Jere Karalahti – tilanneseuranta ja spekulointi

  • 208 407
  • 1 179

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol


No, kaikki on suhteellista, veli Senior. Aalto osaa tarvittaessa rymistelläkin, aivan varmasti. Aalto nimittäin pärjäsi rymistelyssä aivan asiallisesti AHL.ssä ja NHL:ssä siihen asti kun pelata sai. Eikä nuo AHL-tehotkaan huonoja olleet. Ja jos Aalto verrataan keneen tahansa HIFK-pelaajaan, niin kyllä Aalto ratkaisee tiukat matsit (joita ovat vain ja ainoastaan playoffit) luultavasti ketä tahansa teidän kaveria tehokkaammin. Aallon tapaisia jyriä eivät runkosarjapelit vielä innosta. Ne on pakkopullaa, vain. Mutta kun tosipelit alkavat keväällä, Aalto jättää luultavasti jokaisen HIFK-pelaajan taakseen sekä tehoissa (+- saldo) että syötöissä. Jos siis HIFK playoffeihin pääsee... Että silleen meillä.

No voi perkema. Toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.

Osaa tarvittaessa rymistellä. Osaako tarvittaessa pitää turpansa kiinni ja olla ihan pelimies, tai jopa Pelimies?

Pärjäsi AHL:ssä ja pärjäsi NHL:ssä, voiskohan keskittyä sitten liigassa pelaamiseen? En minä ole hänen tehoistaan puhunut mitään. Minusta tehot tuolla tyylillä ovat hanurista, mutta se kai se meidän ero sitten on.

Vaikka (sori) vähän lipsumme topicista, mun on pakko kysyä cobolilta suora kysymys:

Oletko sitä mieltä, että Aallon tyyli (kiukuttelu, filmaaminen, ylireagointi yms) kuuluvat jääkiekkopelaajalle ja -peliin? Make it simple, kun vastaat.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol


Ja jos Aalto verrataan keneen tahansa HIFK-pelaajaan, niin kyllä Aalto ratkaisee tiukat matsit (joita ovat vain ja ainoastaan playoffit) luultavasti ketä tahansa teidän kaveria tehokkaammin. Aallon tapaisia jyriä eivät runkosarjapelit vielä innosta. Ne on pakkopullaa, vain. Mutta kun tosipelit alkavat keväällä, Aalto jättää luultavasti jokaisen HIFK-pelaajan taakseen sekä tehoissa (+- saldo) että syötöissä. Jos siis HIFK playoffeihin pääsee... Että silleen meillä.

Sen sijaan että kirjoitit tällä tavalla, olisit yhtä hyvin voinut kirjoittaa vaikka näin:

Jos meidän lehmää verrataan naapurin Koistisen lehmään, niin kyllä meidän Laikku luultavasti lypsää kovassa paikassa helvetin paljon tehokkaammin kuin naapurin Moppe. Eihän tässä ole mitään faktapohjaa enkä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu, mutta kyllähän se näin tulee menemään! Meidän Laikku on lypsänyt Ypäjän raskaassa sarjassa aina kun on saanut vastuuta helvetin hyvin ja myös Peräseinäjoen markkinoiden näytöskisoissa jälki on ollut vakuuttavaa. Laikkua ei tippaakaan kiinnosta lypsyhommat ennen kuin Ypäjän navetan pihalla ruoho on keväisen vihreää, mutta heti lumien sulaessa Laikku luultavasti ja täydelliseen arvaukseen sekä minun mielikuvitukseen perustuen ruiskuttaa maitoa ämpäriin sellaisella tahdilla, että naapurit katsovat Mopen olevan hyödyllisempi lähinnä teurastettuna.

Tässä minun kirjoituksessani oli yhtä paljon järkeä ja faktaa kuin sinunkin, cobol.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Senior


Sallinet vähän kuitenkin Aallosta.

Minun IFKissäni ei ole sijaa Aallon kaltaisille pelaajille, vaikka jostakin löytäisin tilaston mistä tahansa asiastaan. Tyyli ja tavat ratkaisevat. Se rytinäpronssijuttu, tietänet.

Aalto on chicken, rutisija ja kiukuttelija minun kirjoissa ja kansissa. Sellainen henkilötyyppi saattaa sopia teille kyllä.


Sinun ifkissäsi oli kuitenkin sijaa Jan Calounille ja Mika Kortelaiselle vai kö?
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Viestin lähetti Mike


Sinun ifkissäsi oli kuitenkin sijaa Jan Calounille ja Mika Kortelaiselle vai kö?

Vaikka Jan Caloun välillä (lue suht. usein) itkikin jäällä, niin hän ei ole mitään verrattuna tiistaina nähtyihin Joutsenlammen esityksiin, joita Aalto teki. Hienoja hyppyjä välillä kierteellä ja välillä ilman. Valitettavasti eräs nimeltä mainitsematon tuomari (en todellakaan koskaan aio kyseisen herran nimeä mainita) meni noihin Aallon joutsen loikkiin.

Antin kannattaisi varmaan laittaa työhakemus kansallisoopperaan siellä varmaan löytyisi joku ballerinan osuus meidän neidille.


Sitten asiaakin:

Toivottavasti Jere saapuu piakkoin vahvistamaan IFKn puolustusta. Zidlicky ei todellakaan ollut niin hyvässä iskussa kuin viime vuonna ja Mikki Hiiri oli todellakin niin huono, kuin alustavasti puhuttiin. Kantor yllätti positiivisesti. Vahvistusta vielä kaivataan. Varsinkin Jeren ruoskaa siniviivalle kaivataan pahasti. Tiistaisen matsin perusteella ainoastaan Kantor veti suht. hyviä lämäreitä.

Täytyy mainita, että narrien inkkarin lämärit ovat todella kaunista katseltavaa. Niitä ei pahasti viritellä ja lähtevät todella tarkasti. Melkein pääsi yllättämään Tompan ilman maskia. Paita pelasti.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Ja sitten tehdään aaltoja

Antti Aallosta on tulossa näköjään yksi värikkäimmistä pelaajista SM-liigassa.

Hän kieltämättä on aika monipuolinen pelaaja. En siis ihmettele.

Ärsyttäjiä arvostetaan, kunhan ne pelaavat omassa joukkueessa. Aalto osaa provosoida, ei tarvitse kuin seurata palavien kalsareiden tuoksua tässä tai IFK-Jokerit matsiketjussa. Kentällä suu käy ja vastustajien hihat palavat siihen malliin että ruvetaan hakkaamaan mailalla jaloille - ja mennään istunnolle - ja ulos.

Tuon lisäksi Aalto on mainio puolustava hyökkääjä, sekä hyvinkin mukiin menevä hyökkäävä sentteri ja pelintekijä.

Rymistellä kaveri osaa tarvittaessa. On kokoa ja temperamenttia.


Jos joku väittää pokerilla, ettei ottaisi Aaltoa omaan joukkueeseensa, niin on joko hölmö tai sitten toipuminen avauskierroksesta ei ole vielä edennyt siihen pisteeseen, että istuttaisiin alas ja vedettäisiin henkeä. No, jääkiekko on tunteisiin vetoava laji.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mike


Sinun ifkissäsi oli kuitenkin sijaa Jan Calounille ja Mika Kortelaiselle vai kö?

Calounin tyylille ei ollut sijaa, missään nimessä. Tietenkin miehen pisteet horjuttivat omaa inhoa tyyliänsä kohtaan. Minua oikeasti vitutti yhtälailla silloin Calounin jatkuva dyykkailu ja napina.

Olipa räksyttävä, dyykkaileva ja jäässä ''tuskissaan'' kieriskelevä pelaaja missä seurassa hyvänsä, täältä tulee kuitti.

Kortelaisen suu kävi dumareille aina. Inhoa häntä kohtaa ei minulla ollut. Mika korvasi suurella lojaalisuudellaan seuraa ja omiaan kohtaan sinänsä ärsyttävää piirrettään seliseli-osastolla.

Muutenkin 'minun' IFK on vain minun IFK. Puhutaan omista arvostuksista ja aivoituksista. ''Jääkiekko on miesten kontaktipeli'' - on yksi minun perusteeseistä, yksinkertainen kun olen. Huomaa sanat -miesten- ja -kontaktipeli-.

Toivottavasti vastaus tyydytti. Voin samassa yhteydessä, kun otit puheeksi, kysyä saman kysymyksen myös Sinulta, Mike:

Oletko sitä mieltä, että Aallon tyyli (kiukuttelu, filmaaminen, ylireagointi yms) kuuluvat jääkiekkopelaajalle ja -peliin?

edit: mennääks takas itse topicciin?
 

