Vähän mietteitä noista teidän paitakeskusteluista sivustaseuranneena, vaikka itse en osallistukaan tapahtumaan.
Itse lähtisin (tässäkin tilauksessa) näillä periaatteilla liikkeelle yksinkertaisesti ja varmasti:
-Paitojen tarkoitus on erottaa joukkueet toisistaan ja tapauhtuman pääasia on pelata
-Toissijainen tarkoitus on jäädä pelaajalle muisto käteen paidan muodossa.
-Selkeät vaalea ja tumma -joukkueet, niin mahdollisina seuraavina vuosina ei ole niin justiinsa yksityiskohtien kanssa, jos ei enää saakaan aivan samanlaisia paitoja tilattua lisää. Erottuu silti ja vanhat voi ottaa omat paidat.
-Nämä nykyiset 3-väri mallit vaikuttavat hienoilta, jopa ehkä kaksiväriseenkin voisi pudottaa jos hintaa halutaan alemmas.
-Ilmeisesti paidan materiaali on kuitenkin hyvää, plussaa siitä. Sekä varmasti tuleva rintalogo on hieno.
-Ei mitään mainoksia, pl. Jatkoaika.com, jos nyt haluaisivat tulla mukaan. Jotenkin hassua mainostaa jotain muita paikkoja mitkä ei liity sivustoon mitenkään, joka taas on kuitenkin koko tapahtuman pohja. Toki jos hinta halutaan alas niin kaikki mainokset ovat hyvä ratkaisu, mutta se ajattelu ei taas sopisi muistoesineen arvoon.
-Itse valittu numero selkään eikä mitään muuta. Hihanumerot ja nimipainatus ei ole hinta/tärkeys -suhteessa välttämättömyys ja hinta laskee näilläkin muutoksilla alemmas, esim. tuon mainoksen poistamisen verran. Ja oikeastaan se selkäpainatus on suht turha kaukalossa, kun täälläkin on jo tiesmitä päätöstä tullut muustakuin oikean nimimerkin painattamisesta.
-Jos jotain lisäystä, niin joku vuosiluku patchi olisi varmaan kiva tulevaisuutta ajatellen. Mutta tämä on jo siis osastoa 'ei niin tärkeä'.
Siinä omat viisisenttiä paidoista. Pitäkää vain homma hanskassa ja muistakaa tapahtuman pääasia, niin hyvää tulee.