Mainos

Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 496 298
  • 15 436

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä siellä moni muu ketju olisi joutanut sulkuun ennen Tamia. Täällä on kyllä hienosti perusteltu veljien toimesta tuon ketjun sisintä olemusta. Mikäli Tami itse on vaatinut ketjun sulkua niin homma ok. Muussa tapauksessa moderaattorit olette farssi (uskallan käyttää kyseistä sanaa, koska ilmeisesti Harri Ahola ketjua ei ole vedetty vielä säppiin).

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulla on paha mieli, kun Tamin ketju meni lukkoon eikä ole ketjunavausoikeuksia. Olo on kuin olisi viety Kukko (Cock ) suusta. Lisäksi minulle aina ilkeillään, ettei minulla ole ketjunavausoikeuksia. KYLLÄ SE ON JO TULLUT SELVÄKSI EI TARTTE MUISTUTTAA ! ! MIND YOUR OWN BUSNESS TEE PERÄSSÄ !!!

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Minulla on paha mieli, kun Tamin ketju meni lukkoon eikä ole ketjunavausoikeuksia. Olo on kuin olisi viety Kukko (Cock ) suusta. Lisäksi minulle aina ilkeillään, ettei minulla ole ketjunavausoikeuksia. KYLLÄ SE ON JO TULLUT SELVÄKSI EI TARTTE MUISTUTTAA ! ! MIND YOUR OWN BUSNESS TEE PERÄSSÄ !!!

Eipä olla veli moderaattoireista kuultu joten on aavistus kyllä missä tällä hetkellä ovat ja mitä tekemässä!!

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Niinpä. Kukahan tässäkin tapauksessa on se pahin kiusaaja?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eipä olla veli moderaattoireista kuultu joten on aavistus kyllä missä tällä hetkellä ovat ja mitä tekemässä!!
Ehdotan, että huomenna joku ykkösketjun veljistä postaa päivän FB-päivityksen uuteen ketjuun ja käymme sen yhdessä asiapohjaisesti ja kiusaamisvapaasti läpi. Tällöin toimimme moderaattoriveljien viimeisimmän ohjeen mukaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tahtoisin, että Jatkoajan verkkolehti ja foorumi kertoisivat julkisesti, että meillä ollaan kiusaamisvapaita. Tämähän oli kiusaamista, yllyttämistä, jotta kaltaiseni metsänreunasta räkyttäjät voivat nauraa. Olen kyllä hirveä ihminen.

Kerran sanoin yhdelle tollolle, että perusta blogi, kun hänellä oli "asiaa". No sehän perusti. Myönnän että hävetti sitten. Blogissa on jo tuhansia postauksia. Tiedän myös erään toisen vitsiveikon, joka sanoi huumorilla eräälle kirkkoherralle, että lähdepä ehdolle arkkipiispaksi ja tämä lähti. Sai se ääniä mutta tolloili kanssa melkoisen verran.

Pitäisi olla hiljaa. Niin joo, sanoinhan kerran Tamillekin jotain omasta mielestäni vitsikästä Tamin FB:ssä, jonka Tami tietenkin otti tosissaan ja rehenteli vastauksessaan aika tavalla. Nauratti.

Ymmärrän, että tämmönen tyyli vituttaa. Silti, voi kai sitä pahempiakin juttuja elämässään tehdä kuin vitsailla tollojen kustannuksella, kun eivät ne edes tajua. Myönnän, että minun on vaikea sietää... tolloutta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Voidaan tämän kautta laitta ketjut kiinni vaikkapa Valavuoresta, Trumpista ja Jerestä. Näissä kaikissa huokuu negatiivisuus ja arvostelu. Tamin ketjussa kuitenkin vallitsi hyväntahtoisuus ja miehen oma kirjoitustyyli, ilman pahantahtoisuutta tahi negailua. Hyvin outo ratkaisu.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voiteleeko Tami kenties moderaattoreita?
Nyt olisi ensiarvoisen tärkeää saada Tamin Facebook-päivitys nähtäville, sillä epäilen eilen olleen koulutuskeikan eräällä officella Stadissa Fredrikinkadulla?

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt olisi ensiarvoisen tärkeää saada Tamin Facebook-päivitys nähtäville, sillä epäilen eilen olleen koulutuskeikan eräällä officella Stadissa Fredrikinkadulla?

Onko muuten hetkeen edes tullut päivitystä? Mieleen juolahtaa toki ikävämpiäkin vaihtoehtoja, mutta taidan vaieta niistä vielä toistaiseksi. Veljet ja siskot arvannee jotain.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kai tässä on tullut samat mieleen yhdelle jos toisellekin, mutta kun ei ole mitään varsinaista tietoa mistään, niin aika turha lähteä arvuuttelemaan.

Joo tarkennan, että itsekään en missään nimessä arvuuttele, enkä sitä palstatovereilta toivo. Osaltani tajuan ehkä säpsähtäväni, jos Don jossain vastaan kävelee tai Jaguar ajaa vastaan.

Suosikkijoukkue
Kärpät

Nick Neim

Jäsen
Mulla olisi ainoastaan yksi kysymys:

Kuinka monta ohjauspeliä @Moderaattorit ovat elämässään laittaneet toimimaan?
Sen perusteella, että tämänkertaisen ohjauspelin lopputulemana Tami -keskustelu siirtyikin tähän ketjuun, niin harvassa taitaa olla onnistumiset.

Oli kyllä kieltämättä varsin erikoinen lukituspäätös, vaikka ei omaan huumoriin varsinaisesti kolahdellutkaan.

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sen perusteella, että tämänkertaisen ohjauspelin lopputulemana Tami -keskustelu siirtyikin tähän ketjuun, niin harvassa taitaa olla onnistumiset.

Oli kyllä kieltämättä varsin erikoinen lukituspäätös, vaikka ei omaan huumoriin varsinaisesti kolahdellutkaan.

Olet yhtä hyvä kuin viimeisin ohjauspelisi..

Vaikka tuo lukittu ketju oli karannut laukalle jo tovi sitten niin eikös yleensä tällaiset ole hoidettu huomautuksella, että "Palataanpas asiaan, tai alkaa ruoska laulamaan" eikä koko ketjua laiteta lukkoon? Tätä kyseistä ketjua ei varsinaisesti tule ikävä, mietin vaan, että saadaanko tästä mielenkiintoinen ennakkotapaus, jonka jälkeen täällä alkaa menemään enemmänkin ketjuja lukkoon.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Miksei alkuperäistä ketjua siirretty suoraan sitten vapaan keskustelun puolelle ja ilmoitus perään että hassuttelu jatkuu täällä, jos kuitenkin sinne uuden ketjun luominen sallittiin kun vanha lukittiin? Yleisen jääkiekkokeskustelun puolella ei sallita hassuttelua ja mukahauskuuttelua?

Mä häpeän. Mä häpeän.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Miksei alkuperäistä ketjua siirretty suoraan sitten vapaan keskustelun puolelle ja ilmoitus perään että hassuttelu jatkuu täällä, jos kuitenkin sinne uuden ketjun luominen sallittiin kun vanha lukittiin? Yleisen jääkiekkokeskustelun puolella ei sallita hassuttelua ja mukahauskuuttelua?

Mä häpeän. Mä häpeän.

No ilmeisesti sai tehdä asiapitoisen ketjun kyseisestä henkilöstä, mutta ilman hassuttelua?

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
No ilmeisesti sai tehdä asiapitoisen ketjun kyseisestä henkilöstä, mutta ilman hassuttelua?

Tässä on niin tunnekuohuissa että itsekin menin jo sekaisin ja kirjoittelin miten sattuu. Piti siis laittaa että miksei siirretty vapaan puolelle ja ilmoitettu että keskustelu jatkuu asiallisena täällä. Aivot ei olleet tällä(kään) kertaa ihan täysillä mukana sormien kanssa. Sama homma naisjutuissa.

Menen takaisin metsään.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tähän nyt tarvittaisiin @Moderaattorit kanta siitä, mikä on hassuttelua ja mikä ei ole. Se että laitan päälleni silkkihansikkaat ja huopatossut kirjoittaessani Tammisen uuteen ketjuun aiheuttaa yleisillä paikoilla paljon pahaa öögaa. Pitävät jonain itsensäpaljastelijana.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä jotenkin niin vasurilla hoidettu tämä homma moderaattoreiden toimesta. Yhtäkkiä ilman varoitusta ketju lukkoon, mutta lupa uudelle ketjulle, eikä missään vaiheessa tulla tarkentamaan, että mikä oikeasti on sallittua ja missä mennään rajan yli.

Sitä avoimempaa ja jämptimpää otetta on modeilta toivottu, mutta sama epämääräinen meno jatkuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy