olevan. Ja koska tämä ihmistyyppi ei kestä itseään edes vähää alusta, tarvitsee päihteet oman suuruudenhulluutensa kulissien ylläpitämiseksi. Se tarkoittaa jokaisen läheisen hyväksikäyttöä, heille valehtelua, ja heti paremman hyväksikäytettävän osuessa kohdallessa sitä, että se edellinen hyväuskoinen hölmö tulee hylätyksi.
Mikähän se Jeren tämän hetkinen elämäntilanne on?