Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 252 170
  • 13 719

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisiko mahdollista saada tuota "Poista tämän Foorumin tilaus"-kohta vaikka sinne samaan paikkaan mistä se tilauskin tehdään tai sitten se edes kysyisi windowsmaisesti "oletko varma"-kysymyksen? Mobiililaitteilla tuntuu sormi osuvan ärsyttävän usein tuohon kohtaan ja sitten se tilaus pitää tehdä taas kerran uudestaan.

Taas vituttaa, joten olisiko mahdollista saada edes tuota "oletko varma"-kysymystä?
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Jatkoajan moderaattorit tekevät hemmetin hyvää työtä. Lähes yhtä hyviä ovat kuin sm-liigan tuomarit. Ovat kyllä aivan turhaan vaatimattomia, eivätkä esiinny omilla nimillään ja ota ansaittua kunniaa tekemästään erinomaisesta työstä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Jatkoajan moderaattorit tekevät hemmetin hyvää työtä. Lähes yhtä hyviä ovat kuin sm-liigan tuomarit. Ovat kyllä aivan turhaan vaatimattomia, eivätkä esiinny omilla nimillään ja ota ansaittua kunniaa tekemästään erinomaisesta työstä.

Kyllä mun täytyy omasta puolestani todeta, että ainakin puolet saamistani banneista on tullut ihan aiheesta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mitäs nyt on tapahtunut?

Minä olen saanut kaksi kertaa kirjoittelukieltoa, ja ainakin ensimmäisellä kerralla se oli sataprosenttisesti oma vika. Silloin rikoin selkeästi sääntöjä (lyhensin lainausta niin, että pointti muuttui), mutta toisella kerralla viestini oli moderaattoreiden mielestä mauton.

Sitä tosin silloin hiukan ihmettelin, kun joku Tepsiläinen kirjoitti, että "mikä olisikaan parempaa kuin voittaa Dufvan JYP" (tms.) ja vastasin, että "parempaa olisi panna 18-vuotiasta tyttöä perseeseen". Minä siis vain vastasin retoriseen kysymykseen. Moderaattoreidenko mielestä JYPin voittaminen on tosiaan parempaa?

Mutta joo, tuntemattomia ovat moderaattorismin lait.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs nyt on tapahtunut?

Sitä tosin silloin hiukan ihmettelin, kun joku Tepsiläinen kirjoitti, että "mikä olisikaan parempaa kuin voittaa Dufvan JYP" (tms.) ja vastasin, että "parempaa olisi panna 18-vuotiasta tyttöä perseeseen". Minä siis vain vastasin retoriseen kysymykseen. Moderaattoreidenko mielestä JYPin voittaminen on tosiaan parempaa?

Mutta joo, tuntemattomia ovat moderaattorismin lait.

Joo, aika helposta heilahtaa bannit jos tuosta tulee. Näin hyvistä letkautuksista pitäisi saada palkinto, ei banneja.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aivan aluksi rakkaat ystävät Moderaattorit haluaisin kiittää teitä siitä, että en saanut tällä kertaa muitten mukana kuukauden (tai vaikka kolmen, hitto soikoon) pelikieltoa säännön 10 rikkomisesta. Odotin sitä aivan, koska kuten runsas kuukausi sittenkin, en taaskaan rikkonut kyseistä sääntöä, tai mitään muutakaan sääntöä millään tapaa.

Se tässä vaan tuli tämän viimeisimmän kymppiporukan myötä mieleen, että mitä ihmettä niissä JWC-hommeleissa tapahtuu, ja kenen moderaattorin tyttöystävä se paikallinen suski siellä on ollut, kun täytyy virtuaalinakkikioskijonossa näin sitten alkaa töniä?

Lisäksi voisitte pyytää anteeksi, että annoitte mulle syyskuussa kuukauden pelikiellon säännön nro 10 perusteella ilman yhtikäs mittään syytä. Tai poistakaa/editoikaa edes jotain silloin kirjoittamaani viestiä, jos näyttää paremmalta niin. Mulle tulis hyvä mieli, eikä harmittais enää, kiitos.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on hyviä perusteluja viimeisimmille pelikielloille. Sopivasti kieli poskessa, mutta asia tulee silti selväksi. Ei oo sellanen kylmän natsimainen ote, enemmänkin sellasta lämminhenkistä, piilohyväntahtoista, vähän semmosta Hans Landa -tyylistä meininkiä. Ja sehän on Oscarin arvoista menoa se. Hyvä te!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei se Pohjois-Korea muutu United States of Americaksi sillä, että pelikiellot mitättömistä syistä kerrotaan humoristisella tavalla. Onhan noita hauska lukea, mutta hauskempaa olisi olla lukematta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täysin joutavasta off-topic provoilusta sietääkin joutua pienelle huilille, joten kerrankin peukkua mode-tiimin suuntaan. Pitäkää tuo linja!

Oli joo ihan linjan mukainen pelikielto, vaikka koin, että Faslapsen provoilu oli jonkinlaista satiiri-provoamista, mutta kyllähän siitä joku kaksi viestiä lähettänyt tumpelokin olisi pelikieltoa saanut, joten sai Faslapsikin, koska nimi selässä ei saa vaikuttaa.