Alter ego

Jäsen
Suosikkijoukkue
BFC
Viestin lähetti Kuvernööri


Sen sijaan että kirjoitit tällä tavalla, olisit yhtä hyvin voinut kirjoittaa vaikka näin:

Jos meidän lehmää verrataan naapurin Koistisen lehmään, niin kyllä meidän Laikku luultavasti lypsää kovassa paikassa helvetin paljon tehokkaammin kuin naapurin Moppe. Eihän tässä ole mitään faktapohjaa enkä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu, mutta kyllähän se näin tulee menemään! Meidän Laikku on lypsänyt Ypäjän raskaassa sarjassa aina kun on saanut vastuuta helvetin hyvin ja myös Peräseinäjoen markkinoiden näytöskisoissa jälki on ollut vakuuttavaa. Laikkua ei tippaakaan kiinnosta lypsyhommat ennen kuin Ypäjän navetan pihalla ruoho on keväisen vihreää, mutta heti lumien sulaessa Laikku luultavasti ja täydelliseen arvaukseen sekä minun mielikuvitukseen perustuen ruiskuttaa maitoa ämpäriin sellaisella tahdilla, että naapurit katsovat Mopen olevan hyödyllisempi lähinnä teurastettuna.

Tässä minun kirjoituksessani oli yhtä paljon järkeä ja faktaa kuin sinunkin, cobol.


100-0 kuvernöörille !
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kai Aallon kohdalla on ärsyttävintä se että noin iso kaveri jaksaa itkeä ja valittaa.Jokiharjun kokoisilta sen vielä ymmärtää mutta jos kaveri on Aallon kokoinen hän voi vastata kovuuteen myös kovuudella eikä itkemisellä iltalehtien sivuilla.
 

chico

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mixu
Kai Aallon kohdalla on ärsyttävintä se että noin iso kaveri jaksaa itkeä ja valittaa.Jokiharjun kokoisilta sen vielä ymmärtää mutta jos kaveri on Aallon kokoinen hän voi vastata kovuuteen myös kovuudella eikä itkemisellä iltalehtien sivuilla.
Nimenomaan näin. Eli ollaan olevinaan kova jätkä ja tsemppari ja kuitenkin syyllistytään jatkuvaan itkemiseen ja filmailuun. En lähtisi vertailemaan Calouniin, niin eri tyyppisiä äijiä ovat, lähinnä voisi vertailla Aallon filmauspuolta muutamiin Mäkiahon viime kauden dyykkauksiin jotka olivat aivan yhtä ärsyttäviä.

Tämä ei siis tarkoita että hyväksyn calounin itkemistä ja filmailua mutta Aallon kohdalla se on mainituista syistä paljon ärsyttävämpää.

EDIT: menipä pahasti varsinaisen otsikon ohi, sorry.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Senior


Oletko sitä mieltä, että Aallon tyyli (kiukuttelu, filmaaminen, ylireagointi yms) kuuluvat jääkiekkopelaajalle ja -peliin?


Kyllä. Kaikki mikä auttaa joukkuetta voittamaan kuuluu peliin.
Pääasia ei ole voitto, vaan voitto ja häviäjän täydellinen halventaminen, kusettaminen ja alistaminen :-)
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Viestin lähetti Mike


Kyllä. Kaikki mikä auttaa joukkuetta voittamaan kuuluu peliin.
Pääasia ei ole voitto, vaan voitto ja häviäjän täydellinen halventaminen, kusettaminen ja alistaminen :-)

Hmm... Sinun mielestäsi siis kaikki mikä auttaa joukkuetta kuuluu peliin. Doping varmasti auttaa, eli sinä kannatat myös dopingia induktion perusteella.

Huoh, tuollaiset kaverit ovat oikeasti jääkiekkokulttuurin syöpä. Olet varmasti jokerifani, koska jokerit on viime kausina menestynyt. Olisit Bluesfani, jos blues olisi menestynyt. Siltä ainakin vaikuttaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti wabbit


Huoh, tuollaiset kaverit ovat oikeasti jääkiekkokulttuurin syöpä. Olet varmasti jokerifani, koska jokerit on viime kausina menestynyt. Olisit Bluesfani, jos blues olisi menestynyt. Siltä ainakin vaikuttaa.

Huoh itsellesi.

Paitsi että tälle palstalle hyväksytään anomusten perusteella uusia kirjoittajia, pitäisi ilmeisesti olla jonkinlainen pääsykoe. Vähintäänkin kuuluisi tietää palstan legendaarisimmat kirjoittajat ja fanit.

Kun ruvetaan gloryhunttereista puhumaan, Mike on varmasti sen listan jumbosijalla, jaetulla sellaisella monen muun todellisen fanin kanssa. Kysy vaikka HIFK-leirin kokeneemmalta siiveltä, jos et narrin puhetta usko.

Ja syöpää hakisin jostain ihan muualta. Mike edustaa sitä hiljalleen häviävää fanaattisuutta, toisin kuin me perseennuolijat. Olisin tuohon saattanut lisätä hymiön, mutta uskon asiaan perehtyneiden ymmärtävän muutenkin.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Vakio

Kun ruvetaan gloryhunttereista puhumaan, Mike on varmasti sen listan jumbosijalla, jaetulla sellaisella monen muun todellisen fanin kanssa. Kysy vaikka HIFK-leirin kokeneemmalta siiveltä, jos et narrin puhetta usko.

Ja syöpää hakisin jostain ihan muualta. Mike edustaa sitä hiljalleen häviävää fanaattisuutta, toisin kuin me perseennuolijat. Olisin tuohon saattanut lisätä hymiön, mutta uskon asiaan perehtyneiden ymmärtävän muutenkin.

Voin vahvistaa tämän sikäli, että Mike on kyllä legendaarinen Jokerifaniudessaan ja muiden joukkueiden halventamisessa. Harva onnistuu saamaan niin monen lämmöt nousemaan. :-)

Tuohon toiseen kappaleeseen sen varran kommenttia, että minäkin olen näitä "perseennuolijoita", mutta luokittelen itseni kyllä 100% fanaattiseksi faniksi. Millä sen sitten määrittelee on jo kokonaan eri juttu.

Sanoisin oikeastaan että Mike on fanaattinen Jokeri-fani ja piste. Meistä moni muu on fanaattinen oman joukkueen fani, mutta myöskin ihan yleisesti jääkiekon fani. Siitä tulee se ero että nuolemme niin sanotusti milloin kenenkäkin takapuolia.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Viestin lähetti Mike

Sinun ifkissäsi oli kuitenkin sijaa Jan Calounille ja Mika Kortelaiselle vai kö?

Itse voin pahoin katsellessani Köllin sohimisia ja filmejä ja varsinkin Calounin kaatuiluja ja selitystä. Calounin puolustukseksi sanottakoon, että häntä sai ottaakin kuin sitä kuuluisaa vierasta sikaa tuomareiden viheltäessä noin joka kymmenennen rikkeistä.

Voittaminen ilman kunniaa on alhaista. Minun joukkueessa joutuisi filmaamisesta ja sikailuista penkin päähän.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jere Karalahti keskustelupalsta

Ai niin, siis tuollainen otsikko.

Muutamiin viimeisimpiin pari kommenttia. Kyl se IFK nyt jo
playoffsiin punnertaa. Paljon paremmalta näyttää valmistelu.
Tai ainakin tuntuu siltä.

Jan C ja Mika K - kiitos kaikesta. Calounin pisteet kyllä ilahdutti,
mutta tarvitaan aika armeija ukkoja pitämään tuomarit
tyytyväisinä ja Jaana kondiksessa. Silti aiemmista matseista
kaikki kiitos. Mikalla myös lojaali ura takana ja toivottavasti
kaikkea hienoa edessä vaikka Saksassa ja Sveitsissä. Mika
on viisas ukko noita koulimaan.

Jeren kaipaaminen Ruoskan paikalle on luonnollista ja toivotaan,
että tähän päästään. Varmasti nousee brandin kannatus
tolla vedolla.

Minun IFK ; taistelee - ei filmaa ja on oikeasti kova, muttei
mikään selkääntökkijä.
 

Alter ego

Jäsen
Suosikkijoukkue
BFC
Viestin lähetti Mike


Kyllä. Kaikki mikä auttaa joukkuetta voittamaan kuuluu peliin.
Pääasia ei ole voitto, vaan voitto ja häviäjän täydellinen halventaminen, kusettaminen ja alistaminen :-)

Täydellisen käsittämätön kirjoitus edes leikillään kirjoitettuna.
Miken on kyllä todella syytä olla huolissaan omasta arvomaailmastaan sekä henkisestä tasapainostaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Alter ego


Täydellisen käsittämätön kirjoitus edes leikillään kirjoitettuna.
Miken on kyllä todella syytä olla huolissaan omasta arvomaailmastaan sekä henkisestä tasapainostaan.

