Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 253 899
  • 13 719

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kai tässä on tullut samat mieleen yhdelle jos toisellekin, mutta kun ei ole mitään varsinaista tietoa mistään, niin aika turha lähteä arvuuttelemaan.

Joo tarkennan, että itsekään en missään nimessä arvuuttele, enkä sitä palstatovereilta toivo. Osaltani tajuan ehkä säpsähtäväni, jos Don jossain vastaan kävelee tai Jaguar ajaa vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Nick Neim

Jäsen
Mulla olisi ainoastaan yksi kysymys:

Kuinka monta ohjauspeliä @Moderaattorit ovat elämässään laittaneet toimimaan?
Sen perusteella, että tämänkertaisen ohjauspelin lopputulemana Tami -keskustelu siirtyikin tähän ketjuun, niin harvassa taitaa olla onnistumiset.

Oli kyllä kieltämättä varsin erikoinen lukituspäätös, vaikka ei omaan huumoriin varsinaisesti kolahdellutkaan.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sen perusteella, että tämänkertaisen ohjauspelin lopputulemana Tami -keskustelu siirtyikin tähän ketjuun, niin harvassa taitaa olla onnistumiset.

Oli kyllä kieltämättä varsin erikoinen lukituspäätös, vaikka ei omaan huumoriin varsinaisesti kolahdellutkaan.

Olet yhtä hyvä kuin viimeisin ohjauspelisi..

Vaikka tuo lukittu ketju oli karannut laukalle jo tovi sitten niin eikös yleensä tällaiset ole hoidettu huomautuksella, että "Palataanpas asiaan, tai alkaa ruoska laulamaan" eikä koko ketjua laiteta lukkoon? Tätä kyseistä ketjua ei varsinaisesti tule ikävä, mietin vaan, että saadaanko tästä mielenkiintoinen ennakkotapaus, jonka jälkeen täällä alkaa menemään enemmänkin ketjuja lukkoon.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Miksei alkuperäistä ketjua siirretty suoraan sitten vapaan keskustelun puolelle ja ilmoitus perään että hassuttelu jatkuu täällä, jos kuitenkin sinne uuden ketjun luominen sallittiin kun vanha lukittiin? Yleisen jääkiekkokeskustelun puolella ei sallita hassuttelua ja mukahauskuuttelua?

Mä häpeän. Mä häpeän.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Miksei alkuperäistä ketjua siirretty suoraan sitten vapaan keskustelun puolelle ja ilmoitus perään että hassuttelu jatkuu täällä, jos kuitenkin sinne uuden ketjun luominen sallittiin kun vanha lukittiin? Yleisen jääkiekkokeskustelun puolella ei sallita hassuttelua ja mukahauskuuttelua?

Mä häpeän. Mä häpeän.

No ilmeisesti sai tehdä asiapitoisen ketjun kyseisestä henkilöstä, mutta ilman hassuttelua?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
No ilmeisesti sai tehdä asiapitoisen ketjun kyseisestä henkilöstä, mutta ilman hassuttelua?

Tässä on niin tunnekuohuissa että itsekin menin jo sekaisin ja kirjoittelin miten sattuu. Piti siis laittaa että miksei siirretty vapaan puolelle ja ilmoitettu että keskustelu jatkuu asiallisena täällä. Aivot ei olleet tällä(kään) kertaa ihan täysillä mukana sormien kanssa. Sama homma naisjutuissa.

Menen takaisin metsään.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No ilmeisesti sai tehdä asiapitoisen ketjun kyseisestä henkilöstä, mutta ilman hassuttelua?
Tähän nyt tarvittaisiin @Moderaattorit kanta siitä, mikä on hassuttelua ja mikä ei ole. Se että laitan päälleni silkkihansikkaat ja huopatossut kirjoittaessani Tammisen uuteen ketjuun aiheuttaa yleisillä paikoilla paljon pahaa öögaa. Pitävät jonain itsensäpaljastelijana.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä jotenkin niin vasurilla hoidettu tämä homma moderaattoreiden toimesta. Yhtäkkiä ilman varoitusta ketju lukkoon, mutta lupa uudelle ketjulle, eikä missään vaiheessa tulla tarkentamaan, että mikä oikeasti on sallittua ja missä mennään rajan yli.

