Saisiko kuitenkin kuvia, joissa näkyy koko paita, vai etkö vaan uskalla laittaa, kun sinun ja Primatexin kommunikaatiovirheen vuoksi tulikin vahingossa hihattomat pelipaidat ;)
Niin, eh, siitä minun pitikin seuraavaksi teidän kanssanne keskustella.
Saisiko kuitenkin kuvia, joissa näkyy koko paita, vai etkö vaan uskalla laittaa, kun sinun ja Primatexin kommunikaatiovirheen vuoksi tulikin vahingossa hihattomat pelipaidat ;)
Ei tarvitse teititellä. Miksi minun kanssani?Niin, eh, siitä minun pitikin seuraavaksi teidän kanssanne keskustella.
Minullakin on ylimääräisiä varusteita jonkin verran lainaksi. Tiedustelut yksityisviestillä. Ilmoita mitä varustetta kaipailet ja mitä kokoa.
Vai pitäisikö näistä perustaa joku pörssi?
Mulla olis parikin. Varaukset YV:llä. (Kiesus kun tulee lyhyitä vastauksia. Moderaattorit mielissään kun menee ihan tsättäilyksi tää ketju...)
Pahoittelen ettei täällä ollutkaan mitään varustearsenaalia. Lähdenkin tästä vaimon kanssa juttusille...
Sorsapuistossa huono jää, huikea veskari (ottaen huomioon sen 18 vuotta taukoa) ja satunnainen määrä enemmän ja vähemmän huonoja pelaajia.
Hauskaa oli ja torstaina uudestaan. Haetaan asetelmia.
Monelta ja missä? GM:nä pitänee meikänkin tulla vähän tarkkailemaan joukkueen meininkiä... tai jos vaikka kaivais luistimet naftaliinista ja tulis ihan jään puolellekin....
Voin lainata kyllä kamoja, jos haluat.
- Bliz voidaan julistaa jo kentän parhaaksi pelaajaksi. Siihen malliin otti meiltä heti luuloja pois kättelyssä ja yritti teloa Bonersin maalivahdinkin samaan rahaa.
Minun kautta pääsee harrastesarjaan treenaamaan ja pelaamaan pk-seudulla pariinkin porukkaan. Vaikutan yhden aamu- ja yhden iltasarjassa höyryävän porukan hallituksessa/puuhamiehenä. Palataan asiaan vaikka Valkeakoskilla sitten. Rohkeesti vaan nykimään hihasta niin kerron lisää.Jäi sellainen idea kertomatta, joka heitettiin vuoron jälkeen kopissa. Ensi kaudeksi Tampereelle harrastesarjaan HC Jatkoajan porukka.
Jäi sellainen idea kertomatta, joka heitettiin vuoron jälkeen kopissa. Ensi kaudeksi Tampereelle harrastesarjaan HC Jatkoajan porukka. Kolme miestä oli lähdössä heti pelaamaan. Saapa nähdä, mitä tapahtuu jatkossa...
Mikähän muuten on liiton kanta, jos haluaa pelata useammassa kuin yhdessä harrastejoukkueessa? Ei siinä taida mitään esteitä olla, mutta tulipa nyt mieleen kuitenkin.
Ts. laitetaan harkintaan.
Mikähän muuten on liiton kanta, jos haluaa pelata useammassa kuin yhdessä harrastejoukkueessa? Ei siinä taida mitään esteitä olla, mutta tulipa nyt mieleen kuitenkin.
Ei varmasti kaivannut kukaan tätäkään. Tilastoin pelaajat absoluuttisen kiekkotietämyksen, eli Jatkoaikaan kirjoitettujen viestien määrän, perusteella.Tilastoa. Tuskin tätä kukaan kaipasi, mutta teinpähän vaan.
Ei varmasti kaivannut kukaan tätäkään. Tilastoin pelaajat absoluuttisen kiekkotietämyksen, eli Jatkoaikaan kirjoitettujen viestien määrän, perusteella.