Kannattaako nyt hihojaan mokomasta polttaa. Jopa minä olen oppinut näillä kuukausilla 'lukemaan' kommentteja tietyiltä nickeiltä. Miken vastauksen tulkitsen hymiöineen hyvänä läppänä ja ehdottomasti tsoukkina. Luultavasti naama peruslukemilla olisi vastaus ollut jotain: 'ei kuulu'.

Silti toivon paluuta itse aiheeseen, vaikka onhan tämäkin viihdyttävää...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottakaa nyt jumalauta muutamat nimimerkit se tuttipullo suusta ja kestäkää tappio kuin miehet! Miken heitossa oli hymiö perässä ja jos ei sitä osaa tulkita niin ei voi kun valittaa... Onko teillä neideillä "ne" ajat vai mikä nyt on noin herkäksi vetänyt?
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
neiti vastaa

Viestin lähetti Vänrikki Naapero
Ottakaa nyt jumalauta muutamat nimimerkit se tuttipullo suusta ja kestäkää tappio kuin miehet! Miken heitossa oli hymiö perässä ja jos ei sitä osaa tulkita niin ei voi kun valittaa... Onko teillä neideillä "ne" ajat vai mikä nyt on noin herkäksi vetänyt?

Taidan olla yksi näistä naaperon "neideistä". Meiltä on siis poistettu kaikki kritiikin antamisen oikeus, kun joku laittaa hymiön perään. Mielenkiintoista. Voisin siis tulla heittämään, mitä tahansa läppää Jokerit ketjuun ja heidänhän olisi ymmärrettävä minua, jos laittaisin hymiön perään.

Viestini voisi olla esimerkiksi seuraavanlainen:" Jokerien pelaajista kukaan ei osaa pelata. Kaikki vain sukeltavat, kahvaavat ja sikailevat. Tuomarit ovat ratkaisseet jokereille ennenkin jopa mestaruuksia ja näyttäisi nyt tänä vuonna tulevan samanlainen ratkaisu :) <-- siinä se hymiö. Jos nyt et ymmärrä kirjoitustani, niin muista olla kommentoimatta tai olet itse se neiti.

Myönnän tekstini hieman teinimäiseksi.

Neiti Teemu
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Mike


Kyllä. Kaikki mikä auttaa joukkuetta voittamaan kuuluu peliin.
Pääasia ei ole voitto, vaan voitto ja häviäjän täydellinen halventaminen, kusettaminen ja alistaminen :-)

Helvetti kun tuli taas naurettua kybällä.Mikellä on todellakin asenteet kohdallaan ; ).On todella turhaa alkaa epäilemään Miken mielenterveyttä,sillä vanhan baarin jengi on kauttaaltaan pihalla kaikesta.Arvostan todella paljon tätä kirjoittajaa,ja on todella virkistävää välillä seurata,kun todellinen fanaatikko iskee sanan säilällä.

Vääntäkää pojat vääntäkää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nännissä kiinni

Ilmoittaudun itsekkin mielelläni niihin tutinimijöihin,harmi, kun samalla ei voi kunnolla kirjoittaa.Mutta eihän se haittaa, kun teksti on tyyliä kuin amiraali nelsonillaaaaaaaa.
Tiedän, että päällikön tuleminen punaisiin ei sovi kaikkien suunnitelmiin, naperoilla siinä on purtavaa ihan omiksi tarpeiksi.
Jeren tulon jälkeen IFK:n puolustus on selvästi liigan eliittiä.
Nythän alkaa mielenkiintoinen odottelu, kuinka naperot vastaavat ja ylistävät omiensa fyysistä ja liikkuvaa puolustusta.
Tämä siis pelkästään PUOLUSTAJISTA.Yrittäkää pitää hyökkäys puoli erikseen, jos vain voitte ja pystytte??????????????????????+
Aalto mielestäni omaa kyvyt, joita voisi käyttää muhunkin, kuin itkemiseen ja valit.Mutta kuten sanottua turkulainen perimä ei anna anteeksi tehtyjä vahinkoja(exept berg,timonen,rajamäki,alatalo,kallio,virta)
Mutta pahoin on näyttämässä, että naperot ovat ajamassa kiinni kategoriaa, jossa turkulaiset ovat VIELÄ omassa kastissaan.
Kuten sanottua tälläkin hetkellä imeskelen tuttia ja läträän muovisen kauluksen kanssa.Nyt pitää lopettaa, kun kerhon täti tulee viemään meidät päiväunille.cool,cool,cool
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Sammakko ko se sieltä suusta?

Viestin lähetti Alter ego


Täydellisen käsittämätön kirjoitus edes leikillään kirjoitettuna.
Miken on kyllä todella syytä olla huolissaan omasta arvomaailmastaan sekä henkisestä tasapainostaan.

Mike nyt vaan kirjoittaa taitavasti sen mitä useimmat meistä ajattelevat, mutta eivät jostain syystä halua tai kykene ilmaisemaan.

Kaikkien ei toki tarvitsekaan ilmaista syvimpiä tunteitaan täällä. Joidenkin kohdalla voi olla ihan hyvä pitää kuumimmat fiilarit sisällään.

Tunteiden ilmaisemisen tai niiden tunnustamisen kyvyttömyys on toki eri asia kuin pyrkimys kultivoituneeseen ilmaisuun. Kaikilta asioiden puhuminen niinkuin monesti tuntee ei vain onnistu, toisille se ei sovi. Kolmannet ovat sitten kyvyttömiä sekä ilmaisemaan että ennenkaikkea tunnistamaan niitä.


Kyvyttömyys ilmaista tunteitaan sitten johtaa kaikenmaailman itkemisiin tuomareista, muiden sikamaisuudesta tai muiden neiteilystä.

Kasvun paikka itse kullaan.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Sammakko ko se sieltä suusta?

Viestin lähetti Lapanen
...Tunteiden ilmaisemisen tai niiden tunnustamisen kyvyttömyys on toki eri asia kuin pyrkimys kultivoituneeseen ilmaisuun. Kaikilta asioiden puhuminen niinkuin monesti tuntee ei vain onnistu, toisille se ei sovi. Kolmannet ovat sitten kyvyttömiä sekä ilmaisemaan että ennenkaikkea tunnistamaan niitä.

Kyvyttömyys ilmaista tunteitaan sitten johtaa kaikenmaailman itkemisiin tuomareista, muiden sikamaisuudesta tai muiden neiteilystä.

Kasvun paikka itse kullaan.

Olipas syvällistä skeidaa. Et kai ole nimimerkin takana piileskelevä Alpo?

Lennokas henkesi pauhu tyssää kahteen asiaan; Asia yksi on se, ettet näytä puhuvan threadin mukaisesta jutusta. ("Jee, Jere himaan!!!). Ja asia kaksi on se, että jaarittelet skeidaa. Yleistät tosi typerästi (tuo keskimmäinen kappale), etkä tuo mitään uutta tähän keskusteluun. Kiva kuitenkin että olet viitsinyt selata niitä jakomäen kirjaston sivistyssanaoppaita... (hymiö)

Vai oliko tarkoituksesi sanoa että vain hjokerimyönteiset tunteet ovat aitoja tunteita joita sopii ilmaista? Olet aika hassu kaveri. *lol*
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Sammakko ko se sieltä suusta?

Viestin lähetti Lapanen
Mike nyt vaan kirjoittaa taitavasti sen mitä useimmat meistä ajattelevat, mutta eivät jostain syystä halua tai kykene ilmaisemaan.

Nimenomaan. Kyllä minä esimerkiksi hyväksyn Calounin nykyiset kaatuilut Bluesissa. En minä niistä pidä mutten myöskään voi väittää etteikö minulle kelpaisi yv-maalit kaatuilusta seuranneen jäähyn takia. Toisin on tietysti asian laita jos filmaaja, valittaja tms ei pelaa omassa joukkuessa.

Edit 1: Sori, en voinut ottaa kantaa case Aaltoon kun en ole sitä nähnyt.
Edit 2: pitäisiköhän taas keskittyä itse aiheeseen eli Jereen. Tack o godnatt
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Minä en hyväksynyt viime kaudella Mäkiahon kaatuilemisia IFK:ssa. Se on varmaa. Sinänsä harmi, että Saarinen ei tintannut sitä Analheim-Aaltoa kunnolla kuonoon. Huitominen on perseestä.

Melkoinen ketju tämä Jerestä kertova, kun täällä puhutaan jo jostain aalloista ja kaluuneista. Jeren tilanteeseen ei toki ole mitään uutta, jollei noita MTV3:n tarinoita uusiksi laske.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös