On Karalahdella vielä matkaa uuden ajan Hannu Karpoksi.
Mielestäni kumpikin oli selvästi humalassa. Ainakin Jere sopersi normaalia enemmän.
Oon itse tehnyt aika paljon haastatteluja ja huomannut, että yksi ratkaiseva tekijä onnistuneelle haastattelulle on se, että saa henkilökohtaisen kontaktin haastateltavaan. Erittäin taitava tässä on esim. Arto Nyberg. Kun Jerellä ollut vieraana vanhoja pelikavereita ym. niin tunnelma ollut välitön ja vieraat puhuneet avoimemmin ja rennommin kuin ehkä jonkun muun haastateltavana. Näitä on ollut ihan kiva kuunnella, vaikka Jere onkin huono haastattelija, kysymysrunko ollut aina täsmälleen sama sen sijaan, että reagoisi enemmän vieraan puheisiin tai tekisi yksilöidymmät kysymykset.Ne jaksot, joissa Jerellä on ollut vieraana vanhoja pelikavereita, ovat olleet ihan OK kuunneltavaa. Jos Jeren kiinnostus on nyt käsitellä yhteiskunnan vaiettuja epäkohtia joidenkin huru-ukkojen kanssa, niin hohhoijaa.
Tämä uusi kaveri vaikuttaa perinteiseltä paskanjauhajalta, joka on itse asiat sössittyään katkera Veikkaukselle ja yrittää nyt saada korvausasiaansa ajettua itselleen suotuisasti tällaisella keinolla.
Ja tosiaan hyvin epäselväksi jäi, että mitä on tapahtunut ja miksi Veikkaus yritti MURHATA hänet. Tämä on tavallaan jo niin pimeä podcast aiheineen, että se alkaa olemaan jopa kiinnostava. Eri syistä tosin mitä podcastin vetäjät luulevat.
Sama täällä. En tiiä kuka lypsää vielä tuota kuolevaa lehmää, mutta joku moraali sais tuottajalla? ollaKommenttien perusteella oli uteliaisuudesta pakko vilkaista ja kyllähän tuo aiheutti myötähäpeää, vajaa 3 min riitti. Jere tosiaan vaikuttaa olevan humalassa. Alkaa nousta jopa säälin tunne pintaan.
Monien lasten vanhemmat käyttäneet varoittavana esimerkkinä?Niin ketä on autettu, ja missä asiassa?
Tuolloin somesta ei oltu edes kuultukaan ja Jeren seikkailut yöelämässä näkyivät vain Seiskan sivuilla ja koska en lukenut kyseistä aviisia, oli tämän sekoilut ensin Suomessa ja myöhemmin rapakon takana minulle aika suuria yllätyksiä.
Jopa Salossa 1995 lätkää seuraavan nuorison keskuudessa liikkui huhuja, että Hifkin Karalahti on huumemiehiä ja tästä heitettiin vitsiä.Kyllä ne Jeren seikkailut oli Stadissa ihan yleistä tietoa.
Kyllä siellä tiedettiin. Ei ehkä laajuutta, mutta kun tuo kantautui HIFK:ssa pelanneiden kavereiden kautta meikäläisenkin korviin, niin eipä se voinut mikään valtionsalaisuus olla - ja siis itsekin olin tuohon aikaan vielä pieni lapsi. Ja mitä olen ymmärtänyt, niin Mobergin pitäminen aiheesta pimennossa oli useammallekin jergusporukan jäsenelle hauska harrastus.ihmettelen, ettei HIFK:ssa muka tiedetty.