Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitä mä näin? Ei ollut onneksi ääntä päällä.
No Jere tuntuu olevan ihan raivopäinen. Halusi lyödä Seiskaa takaisin oman äitinsä kuolemalla. Lyönti meni kyllä ohi, kun Seiska ei nähdäkseni sillä revitellyt, vaan Jeren väitetyllä ryyppäämisellä. Jere veti sitten raivopäissään esiin tällaisen surukortin. Ehkä hän toivoo sillä rauhaa paskalehdiltä. Rauhaa pitäisi ehkä antaakin, ainakin lehtien, kun Jere vaikuttaa olevan todella sekaisin.Tuli kyllä kuvottava olo. Oma äiti nukkui pois nelisen kuukautta sitten ja viimeiset hetket oli samankaltaisia kuin Jeren videolla. Ei vaan pysty millään käsittämään, että miten tuollaisen videon pystyy julkaisemaan. Tai ehkä sitten vaan on niin huonossa hapessa, että järki ei enää kulje Jerellä…
Tämä. Seiska voisi mennä just sinne minne päivä ei paista. Jatkokysymys: Kuka v---u edes lukee moista roskajulkaisua?Rauhaa pitäisi ehkä antaakin, ainakin lehtien, kun Jere vaikuttaa olevan todella sekaisin.
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Tuo elämämkoululainen tuskin edes tajuaa, mitä häpeä tarkoittaa, vaan purjehtii vain eteenpäin omalla tyylillään.Mulle ainakin tuli ihan helvetin epämukava olo tuota Jeren ig stooria katsellessa. Kuvottava teko vastenmieliseltä ihmiseltä. Hyi! Sietäisi hävetä, mutta tuskinpa vaan.
Joo, älkäö menkö, minä idioottina menin. Eli pari avautumista siitä että ei ole ryyppäämässä ja on vaan treenannut ja käynyt äitinsä haudalla. Sitten loogisesti pari videota kuolevasta äidistä. wtf.Siis jengi oikeasti menee vasiten katsomaan tätä mainostettua videota???
Ei jaksa ymmärtää.
En tuo lisäinfoa ketjuun saatikka sisältöä, mutta en todellakana mene katsomaan kun olen lähimmäisten luona käynyt kun nukkuneet pois.Siis jengi oikeasti menee vasiten katsomaan tätä mainostettua videota???
Ei jaksa ymmärtää.
Mitä mä näin? Ei ollut onneksi ääntä päällä.
Toivottavasti eivät kuitenkaan kuhertele vaakatasossa julkisella paikalla, sillä se olisi jo varsin mautonta.Nyt vain odotetaan sitä päivää kun Seiska julkaisee pari kuvaa jossa näkyy kun Nanna on uuden miehen kanssa. Sitten nousee Jeren kierrokset
Taikka mahdollisesti vielä pahempaa kävele julkisesti käsikkäin. Taikka edes vierekkäin. Tätä päivää odotellessa.Toivottavasti eivät kuitenkaan kuhertele vaakatasossa julkisella paikalla, sillä se olisi jo varsin mautonta.
Alkoholismi tavallaan romahduttaa ihmisestä kaikki tämmöiset moraaliset pidäkkeet. Se mikä sivullisesta tuntuu täysin käsittämättömältä, on alkoholistille itselleen ihan normaalia käytöstä.Tosta tuli kyllä paska fiilis. Olin itse äitini kuolinvuoteella sairaalassa ja otin muistoksi kuvan, jossa äiti näkyy nukkumassa taustalla siten, ettei kamera ole tarkentanut häneen. Äiti kuoli tuosta muutaman tunnin kuluttua. En ole lähettänyt kuvaa kenellekään enkä näyttänyt kenellekään muulle paitsi vaimolle ja sisaruksille. En voi ymmärtää, mitä Jeren päässä liikkuu.
Siis jengi oikeasti menee vasiten katsomaan tätä mainostettua videota???
Ei jaksa ymmärtää.
Tämäkin aika tyypillistä käytöstä alkoholistilta, kun jää kiinni siitä valheiden verkosta ja kissa nostetaan pöydälle. Kun me siskoni kanssa nostettiin kissa pöydälle ja sanottiin suorat sanat isälle, niin reaktio oli aika absurdi ja välillä suorastaan pelottava. Siinä tongittiin kaikki mahdollinen menneisyydestä ja kaiveltiin pienimmätkin mahdolliset tapahtumat ja asiat, millä meitä pystyi vähänkin lyömään. Isä pyrki esim. vaikuttamaan meihin äitin muistoa lokaamalla. Lisäksi laitteli viestejä työpaikalleni ja esitti kaikenlaisia syytöksiä, veti mukaan yhden täysin viattoman sukulaisen ja katkaisi välinsä myös häneen ym. ym.No Jere tuntuu olevan ihan raivopäinen. Halusi lyödä Seiskaa takaisin oman äitinsä kuolemalla. Lyönti meni kyllä ohi, kun Seiska ei nähdäkseni sillä revitellyt, vaan Jeren väitetyllä ryyppäämisellä. Jere veti sitten raivopäissään esiin tällaisen surukortin. Ehkä hän toivoo sillä rauhaa paskalehdiltä. Rauhaa pitäisi ehkä antaakin, ainakin lehtien, kun Jere vaikuttaa olevan todella sekaisin.
No et sinä mutta ilmeisesti jotkut menivät tämän ketjun kautta katsomaan tuon videon.No en tiennyt että se sieltä oli tulossa. Hieman yllätti.
”Teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne…”Itsellä pisti ig:ssä eniten silmään, että pojasta ollaan tekemässä jotain ihme tapuli-elämän soihdunkantajaa.