Sensijaan täytyy nostaa hattua nimimerkin heinäsirkka hienolle, nyt jo poistetulle provolle ManCity-ketjussa. Perfect Crime!
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Istuin viikon henkilökohtaisuuksista toista kirjoittajaa kohtaan. Kysyin modeilta missä olin ollut niin ilkeä, mutta modet eivät osanneet vastata. Jäi vaivaamaan. Jos se kirjoittaja ilmoittautuu jota kohtaan olin ilkeä, niin pyydän sitten julkisesti anteeksi ettei jää paha mieli.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Pelikiellot on joillekin aiheellisia mutta joistain off-topic heitoista noi viikon huilit on aivan turhia, niinkuin huumorilla höystetyt oleks pesää saanu? Okei noille on eri forumit mutta menköön mun puolesta noi.

Enempi itseeni ärsyttää kun aika monesti siirtohuhuissa jauhetaan viestitolkulla jonninjoutavaa sontaa ja niistä ei tule mitään.

Ja eräs kirjoittaja mainitsi jatkoajasta tulleen juoruämmien kokoontumispalsta eräässä Varas-osiossa. K.O kirjoittaja on oikeassa että nämä roskajuorut eivät kuulu tänne joihin pitäisi myös alkaan puuttua.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ja eräs kirjoittaja mainitsi jatkoajasta tulleen juoruämmien kokoontumispalsta eräässä Varas-osiossa. K.O kirjoittaja on oikeassa että nämä roskajuorut eivät kuulu tänne joihin pitäisi myös alkaan puuttua.

Siis mitä ihmettä? Mitään roskajuorujahan ei ole käsittääkseni kerrottu, tai ainakaan kukaan (maukkaa lukuunottamatta) ei ole yhtään mainittua asiaa alkanut kiistämään. Aika hyvin on totuudessa pysytty ainakin siinä ketjussa, jonka uskon olevan kyseessä. Kai se nyt lätkäpalstalle kuuluu ja sillä saa spekuloida, jos jonkun pelaajan munailut siviilissä voivat vaikuttaa vaikka peliesityksiin.

Ihan mielenkiinnosta kysyn myös kun en itse tiedä, mitä muita vastaavia juoruämmätapauksia Jatkoajasta tulee mieleesi?
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Mitään roskajuorujahan ei ole käsittääkseni kerrottu, tai ainakaan kukaan (maukkaa lukuunottamatta) ei ole yhtään mainittua asiaa alkanut kiistämään. Aika hyvin on totuudessa pysytty ainakin siinä ketjussa, jonka uskon olevan kyseessä. Kai se nyt lätkäpalstalle kuuluu ja sillä saa spekuloida, jos jonkun pelaajan munailut siviilissä voivat vaikuttaa vaikka peliesityksiin.
Täysin samaa mieltä. Kai jääkiekkoaiheisella palstalla voidaan höpöttää myös pelin ulkopuolisista asioista kun ne kuitenkin kentällekin näkyy. Tietty raja olisi toki hyvä pitää, mutta monesti kun esim joku kaveri on tiputettu ulos kokoonpanosta niin medialle valehdellaan sujuvasti että "on pientä loukkaantumista" vaikka kyseessä voi olla jotain erimielisyyttä valmentajan kanssa tai muuta vastaavaa. Itseäni ainakin kiinnostaa monesti nuo taustat että mitä siellä on tapahtunut, nämä saattaa myös avata jotain muuten yllätyksellisiä pelaajasiirtoja.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei siitä MR8:n avautumisesta nyt kuukauden pelikieltoa olisi tarvinnut antaa, poistikin ihan oma-aloitteisesti viestinsä, mitä 14 tunnin kuluttua. Kyllä pitäisi ainakin se vuorokausi olla aikaa korjata virheensä (ellei se ole todella paha) ennen kuin bannia ruvetaan jakamaan.

Leonin penaltti nyt oli täysin naurettava. Päivän viiveellä jostain kuvan lainaamisesta, pistää oikeasti miettimään että voisiko olla jotain vaikutusta että hän on varsin paljon (asiallisesti) arvostellut ja kritisoinut moderaattoreiden toimintaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Onko palstalla moderaattoreille oma keskusteluosio, jossa käytte läpi viestejä ja päätätte mahdollisista rangaistuksista? Jos [x] ei, niin miten olette tuon hoitaneet?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Uhkailu ja mielivaltaiset pelikiellot kun ei enää auta niin sitten kokeillaan lahjontaa. Ihan hyvä suuntaus, vaikken nyt tästä ensimmäisestä lahjontayrityksestä päässytkään itse nauttimaan.

Voin kertoa, että minuun lahjonta tepsii, joten laittakaa ihan rohkeasti vaan tarjousta niin eiköhän me saada minun provoilu, vittuilu ja ylipäätään typerien kirjoittelu loppumaan ihan yhteisymmärryksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös