Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 257 390
  • 13 719

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
vastakysymys Beniciolle: eikö niiden jotka eivät tunnu millään viihtyvän täällä ja löytävät niin paljon vastenmielisiä asioita moderaattorilinjasta kannattaisi vain yksinkertaisesti vaihtaa palstaa?

Ymmärrän tietysti että tällä tavalla et saa sitä marttyyrin kehää mitä näytät tavoittelevan.

En jaksanut etsiä esimerkkiä tuosta mainitsemastani viestityypistä, mutta siinähän se tuli. Vastauksena kysymykseesi: viihdyn täällä erinomaisesti, kiitos sinun ja muiden ihanien palstalaisten. Modeillahan se näyttää olevan paha olla.

Eikös palstaa vaihtamalla nimenomaan sitä marttyyrin kehää haeta, lisätietoja voi tsekata schollin cornerista.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen kuullut, että Jatkiksen moderaattorit ovat lyöneet golf-kierroksen 38 lyöntiä alle parin. Lisäksi he ovat säveltäneet kuusi oopperaa kahden vuoden aikana. Eikä siinä vielä kaikki. Moderaattorien syvä tietämys sähkötekniikasta saa alan asiantuntijatkin painamaan päänsä alas silkasta nöyrästä kunnioituksesta.

Itse taas sain tietää, että Chuck lopetti tällä palstalla 1.9.2010.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Moderaattorit kirjoitti:
Nimimerkki atsku saa viikon pelikiellon turhasta huutelustaan Jukurit-osiossa.
Missä viipyy Lohipojan viikon panna provoilusta? Osasitte poimia atskun, joka jutteli jukuriosiossa kaikkea muuta kuin turhaa, kunnes paikalle saapui provoilemaan nimim. Lohipoika.

Mentiinkö tässä niin, että kostaja sai jäähyn, kun ensin toinen veti käsille yrittämättäkään pelata kiekkoa?

Ai niin, ette kommentoi yksittäisiä tapauksia.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Mitä ihmettä täällä tapahtuu....

Pelikieltoja paukkuu suuntaan ja toiseen. Osa menee oikeaan osoitteeseen ja osaa ei ymmärrä.

Onko käynnissä joku puhdistus vai jotain ihan muuta? Ei tästä palstasta näin ainakaan parempaa tehdä. Ihmeellistä toimintaa, ei voi muuta sanoa.

Kertokaa nyt joku viisaampi, että mistäs tämä pelikieltojen lisääntyminen johtuu?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Eikö nuo pelikieltojen selitykset ole aika yksiselitteisiä?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
No ei ollut yllättävää, että tämä viesti tuli sinulta, ihanan mustavalkoista.

Kai noita pelikieltoja sitten voi pitää perusteltuina, jos niissä on selitykset kohdallaan.

Noo kyl mää ainakin tuosta Barney-ketjusta bongasin muutaman nimimerkin peeloilut sieltä viestien joukosta, mitkä tuossa listallakin mainitaan. Nyt vaan sattui tunteita nostattava pelaajasiirto ja mopedi läks hieman osalla käsistä. :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No ei ollut yllättävää, että tämä viesti tuli sinulta, ihanan mustavalkoista.

Kai noita pelikieltoja sitten voi pitää perusteltuina, jos niissä on selitykset kohdallaan.

Sen sijaan että kitiset täällä, mikset hae moderaattoriksi ja vaikuta itse asioihin?

Oletko muuten käynyt jokaisen pelikiellon saaneen nimimerkin kaikki viestit viimeisen kahden viikon ajalta niin että voit varmuudella todeta pelikieltojen olleen vääriä? Vai vedätkö sillä kuuluisalla mutulla?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Sen sijaan että kitiset täällä, mikset hae moderaattoriksi ja vaikuta itse asioihin?

Ai, tämähän onkin loistava idea. En olisi tuota kyllä itse keksinyt. Mää lähren Pohjois-Koreaan...

Oletko muuten käynyt jokaisen pelikiellon saaneen nimimerkin kaikki viestit viimeisen kahden viikon ajalta niin että voit varmuudella todeta pelikieltojen olleen vääriä? Vai vedätkö sillä kuuluisalla mutulla?

Totta kai vedän sillä kuuluisalla mutulla, ei minua nyt niin paljon kiinnosta, että kävisin kaikkien kirjoitukset läpi.

Onneksi kuitenkin sinä olet käynyt kaikki läpi ja voit todeta, että pelikiellot on oikeudenmukaisia, vai mitä? Ai niin, eihän sun tarvitse, koska olet moderaattoreiden kanssa samaa mieltä.

Noo kyl mää ainakin tuosta Barney-ketjusta bongasin muutaman nimimerkin peeloilut sieltä viestien joukosta, mitkä tuossa listallakin mainitaan. Nyt vaan sattui tunteita nostattava pelaajasiirto ja mopedi läks hieman osalla käsistä. :)

Juu, tästä ehdottoman samaa mieltä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Totta kai vedän sillä kuuluisalla mutulla, ei minua nyt niin paljon kiinnosta, että kävisin kaikkien kirjoitukset läpi.

Sinua kuitenkin kiinnostaa sen verran että vollotat täällä pelikielloista mutta ei kuitenkaan niin paljon että viitsisit katsoa mistä ne ovat tulleet? Just just.

Onneksi kuitenkin sinä olet käynyt kaikki läpi ja voit todeta, että pelikiellot on oikeudenmukaisia, vai mitä? Ai niin, eihän sun tarvitse, koska olet moderaattoreiden kanssa samaa mieltä.

En todellakaan ole käynyt läpi yhtään noista viesteistä, minua ei voisi vähempää kiinnostaa muiden pelikiellot. Ja en ymmärrä miten teitä vakio-kitisijöitä kiinnostaa muiden pelikiellot noin paljon.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
En todellakaan ole käynyt läpi yhtään noista viesteistä, minua ei voisi vähempää kiinnostaa muiden pelikiellot. Ja en ymmärrä miten teitä vakio-kitisijöitä kiinnostaa muiden pelikiellot noin paljon.

Niin sinuahan ei näytä ne yhtään kiinnostavan, kun tässä ketjussa roikut.

Btw oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun, ainakin muistaakseni. Kai mä sitten olen vakio-kitisijä, kun kerran sanot niin.

Ja ensimmäisessä viestissä oli ihan kysymyskin, mutta sitähän sinä et noteerannut...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onneksi kuitenkin sinä olet käynyt kaikki läpi ja voit todeta, että pelikiellot on oikeudenmukaisia, vai mitä?

En nyt oikein ymmärrä mitä epäoikeudenmukaista noissa nyt voisi olla. Moderaattorit antavat rangaistuksen niiden rikkeiden mukaan, jotka tulevat heidän tietoisuuteen, joko suoraan tai jonkun ilmoittamana.

Osa rikkeistä jää tietenkin moderaaattoreilta huomaamatta, koska eihän moderaattorit täällä kaikkia viestejä lue, eikä kaikkia "rikollisia" viestejä Jatkoajan kirjoittajat jaksa edes ilmoittaa moderaattoreille.

Mutta elämä on tällaista. Välillä voi ajaa ylinopeutta ja siitä selviää ilman poliisin pysäytystä tai tolppakameran räpsäytystä. Välillä sitten taas ei, eikä siitä oikein voi sitä poliisia/tolppakameraa syyttää. Yleensä se syy löytyy peiliin katsomalla.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Moderaattorit ratsastivat taas Lukko - Ässät pelin otteluketjuun ja lopettivat hyvän vänkäyksen alkuunsa. Miksi jatkoajan moderointilinja on kuin liigan linjatuomareiden tominta, väliin vaan vaikka yleisö tykkää??

Kukaan ei ole loukkaantunut, molemmat osapuolet ovat valmiita antamaan ja ottamaan iskuja, mikä ongelma??

HERÄTYS!
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oikein toimittu, minua ainakin kiinnostaa keskustelu ottelusta, eikä "vänkäys" ensi kevään pudotuspeleistä tai -pareista. Eiköhän sellaista keskustelua varten voi avata oman ketjunsa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mitäs mieltä Moderaattorit ovat lähdekritiikin puutteesta? Tämän topicin aloittajalta se ainakin puuttui Tyhmien kysymysten ketjun viestissä #2976, kun sattumoisin netistä löytyy myös tällainen juttu osoitteesta tiede.fi (osoite vie sille sivulle). Haluan siis lähinnä tietää, että onko ok, että minä kopioin jokaisen löytämäni jääkiekkojutun internetistä, ja postaan ne tänne omalla nimelläni? Ja jos ei, niin mikä on rangaistus?
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Moderaattorit ratsastivat taas Lukko - Ässät pelin otteluketjuun ja lopettivat hyvän vänkäyksen alkuunsa. Miksi jatkoajan moderointilinja on kuin liigan linjatuomareiden tominta, väliin vaan vaikka yleisö tykkää??

Kukaan ei ole loukkaantunut, molemmat osapuolet ovat valmiita antamaan ja ottamaan iskuja, mikä ongelma??

HERÄTYS!

Itse päätin jo aiemmin tällä kaudella olla enää koskematta pitkällä tikullakaan Ässät-Lukko tai Lukko-Ässät otteluketjuihin, koska ne eivät sisällä muuta kuin päätöntä suipottelua. Joten kaikki eivät ainakaan tykkää.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse päätin jo aiemmin tällä kaudella olla enää koskematta pitkällä tikullakaan Ässät-Lukko tai Lukko-Ässät otteluketjuihin, koska ne eivät sisällä muuta kuin päätöntä suipottelua. Joten kaikki eivät ainakaan tykkää.

Lue tuota otteluketjua, niin huomaat ettei siellä ole mitään päätöntä suipottelua. Lukko - Ässät vastakkainasetteluun kuuluu tunne ja provosointi sopivissa määrin. Miksi kaikki tunne pitäisi tappaa keskustelusta? Jos esimerkiksi minä, Olkku ja vaikka Jupster heittelemme kuitteja, niin siinä ei ole mitään henkilökohtaista suipottelua vaan se on sitä hyvää "vänkäystä", kieliposkessa kirjoittelua. Solvaaminen ja älyttömyydet ovat täysin eri asia, niitä ei tuossa ketjussa ollut, hieman pelisilmää moderaattoreille.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko - Ässät vastakkainasetteluun kuuluu tunne ja provosointi sopivissa määrin.
Täysin samaa mieltä, mutta ohitit nyt minun yllä mainitseman pointin. Tuossa otteluketjussa oli silkkaa OT:ta lähes sivun verran, joten ihan hyvähän oli ohjeistaa ketju oikeaan suuntaan. Itse en tästä Moderaattorien kommentista pysty lukemaan sitä, että pikkuprovosointi pitäisi mukamas lopettaa, niin kuin väität asian olevan.

Moderaattorit kirjoitti:
Pidetään keskustelu tässä ketjussa nyt tosiaankin vain tämän ottelun tapahtumissa, niin on joillain kirjoittajilla mahdollisuus kommentoida vielä huomistakin ottelua!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täysin samaa mieltä, mutta ohitit nyt minun yllä mainitseman pointin. Tuossa otteluketjussa oli silkkaa OT:ta lähes sivun verran, joten ihan hyvähän oli ohjeistaa ketju oikeaan suuntaan. Itse en tästä Moderaattorien kommentista pysty lukemaan sitä, että pikkuprovosointi pitäisi mukamas lopettaa, niin kuin väität asian olevan.

Miksi uhata, miksi ei voi vaan huomauttaa?? Tuollaisen viestin jälkeen kaikki pelästyvät ja keskustelu loppuu.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipä tuolla kyllä keskustelu mihinkään loppunut. Kyseessä oli otteluketju ja ketjussa puhuttiin sen jälkeen ottelutapahtumista. En usko että moderaattoreilla olisi ollut yhtään mitään sitä vastaan, että olisit jatkanut kyseistä OT-keskustelua asiaan kuuluvassa ketjussa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lue tuota otteluketjua, niin huomaat ettei siellä ole mitään päätöntä suipottelua. Lukko - Ässät vastakkainasetteluun kuuluu tunne ja provosointi sopivissa määrin.

Täsmälleen samaa mieltä. Joitain asioita kannattaa vaalia ja tässä tapauksessa perinteistä Lukko-Ässät vastaikkainasettelua. Pieni piikittely, prässäys ja provosointi tuo hyvää virtaa muuten aika harmahtavaa liigaan. Minulle ainakin jokainen paikalliskamppailu on erityinen tapahtuma ja voidaan varmaan väittää, että satakunnassa se on ihan ainutlaatuista Suomessa.

Ymmärrän kyllä myös sen ettei kaikki jaksa lukea ainaista provosointia, eikä tarvitsekaan. Voihan ne viestit ohittaakin.

Jokatapauksessa toivoisin moderaattoreilta pelisilmää näiden ketjujen kanssa. Ja sitä on on kyllä kiitettävällä kärsivällisyydellä löytynytkin.
 
Musta Kyy avasi ketjun koskien Jyri Rönniä ja otti kysymyksensä tueksi faktoja -> ketju lukkoon.
Kukaan ei myöskään ehtinyt Mustan Kyyn kysymystä kumoamaan, koska keskustelu tukahdutettiin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Musta Kyy avasi ketjun koskien Jyri Rönniä ja otti kysymyksensä tueksi faktoja -> ketju lukkoon.
Kukaan ei myöskään ehtinyt Mustan Kyyn kysymystä kumoamaan, koska keskustelu tukahdutettiin.

Jos luit moderaattorien selityksen lukottamiselle, havaitsit varmaan perimmäisen syyn olevan sen, että se avattiin "provokatiivisesti Jokerit-osioon" eli kaipa aiheesta voisi innokkaimmat yrittää keskustella SM-liigan alueella? (Toisaalta, moderaattorit olisivat voineet lukottamisen sijaan siirtää ko. ketjun itse pois sieltä provokatiiviselta alueelta...?)
 

stigers

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Suomi
Ehdottaisin että muutaisitte ketjun:
Tomi Pekkalan kirvesisku Kalle Kaijomaan selkään JYP-Tappara 3.2.2011
muotoon:
Kalle Kaijomaan koukkaamiset Tomi Pekkalan käsiin JYP-TAPPARA 3.2.2011
Tällä hetkellä vaikuttaisi, että aiheen keskustelu liittyy enempi jälkimmäiseen otsikkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös