Re: Re: terapiaa
Viestin lähetti mission16W
Todettakoon nyt vielä, että Jere hoiti tämän asian itse vähän tyhmästi. [/B]
Maailma ei ole täydellinen. Minäkin olisin voinut hoitaa joitakin asioita viisaammin, ehkä sinäkin??
Ja eiköhän täällä ole ainakin 99%:sesti oltu sitä mieltä, että jos Jerellä on sopimus Nashvillen kanssa ja kyseinen seura ei sitä pura, niin Jere ei pelaa sen aikana HIFK:ssa, kuten ei tod.näköisesti missään muuallakaan.
Mitä Yashiniin tulee, niin eikös sekin mies hoitanut asiat vähän tyhmästi??? Toki neljän vuoden diili tuo turvaa pitkäksi aikaa, mutta kun muiden palkat alkoivat nousta, niin jo alkoi itkeminen. Olisi tehnyt lyhyemmän diilin, ja näyttänyt seuralle, että "vilkaisehan noita minun tekemiä pisteitä. Tuolla miljoona taalaa enemmän tienaavalla on kymmenen pistettä vähemmän kuin minulle, joten eiköhän pistetä vähän lisää tohon meikäläisenkin palkaan". No nythän mies saa sitten korkojen kera vähän enemmän palkkaa ettei tarvi Venäjän Kelan rahoilla elää. (hymiö hymiö hymiö)
Rouvalista??? Siitä hatunnosto tepsukoille ja muillekin tahoille, että miestä ei ole unohdettu ja on yritetty auttaa mahdollisesti kaikin tavoin. Eikä sovi unohtaa Ässiäkään Jaroslav Otevrel tapauksessa.
Olisi todella mukava tietää missä muodossa tuo Iltiksen kysymys on heitetty, koska ihmetyttää kovasti miksi nämä nimettömänä pysyvät valmentajat eivät halua Jeren paluuta liigaan. Jos sinne olisi ollut pakko laittaa nimet lausunnon antajalta, niin veikkaan että tulos olisi ollut toisenlainen. Tai mistä helvetistä minä voin sitä tietää.