TosiFani kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän, että näitä paitoja voidaan hifistellä vaikka kuinka pitkälle. Eli Tutzba lyö lukkoon paita kuvio ja sillä mennään.
Juuri näin. Tähän mennessä asioita on lyöty lukkoon aika suorasukaisesti, ja niin pitää nytkin lyödä, ettei mene liian rönsyileväksi.
Itse en kannata sitä, että selässä on joukkueen nimi numeron yläpuolella. Sitten paidat eivät ole yksilöllisiä. Olkoot siinä se nimimerkki, tai sitten oma oikea etunimi tai sukunimi (mielummin ehdottomasti se nimimerkki!).
Ja mielestäni tuohon joukkueen nimi paidassa -hommaan tulisi suhtautua varauksellisesti. En kannata asiaa. Se riittää, että paidoissa on tunnistettavat värit, Jatkoaika-logo, numero ja nimimerkki. That`s it.
se7en kirjoitti:
Ei tee tiukkaa, mutta pitää miettiä mitä haluan selkään, koska en halua sinne ainakaan numerolla varustettua nimimerkkiäni. Pointti on siinä, että numero sisältää jo saman asian.
Mielestäni se ei kuullosta ollenkaan hölmöltä, että numeron yläpuolella olisi tuo sinun nicki. Sehän on vaan aika hauska, kun numero ja nimi ajavat samaa asiaa.
tutzba kirjoitti:
Huomoikaa uusi hinta ja kommentoikaa sitä jos ei onnistu.
Hinta on ok minulle.
Vanha Len kirjoitti:
Olisihan tuo legendaarista nähdä Kymmenen Uutisten loppukevennyksenä. Mitäs mieltä olette, tuupataanko Winter Classic medioihin?
Ilman muuta!
d2uce kirjoitti:
Noista säännöistä piti vielä tarkentaa, että jos ja kun M10 ja B1 ottavat jossain välissä sen nänninvääntömyllyn, niin tuomitaanko siitä molemmille joukkueille rankkari ja jos tuomitaan, niin kuka vetää?
Jos Bone aloittaa nänniksen, niin meille rankkari. Jos minä aloitan (en muuten aloita!), niin HCJ Bonereille rankkari. Jos aloitetaan yhtä aikaa nännis, niin molemmille kuukauden kirjoituskielto Mestis-osioon.