Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 094
  • 1 786

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ja mikä on nännitwist?

Et pelannut Naantalissa heinäkuussa 2006 koripalloa?

Onko muuten nimet jo päätetty? Ehdotuksiahan oli, mutta löytyykö yhtään varmaa? HC Boners taisi olla edellisin B-joukkueen potentiaalisin nimi.

Lyttään pian tämän nimen kiinni C-merkin turvin, jos soraääniä ei tule, eikä ole ainakaan vielä tullut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko muuten nimet jo päätetty? Ehdotuksiahan oli, mutta löytyykö yhtään varmaa? HC Boners taisi olla edellisin B-joukkueen potentiaalisin nimi.
Vaikken koitokseen osallistu, haluan silti ehdottaa nimeä: HC Andersen.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vaikken koitokseen osallistu, haluan silti ehdottaa nimeä: HC Andersen.

Tämä olisi varmaan sitten A-joukkueelle?

Ei huono ollenkaan. HC Andersen-HC Boners? Siitä tulee hyvin esillekin tuo A ja B joukkueet.
Kovasti innolla tätä tapahtumaa odotellaan. Kuukausi vielä olis tuohon H-hetkeen. Oman joukkueen pelikin on osuvasti siirretty tuolta päivämäärältä pois, joten ei tarvi ottaa sakkojakaan siitä, ettei mene sinne pelaamaan. Onhan tää nyt tärkeämpää. Ja ennen kaikkea mukavampaa!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heti alkuun haluan pahoitella ja todeta että olen perseestä kun hämmennän näin. No anyway, saisin meille vuoron lauantaille 7.3. klo 13.50-16.00 yhteishintaan 170€.

Olen myös jatkuvasti selvittämässä sitä, keillä ne vuorot ovat silloin helmikuun 7. päivä, jos siltä päivältä pystyisin ostamaan meille vuoron, että meidän pidentyisi kahteen tuntiin.

Anteeksi hämmennys.

Ei, ei, olen sopinut kaikki jo 7.2. perusteella.
 

M10

Jäsen
Juu, ei nyt aleta muuttamaan enää aikatauluja. Sitä paitsi kuka jaksaisi odottaa ko. tapahtumaa kahta kuukautta, kun yhdessäkin on jo kestämistä!

Tuo HC Andersen on aika gay nimi, vähän entä HC B-Rappu. A-Team on hyvä, mutta pirun tylsä jos ei ymmärrä obi-wanin tarkoitusperiä viittauksesta siihen sarjaan. Ja moni ei varmaan ymmärrä.

HC Boners on aika hyvä nimi mielestäni. Tuon A-joukkueen nimestä voisi järjestää äänestyksen. Se, jonka ehdotus otetaan käyttöön, pääsee A-joukkueen huoltajaksi (olettaen että ko. hlö ei kuulu jo joukkueeseen).
 

tutzba

Jäsen
HC Boners on aika hyvä nimi mielestäni. Tuon A-joukkueen nimestä voisi järjestää äänestyksen.

Kannatusääni äänestykselle. HC Boners on laitettu joukkueen nimeksi ensimmäiselle sivulle, ja mikäli kenelläkään ei ole uskonnollista syytä olla pelaamatta ko. joukkueessa, ei se nimi siitä välttämättä muutu.

Logoasiaa: Jatkoajan hallitus on huomioinut vaatimattoman yrityksemme pelata jääkiekkoa. Logon käyttö on siis käsittelyssä. Samaan aikaan Primatex suunnittelee meille logoa, joka julkaistaan mikäli saamme luvan. Esittelen sen täällä, kunhan saavat sen valmiiksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse en ole osallistumassa ko. tapahtumaan edes katsojan ominaisuudessa, näin luulisin, mutta sen verran täytyy sanoa, että hattua kyllä nostan. Nimittäin tälläisillä suunnitelmilla on usein paha tapa osoittautua vaan puheeksi, eikä asiat todella järjesty ja tapahdu. Nyt näyttää ainakin siltä, että tosissaan on ruvettu tohisemaan ja jotain todella tapahtuukin. En voi muuta kuin kunnioittaa.

Hengessä mukana taatusti jos en muutoin! Toivottavasti tulee onnistunut tapahtuma.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ystävämme Primatexilta vastasivat, ja paidan hinta on 30 euroa kappale.

Hinta ok, otetaanko numerot hihoihin vai pienemmällä hartian etupuolelle?



Olinkin aivan unohtanut nämä värit. Mennäänkö siis näillä paidoilla mitkä ovat viestissä liitteenä? Malliston on suunnitellut M10 ja tutzba.

Nää passaa oikein hyvin, selkeesti eroo toisistaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Voiskohan joukkueiden nimissä olla hieman jatkista edustettuna tyyliin HCJ Joukkueennimi? No en tiedä tuli vaan mieleen.

Ja mitä A-joukkueen nimeen tulee, niin pitäskö sen olla sitten koukkaajat eli HC(J) Hookers? Just a thought, muitakaan yhtä huonoja ei nyt tuu mieleen.
 

Jarzki

Jäsen
Paidat kelpaavat erittäin hyvin, hintakaan ei ole ongelma. Parempi vaan, että paidat eivät ole niin huonolaatuisia, että parin käyttökerran jälkeen olisivat jo rikki.

B-joukkueelle nimi HC Boners kelpaa.

Kunhan vielä saataisiin se kahden tunnin vuoro järkättyä, niin eipä tämä sen paremmin voisi mennä. Tulee pitkä kuukausi odotellessa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kustannus- ja väripoliittisesti vastaan jaa, eliikkäs käy kaikki
 

tutzba

Jäsen
Hinta ok, otetaanko numerot hihoihin vai pienemmällä hartian etupuolelle?

Ollaan pelimiehiä ja heitetään kolmas vaihtoehto - numerot tulevat selkään! Ehdotan että emme ottaisi nimiä ja hihanumeroita ollenkaan, sillä ne toisivat lisähintaa 7,5€/paita eivätkä mielestäni ole niin olennaisia. Eli siis hihanumerointi maksaa 3 euroa, nimi maksaa 4,5 euroa. Tehän sen kuitenkin päätätte, eli jos jommankumman tai molemmat haluatte, niin asia hoituu.

Toki siis nimet olisivat hienot, mutta tulisi vaikeuksia niiden pituuksien kanssa. Esimerkiksi The Great Cornholio olisi kyllä huikea nimimerkki painettavaksi pieneen tilaan.

Voiskohan joukkueiden nimissä olla hieman jatkista edustettuna tyyliin HCJ Joukkueennimi?

Kannatetaan ja omasta puolestani voimme ottaa tämän käyttöön.
 
Viimeksi muokattu:

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ollaan pelimiehiä ja heitetään kolmas vaihtoehto - numerot tulevat selkään!

Ai siis tää on jotain Pro-meinikiä! God damn it!

Mulle kelpaa kaikki, vaikka tatuoidaan numerot otsaan.

Olishan se pro:ta kun olis numerot selässä, hihoissa ja nimet ja kaikki muu tarvittava tilpehööri rähinäremmeistä lähtien, mutta olisko nimet sitten JA:n nimimerkit vai omat sukunimet?
 

M10

Jäsen
Olishan se pro:ta kun olis numerot selässä, hihoissa ja nimet ja kaikki muu tarvittava tilpehööri rähinäremmeistä lähtien, mutta olisko nimet sitten JA:n nimimerkit vai omat sukunimet?

Olisi prota juu, ja olen kyllä valmis maksamaan tuon 7,5 euroa siitä lystistä, että paidassa on hihoissakin numerot ja nimilaatassa oma nimimerkki (mulla sitten Morrow, eikä pelkkä M). Ja todellakin nimimerkki, eikä mitään sukunimeä, jos nyt sitten tuolle linjalle lähdetään. Ei minua kyllä haittaa, vaikka ei nimiä tulisi ollenkaan eikä numeroita hihoihin.

Kalliimmassa vaihtoehdossa on tietysti omat riskinsä noiden peruutusten suhteen..
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Pärjään kyllä varsin hyvin ilman nimimerkkiä tai hihanumeroa. Hinta ei kuitenkaan muodostu esteeksi, jos ne päätetään ottaa, vaikka opiskelijabudjetilla tässä kituutetaankin.
Kuukausi pitäisi siis vielä jaksaa odottaa.. Onneksi tänään pääsee purkamaan pahimpia pelihinkuja Ukrainaa vastaan.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Olisi prota juu, ja olen kyllä valmis maksamaan tuon 7,5 euroa siitä lystistä, että paidassa on hihoissakin numerot ja nimilaatassa oma nimimerkki (mulla sitten Morrow, eikä pelkkä M). Ja todellakin nimimerkki, eikä mitään sukunimeä, jos nyt sitten tuolle linjalle lähdetään. Ei minua kyllä haittaa, vaikka ei nimiä tulisi ollenkaan eikä numeroita hihoihin.

M10:n kanssa samoilla linjoilla. Pirun hienoahan tuo olisi, juurikin numerot hihoissa ja selässä komeilee numeron yläpuolella Saikka. Olen valmis maksamaan ylimääräistä, mutta kuten varmasti muillakin, ei se maailmaa kaada jos ei noita ole. Pelkkä selässä oleva numerokin kelpaa kyllä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pidan hinta ok. Plussat ja miinukset kun ynnätään, niin kallistun sille kannalle, ettei nimiä selkään. Numero hihoihin on ok. Nimet pois siis juuri noiden perumisien kannalta. Toki, jos se saadaan jotenkin järjestettyä, niin ok mullekin.

Kumpi tässä ottelussa on kotijoukkue? Mietin vaan, että HC Boners tarvitsee kaikki keinot, jos meinaa edes perässä pysyä.

Toki, jos paidoista päätellään, niin jos oli niin, että joukkue A:lla on tummat paidat, niin silloinhan A on kotijoukkue.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jaahas jaahas...täällä käy keskustelu kuumana. Hyvä niin. Itse näin jo untakin tuosta tapahtumasta, stana.

Tuo HC Boners kuulostaa kotoisalta ja mulle käy millainen paita tahansa...vaikka sitten hieman kalliimpikin. Jos nimittäin tästä jonkinmoinen perinne sattuu vielä tulemaan. Paidan koko on XXXL tai vaihtoehtoisesti 58 (Bauer).

Ryhmä A järjesti jo nimestä oikein äänestysketjunkin...säälittävää:)

EDIT. Kannatan nimimerkkien painatusta selkään
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Nimet vaan selkään. Oppii ainakin tuntemaan kaverit nimimerkiltä pelin aikana.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Arvotaanko? Minulle se on kyllä hyvin pitkälti sama.

Salaperäisyyden verho laskeutuu tapahtuman ylle, kun julistan A-joukkueen upouuden hankinnan. Mukaan liittyy mysteerinen monitoimimies nimeltään D.

Sama kai se. Eiköhän se peluutus tasan mene, niin tuskin tuolla suurta väliä. Tästä tulee mieleen F-junnuissa olleet ketjukohtaiset hihanauhat, jonka perusteella kentällinen meni aina kentälle. Tämä sama systeemihän tuntuu olevan Pekka Virralla vieläkin käytössä, varsinkin ylivoimapelin osalta. Liiga on sentään säästynyt tältä F-juniori-ilmiöltä, jossa peli vihelletään poikki 45 sekunnin kuluttua. Kaveri on yksinläpi ja b-kaarella matka loppuu vihellykseen.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Paidan koko itselleni: XL (Heh. Taas muuttu, mutta kyllähän siinä sitä liikkumavaraa pitää olla)

Numero selkään: Kyllä

Numero hihioihin Kyllä

Nimimerkki selkään: Kyllä (Ainakin itse haluaisin selkään lukemaan FutureHockey)

Hinta olkoot mikä on. Winter Classic on vain kerran vuodessa, joulu sentään joka talvi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös