Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Noiden tutkimiseksi ja löytämiseksi olisi varmasti tehtävissä paljon nykyistä enemmän.
Jes, tämä riittää mulle. Ei ole syytä jatkaa tätä keskustelua minun osaltani.
Noiden tutkimiseksi ja löytämiseksi olisi varmasti tehtävissä paljon nykyistä enemmän.
Vaikka samasta syystä, miksi ihmisiä pitää saada pois esim. ADHD-ja Tourette-käytöksestä.Kun vielä joku vastaisi, miksi ihminen pitäisi saada pois homostelusta.
Vaikka samasta syystä, miksi ihmisiä pitää saada pois esim. ADHD-ja Tourette-käytöksestä.
Eikä homostelua määritelläkään sairaudeksi ennen kuin sen syitä tutkitaan riittävästi ja kyetään määrittelemään homostelukäyttäytymisen syy yhtä pitävästi kuin ADHD- ja Tourettekäytöksenkin syyt.ADHD ja Touretten syndrooma ovat sairauksia, homous ei.
Eikä homostelua määritelläkään sairaudeksi ennen kuin sen syitä tutkitaan riittävästi ja kyetään määrittelemään homostelukäyttäytymisen syy yhtä pitävästi kuin ADHD- ja Tourettekäytöksenkin syyt.
Eikä homostelua määritelläkään sairaudeksi ennen kuin sen syitä tutkitaan riittävästi ja kyetään määrittelemään homostelukäyttäytymisen syy yhtä pitävästi kuin ADHD- ja Tourettekäytöksenkin syyt.
ADHD- ja Tourette-oireet haittaavat selvästi niistä kärsivien ihmisten elämää. Homous taas tuntuu haittaavan vain sitä kammoksuvia ihmisiä, ei homoja itseääni.Vaikka samasta syystä, miksi ihmisiä pitää saada pois esim. ADHD-ja Tourette-käytöksestä.
En lukenut keskustelua, enkä kommentoinut koko ketjua, vaan tämä on yleinen suhtautuminen, mitä löytyy vaikka mistä.Miten tämä on ilmennyt tässä keskustelussa?
Pari urheilijaa ilmaisi tukensa varsin miedolla tavalla yhdelle Venäjän vähemmistöistä. Tämän jälkeen Isinbajeva pillastui urheilijoiden eleestä, mikä aiheutti keskustelua tässä ketjussa.
Ole rauhassa "ei kiinnosta, ei koske minua" -ihminen. Kukaan ei tässä ketjussa puuttunut mielipiteettömiin ihmisiin. Tässä keskustelussa puolustettiin urheilijoiden oikeutta kertoa oma mielipiteensä, olkoon se minkälainen tahansa.
Minua ihmetyttää, miten toistuvasti tähän ketjuun ilmestyy kirjoittajia kertomaan ettei heillä ole mielipidettä homoista.
Niin oli, ja niin tehtiin. Osaksi ulkopuolisen painostuksen vuoksi, osaksi siksi, että silloinen määritelmä ei ollut pätevä. Nuo eivät tietenkään merkitse sitä, ettei tulevaisuudessa riittävän tarkkaa määritelmää kyettäisi tekemään.Homous oli sairausluokituksen alla kunnes asiaa tutkittiin riittävästi, jotta kyseinen luokitus poistettiin.
Haittaa heidän elämäänsä suhteessa muuhun yhteiskuntaan. Ei välttämättä muuten.Alamummo kirjoitti:ADHD- ja Tourette-oireet haittaavat selvästi niistä kärsivien ihmisten elämää.
Sama oli presidentinvaaleissa. Kun ilmoitin äänestäväni Saulia, heti ihmiset kyselivät että "etkö halua homoa presidenttiä." Niin, äänestin pätevämpää ihmistä, en homoa tai heteroa. Tuossa yksi esimerkki suhtautumisesta. Kun en äänestänyt homoa Pekkaa, olin automaattisesti homoja ja heidän oikeuksia vastustava ihminen. Jep jep.
Niin oli, ja niin tehtiin. Osaksi ulkopuolisen painostuksen vuoksi, osaksi siksi, että silloinen määritelmä ei ollut pätevä. Nuo eivät tietenkään merkitse sitä, ettei tulevaisuudessa riittävän tarkkaa määritelmää kyettäisi tekemään.
Haittaa heidän elämäänsä suhteessa muuhun yhteiskuntaan. Ei välttämättä muuten.
Jänniä nämä kommentit, joissa todetaan aina sellaisten ihmisten kammoksuvan homoutta, jotka eivät ole varauksetta samaa mieltä esim. avioliitto- ja adoptio-oikeuden laajentamisesta. Ja vielä homouden haittaavan näitä? Tuskin sentään.Homous taas tuntuu haittaavan vain sitä kammoksuvia ihmisiä, ei homoja itseääni.
Ja kyllä. Tiedän että on kultainen keskitie ja seksuaalinen suuntautuminen on paljolti geneettistä. Mutta onko ympäristöllä ja tällä median paatoksella pienintäkään merkitystä. Ehkäpä kumminkin.
Minulle ei ole täysin selvillä, joten osaatko luetella, sairauden tunnuspiirteet?Ei määritelmä tietenkään ollut pätevä, koska homous ei täytä yhtäkään sairauden tunnuspiirrettä.
Suhteessa muuhun yhteiskuntaan. Heille itselleen ei ole välttämättä ongelmia itsensä kanssa. Tai vaikkapa häiriö, kuten narsistinen personaallisuushäiriö.Ei, vaan haittaa ihan aidosti. Siksi ne ovat sairauksia.
Minulle ei ole täysin selvillä, joten osaatko luetella, sairauden tunnuspiirteet?
Suhteessa muuhun yhteiskuntaan. Heille itselleen ei ole välttämättä ongelmia itsensä kanssa. Tai vaikkapa häiriö, kuten narsistinen personaallisuushäiriö.
Sano se Toejoen Veikolle. Se aloitti! Äääää!Homma menee täällä taas yllättävän äkkiä lapselliseksi jankkaamiseksi.
Homma menee täällä taas yllättävän äkkiä lapselliseksi jankkaamiseksi. Perusviestini oli alunperin että urheilu ja politiikka sopii yhtä huonosti yhteen kuin uskonto ja politiikka. Vai kaipaako joku TUL:n aikoja jolloin lapset laitettiin poliittisesti sopivaan seuraan vaikka kaverit meni siihen toiseen.
Jos jokin näkemys on lapsellinen, niin se on kyllä se, että järjestelmiin pohjaava ammattiurhelu olisi joskus ollut politiikasta erillään.
Etkö sinä lue Jatkoajan kunnioitetun päätoimittajan kolumneja? Sotsissa vasta sitten räjähtää...
Nimenomaan näin. Nämä homojen oikeuksien edustajat ovat niin patriootteja, otetaan esimerkkinä tämä "kansanäänestys" eli aloite netissä, niin jos sitä et allekirjoittanut, olit automaattisesti homoja vastaanoleva homofoobikko rasisti. Samaa tuntuu olevan tässäkin jutussa esillä. Ellet julkisesti tunnusta tukevasi homoliittoja, olet automaattisesti niiden vastustaja.
Lisäksi toivon, että Edward Snowden tietovuotaa olevansa umpihomo, mielellään jo tänään.
ADHD- ja Tourette-oireet haittaavat selvästi niistä kärsivien ihmisten elämää.
Joo, silloin rasismin pahimpina vuosinakin ne rotusyrjintää vastustaneet lakunaamatkin oli lähinnä henkisesti neppejä, eivät niinkään fyysisesti....monet näistä homoista ovatkin lähinnä homoja henkisesti kuin seksuaalisesti.
Mulla ei ole mitään erityistä "näkökantaa" ADHD-diagnosoituihin ihmisiin. Diagnoosi sairaudesta voidaan kuitenkin antaa ja siihen on olemassa lääkitys.Tiedän monia ADHD-diagnosoituja ihmisiä, joiden elämää se "sairaus" ei haittaa tippaakaan. Iso osa ei edes käytä ADHD-lääkitystä, koska ei näe sille mitään tarvetta. Joten sinunkin kannattaisi ehkä tarkistaa näkökantaasi siinä asiassa.