Sitä avoimempaa ja jämptimpää otetta on modeilta toivottu, mutta sama epämääräinen meno jatkuu.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tämä keskustelu osoittaa, että Juhani Tammista todellakin kunnioitetaan. Niin iso haloo on syntynyt ikomisen ketjun sulkemisesta. Tuskinpa samaa olisi tapahtunut, jos esimerkiksi Selänteen ketju olisi lyöty lukkoon, i assume?

Juhani Tamminen ja jääkiekko. Siinä vasta pari!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Seitsemän sivua viestejä täynnä modeketjussa pelkästään Tamin ketjun sulkemisesta. MY GOD, kuinka monen ketjun sulkeminen on aiheuttanut tällaiset mittasuhteet, MÄ KYSYN?

Jonkinlainen buumi on saatu kyllä aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tämä keskustelu osoittaa, että Juhani Tammista todellakin kunnioitetaan. Niin iso haloo on syntynyt ikomisen ketjun sulkemisesta. Tuskinpa samaa olisi tapahtunut, jos esimerkiksi Selänteen ketju olisi lyöty lukkoon, i assume?

Juhani Tamminen ja jääkiekko. Siinä vasta pari!

Viatonta leikinlaskuahan tuo on kaikki ollu mitä ollaan jauhettu, kun herran some ja nuo kuolemattomat haastattelut yms on antaneet siihen mahdollisuuden. Hauskaa luettavaahan nuo parodia"päivitykset" jne oli, eikä itsellä ainakaan tullut mieleenkään että siinä vedettäisiin minkään riman alle tai oltaisiin epäkunnioittavia. Liian pitkälle ei mennyt kukaan.

Moderaattorit oli mielestäni turhan tiukkapipoisia, joku yleinen varoitus ketjuun olisi voinut ehkä olla aiheellinen jos olivat sitä mieltä että jutut alkoivat karata metsään. Mutta If you can't stand the heat, get out of the f*cking kitchen!

Minä kunnioitan henkilönä Juhani Tammista ja Juhani Tammisen uraa suuresti.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tamille voi laittaa nyt taskuun Sportin, Kärppien, Ranskan, Sveitsin, Japanin lisäksi Jatkoajan to name a few!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ehkäpä Moderaattorit ovat ottaneet kirjaimellisesti Tamin neuvosta vaarin? Vanhan Kuusamakujalaisen sanonnan mukaan ”kerran Mikki Hiiri, aina Mikki Hiiri”.

Edit: teoriassa on myös mahdollista, että Modeille on lyöty käteen yksisuuntaiset liput Pohjois-Koreaan? Eli palstalla eläinten vallankumous
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
*If you can't stand the heat, get out of that sauna




Muuten kyllä samoilla linjoilla kanssasi !!

Olipas mieltä ylentävä video entisestä maajoukkuekapteenista, suuresta mediapersoonasta ja ihan vaan kaikin puolin helkkarin kovasta äijästä. Kiekkoleijona 78 on mies, jota en koskaan pilkkaisi.

Itse videosta sen verran, että alkaa avautua tosissaan 12 katselukerralla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tosi vaikea ymmärtää miksei modet kommentoi Tami-ketjun poistoa, kun samaa Tami-läppää isketään tämäkin ketju täyteen usean sivun verran.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tosi vaikea ymmärtää miksei modet kommentoi Tami-ketjun poistoa kun samaa Tami-läppää isketään tämäkin ketju täyteen usean sivun verran.
Aluksi asiasta keskusteltiin ihan järkevästi ja pyydeltiin modeilta lisätietoja, mutta kun mitään ei tapahtunut, niin turhautumisen näkee sitten tässä ketjussa. Modet saavat nyt korjata itse kylvämäänsä satoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös