Tai sitten minä käyn joskus Simballa, kun samalla paikkakunnalla kuitenkin asutaan. Muistitikulle talteen kaikki materiaali ja ei muuta kuin editointi käyntiin.
Minulle käy kaikki projektia eteenpäin vievät ehdotukset.
Tai sitten minä käyn joskus Simballa, kun samalla paikkakunnalla kuitenkin asutaan. Muistitikulle talteen kaikki materiaali ja ei muuta kuin editointi käyntiin.
Pohdin tässä, että itseasiassa tuon dvd:n voisi saada aika nopeastikin tehtyä mikäli siihen ei tule valtavasti kikkailuja. Esim. jos vain poistaa pitkät pelikatkot ja tekee menut yms. niin aikaa ei kauheasti mene. Sitten voisi liittää 'ekstroihin' nuo jo editoidut tehdyt maalit, jotka voisi sitten vain halutessaan katsoa ekstrapuolelta.
Kuinka paljon on materiaalia ajallisesti?
Katsellaan sitten lähemmin miten tuota yrittäisi toimittaa halukkaille. Helpoin keino lienee, että polttelen kopioita dvd:lle ja lähettelen ympäriinsä.
Kukas sitä massiivista pokaalia parhaillaan pitääkään hallussa? Kuvia varmasti on otettu mitä ihmeellisimmistä paikoista, eikös? Sillä vaan ajattelin, kun lentokone suuntaa ensi viikon tiistaina kohti Zürichia ja ajattelin pokaalin viedä paikallista kisatunnelmaa katsomaan, jos tällainen vaan ideana sopii.
Olisipa hienoa kuulla pokaalin tarina, millainen matka on taitettu. Kuka on kussut pokaaliin kännissä ja... Laittakaa tarinoita, jos pokaali on kiertänyt.
Varmaan hieno tarina!
Jossain vaiheessa oli Blizin kanssa puhetta, että pokaali tulisi käymään minulla hml:ssa, mutta sitten se jotenkin jäi.
Veikkaan, että pokaali on tällä hetkellä poltinahon liikenneympyrän keskusruohikolla linnunpönttönä.
Vai kerrotko ketjutoveri Bliz sitten oman tarinasi pokaalin osalta? :)
Kerron!
Lutakon Leijona toi pokaalin mulle joskus aika nopeasti JWC:n jälkeen. Asetin sen "baaritiskin" tasolle, johon se sopi passelisti. Se on siinä edelleen.
Joskus tosiaan oli puhetta, että veisin sen jollekkin mutta ei siitä tullut sitten mitään. Kesäjäille piti se myös ottaa mukaan mutta tämäkään yritys ei onnistunut. Eli aika hurjaa menoa on ollut, mutta pokaali on edelleen ehjä!
Nyt kun tuli puheeksi niin voisin viedä sen ensi viikonlopun turnaukseen, jossa on JWC-miehiä paikalla. Ehkä minun olisi jo aika luopua pokaalista, niin tulee sitten parempi fiilis kun voitetaan se taas takaisin.