Vähintään kahdesta syystä tämä ei toimisi.
Ensimmäinen on se, että useat käyttäjät eivät tietäisi tämän en tykkää -napin tarkoitusta. Joku vaikka tiedottaa oman joukkueensa tähtipelaajan siirtymisestä kilpailevaan joukkueeseen ja tuloksena on 50 alapeukkua ja neljän tunnin sulku, koska uutinen ei jengiä miellyttänyt.
Toinen raadollisempi syy on ihmisten kusipäisyys ja halu tehdä kiusaa. Jos esimerkiksi esimerkiksi mulkun mainetta HIFK-kannattajien keskuudessa nauttiva Jokeri-nimimerkki kirjoittaa HIFK-osioon viestin, niin hänellä todennäköisesti olisi tauko edessään oli viestin sisältö mikä hyvänsä. Esimerkillä ei ollut tarkoitus lokeroida HIFK-kannattajia kusipäisiksi kiusaajiksi, vaan sama tilanne olisi myös toisinpäin ja muuallakin, jossa vastakainasettelua on.
Tämä jälkimmäinen kappale osui ja upposi ;D
Joo no tietenkin mä tossa mutkat vedin suoriksi, joskus vaan miettinyt että täällä pääsääntöisesti fiksua kirjoittajaa jos tuo "en tykkää" napin tarkoitus tehtäisiin kaikille selväksi niin tämän palstan kirjoittelijat voisivat itse parviälyllä moderoida mauttomia kirjoituksia ja itse modeille jäisi vain jäävuoren huipulla toimiminen, guilty or not guilty!
Toi neljä tuntia nyt oli tasan sekunnin mietitty raja. Kenellekään aikuiselle ei pitäisi tehdä pahaa olla neljää tuntia pois tältä palstalta, somesta tms...
Noin muuten olin miettinyt, että en ikinä tähän naruun mitään aio kirjoittaa mutta sekin lupaus on nyt osaltani rikottu.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!