Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 627 129
  • 15 973

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vai, että persurassukat, kuten @Mojo tuossa yllä hyvin totesi niin nyt päästiin sinun suosikkiaiheeseen. Itsehän en maininnut mitään Suomen politiikkaan liittyvää viestissäni, mutta ilmeisesti jollain ihmeellisellä tavalla viesti rikkoi sinun turvallisen tilasi?
Höps, kaukana suosikkiaiheestani. Se on vain ihan vastaansanomatonta, että @Flonaldo a kohtaan voi surutta käyttää tuota persuilta tuttua retoriikkaa, ja sitä tulee todella paljon. Jos nyt käyt kurkkaamassa vaikka tuota Israel-Palestiina -ketjua, niin ymmärrät pistä puhun. En viitannut yhteenkään yksittäiseen nimimerkkiin, vaan siihen yleisempään kielenkäyttöön, jota Flonaldoa kohtaan käytetään.

Tätä taustaa vasten on aika koomista väittää, että hän olisi jonkinlaisessa suojeluksessa tai saisi erikoiskohtelua. Kyllä se henkilökohtainen törkeily tulee ihan toisesta suunnasta. Ja joo, kävin lukemassa @Tifosi n viestit äsken. Ei tullut pelikielto naureskelusta, ei.

Tarkoitin itse sitä, että Team Moderators on alisteisessa asemassa nimimerkkiä @Flonaldo kohtaan ja omaan silmään vastaväitteistä huolimatta tämä on vaikuttanut palstan kurinpitopäätöksiin. Sitä lähdin kysymään Flonaldolta, että onko tällainen erityisasema oikeutettu hänen omasta mielestään?
Miksi moderaattorit olisivat millään lailla alisteisessa asemassa Flonaldoa kohtaan? Mikä erityisasema? Mistä ihmeestä sinä kaivat näitä? Tuntuu ihan foliohattukamalta. Sinulle(kin) on toistuvasti kerrottu moderaattoritiimin toimesta, miten, millä periaatteilla ja minkälaisilla prosesseilla kirjoituskiellot jaetaan. Vaikea ymmärtää mikset hyväksy tätä, vaan pidät yllä salaliittoteorian mahdollisuutta.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tätä taustaa vasten on aika koomista väittää, että hän olisi jonkinlaisessa suojeluksessa tai saisi erikoiskohtelua. Kyllä se henkilökohtainen törkeily tulee ihan toisesta suunnasta. Ja joo, kävin lukemassa @Tifosi n viestit äsken. Ei tullut pelikielto naureskelusta, ei..
Mitä taustaa? Israel vs Palestiina on hirveä sekamelska jossa ei ole yhtä mustavalkoista vihollista mutta sun kaverin mielestä on. Sen takia on saanut monta jäähyä ketjusta ja juuri oli puoli vuotta kestäneellä jäähyllä. Kun hän sitten jäähyn jälkeen meni samaan ketjuun jauhamaan täsmälleen samaa niin menin poppariketjuun nauramaan milloin seuraava tulee. Minä sain siitä jäähyn ja kaverisi "viimeisen varoituksen" millä kaveri voi pyyhkiä perseensä kun ei sillä ole mitään arvoa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä taustaa?
Kuten hyvin selkeästi kirjoitin, sitä taustaa vasten, miten hänelle ja hänestä täällä puhutaan. En ottanut kantaa hänen kirjoitustensa sisältöön tai mihinkään muuhunkaan sellaiseen, vaan siihen minkälaista käytöstä hän saa osakseen. Ja siis (kuten kirjoitin) tätä taustaa vasten on mielestäni huvittavaa väittää, että hänellä olisi jonkinlainen suojeltu asema, sillä tuo palstan sääntöjen vastaiset viestit, joita hänestä kirjoitetaan, jäävät valtaosin rangaistuksitta.

menin poppariketjuun nauramaan milloin seuraava tulee.
Niin menit. Mutta se kirjoituskieltosi ei tullut naureskelusta vaan kielenkäytöstä.

Ps. Flonaldo ei ole kaverini, enkä tunne häntä lainkaan muuten kuin palstanimimerkin kirjoitusten osalta kuten kaikki muutkin. Olen ottanut hänen kanssaan kovastikin yhteen muualla. Joten ihan turhaa vääntelyä tämäkin.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Höps, kaukana suosikkiaiheestani. Se on vain ihan vastaansanomatonta, että @Flonaldo a kohtaan voi surutta käyttää tuota persuilta tuttua retoriikkaa, ja sitä tulee todella paljon. Jos nyt käyt kurkkaamassa vaikka tuota Israel-Palestiina -ketjua, niin ymmärrät pistä puhun. En viitannut yhteenkään yksittäiseen nimimerkkiin, vaan siihen yleisempään kielenkäyttöön, jota Flonaldoa kohtaan käytetään.

Tätä taustaa vasten on aika koomista väittää, että hän olisi jonkinlaisessa suojeluksessa tai saisi erikoiskohtelua. Kyllä se henkilökohtainen törkeily tulee ihan toisesta suunnasta. Ja joo, kävin lukemassa @Tifosi n viestit äsken. Ei tullut pelikielto naureskelusta, ei.
Mitä nyt olen sivusilmällä kyseistä tulikivenkatkuista keskustelua seurannut niin kyllä Flonaldo itse myös syyllistyy tällaiseen mainitsemaasi kielenkäyttöön ja sen myötä metsä vastaan, miten sinne huudetaan. Sinä, kuten tässäkin yhteydessä huomattiin persuilu-juttujesi kanssa, tarkastelet tätä asiaa jälleen mustavalkoisesti eli sivuutat täysin Flonaldon oman panoksen, koska hänen ideologinsa on lähempänä omaasi kuin vastapuolen, jolloin et jälleen näe metsää puilta.
Miksi moderaattorit olisivat millään lailla alisteisessa asemassa Flonaldoa kohtaan? Mikä erityisasema? Mistä ihmeestä sinä kaivat näitä? Tuntuu ihan foliohattukamalta. Sinulle(kin) on toistuvasti kerrottu moderaattoritiimin toimesta, miten, millä periaatteilla ja minkälaisilla prosesseilla kirjoituskiellot jaetaan. Vaikea ymmärtää mikset hyväksy tätä, vaan pidät yllä salaliittoteorian mahdollisuutta.
Niin Team Moderators muistaakseni minulle täällä aikanaan kertoi, että heidät kaikki pitää hyväksyä Ylläpidon toimesta? Etkö näe tässä minkäänlaista alisteista asemaa vaikka kuinka yritetään väittää, että Ylläpito aina hyväksyy kaikki Team Moderatorsin ehdotukset jne.? Sinähän olet myös avoimesti mainostanut, että sinä ET ole Team Moderatorsin jäsen, joten voimme siis melkoisella varmuudella sanoa, että sinä et ollut paikalla/mukana, kun Flonaldon kurinpitotoimia eli pelikieltoa, rikepisteitä, Löylyhuoneseen ja palstalle päätettiin. Omaan silmään tämä prosessi kesti helvetin pitkään ja samalla Flonaldon myös annettiin jatkaa rellestämistä mm. tässä ketjussa vaikka tuollaisen henkilökohtaisen hyökkäyksen jälkeen, jonka Flonaldo teki mm. BigRedCatia kohtaan olisi kuka tahansa muu ollut samantien kurinpidon kohteena. Samanaikaisesti palstan säännöissä on muistaakseni erikseen maininta, että tämä on jääkiekkoaiheinen palsta ja aktiivisuus jääkiekkopuolella myös otetaan huomioon täällä erinäisissä päätöksissä. En Porttilan mukaan väitä mitään, mutta kuitenkin mennäänkö tässäkään sääntökirjan mukaan kurinpitopäätöksiä tehtäessä? Nämä voivat sinun mielestä olla salaliittoteorioita, mutta itse koen tämän asian näin.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Niin menit. Mutta se kirjoituskieltosi ei tullut naureskelusta vaan kielenkäytöstä.

Ps. Flonaldo ei ole kaverini, enkä tunne häntä lainkaan muuten kuin palstanimimerkin kirjoitusten osalta kuten kaikki muutkin. Olen ottanut hänen kanssaan kovastikin yhteen muualla. Joten ihan turhaa vääntelyä tämäkin.
"Kielenkäytöstä" :D

Tämä on kaikki turhaa vääntöä joten siksi ihmettelen miksi lähdit sitä tekemään kun kukaan ei sinulle kirjoittanut vaan Flonaldolle mutta sitten halusit vääntämällä vääntää.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinä, kuten tässäkin yhteydessä huomattiin persuilu-juttujesi kanssa, tarkastelet tätä asiaa jälleen mustavalkoisesti eli sivuutat täysin Flonaldon oman panoksen, koska hänen ideologinsa on lähempänä omaasi kuin vastapuolen, jolloin et jälleen näe metsää puilta.
Tämä on aikamoista mutuilua, etkä kyllä osu maaliin arviollasi. En puhunut Flonaldon omasta palstasääntöjen vastaisesta käytöksestä, sillä se ei missään nimessä ole peruste antaa samalla mitalla takaisin - puukottajaa ei saa puukottaa jne., tiedät kyllä. Sitä paitsi hänhän on saanut rangaistuksia, isojakin.

Niin Team Moderators muistaakseni minulle täällä aikanaan kertoi, että heidät kaikki pitää hyväksyä Ylläpidon toimesta?
Tähän voi @Moderaattorit ottaa kantaa. Minä en tiedä mitään tällaisesta enkä oikein edes ymmärrä miksi ylläpitokin pitää tähän sotkea mukaan.

"Kielenkäytöstä" :D
Juu, näin oletan, kun kirjoituskieltoilmoituksessa luki: "Ensinnäkin käyttäjä syyllistyi useamman viestin ajan henkilökohtaisuuksiin ja pään aukomiseen", ja tuo viestisi oli
eräältä palstan pahimmalta öyhöttäjältä on näköjään päättynyt ja taas mennään pää märkänä.
Vähän veikkaan, että jos olisit kirjoittanut esimerkiksi, että "Haha, @Flonaldo saa näköjään taas kirjoittaa IP-ketjuun, meneeköhän ketju taas lukkoon", niin pelikieltoa tuosta olisi tuskin jaettu.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Juu, näin oletan, kun kirjoituskieltoilmoituksessa luki: "Ensinnäkin käyttäjä syyllistyi useamman viestin ajan henkilökohtaisuuksiin ja pään aukomiseen", ja tuo viestisi oli

Vähän veikkaan, että jos olisit kirjoittanut esimerkiksi, että "Haha, @Flonaldo saa näköjään taas kirjoittaa IP-ketjuun, meneeköhän ketju taas lukkoon", niin pelikieltoa tuosta olisi tuskin jaettu.
Joo nauroin miten öyhöttäjä jatkoi täsmälleen samalla linjalla ja kun ylläpito ei siitä pitänyt niin sitä kuvailtiin "pään aukomiseksi".

Edelleen turhaa vääntöä jota jatkat.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo nauroin miten öyhöttäjä jatkoi täsmälleen samalla linjalla ja kun ylläpito ei siitä pitänyt niin sitä kuvailtiin "pään aukomiseksi".
"Palstan pahimpia öyhöttäjiä" oli se ongelma. Ja se oli moderaattorien mielestä pään aukomista. En tiedä turhasta vääntämisestä, mutta itse oudoksun sitä, että sinä jatkat tuon termin käyttämistä viitaten yhteen palstalaiseen. Se on sitä henkilökohtaisuutta, johon palstan säännöissäkin viitataan. (Ja ei, en raportoi viestejäsi, toivo niistä kirjoituskieltoa tms.).

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
"Palstan pahimpia öyhöttäjiä" oli se ongelma. Ja se oli moderaattorien mielestä pään aukomista. En tiedä turhasta vääntämisestä, mutta itse oudoksun sitä, että sinä jatkat tuon termin käyttämistä viitaten yhteen palstalaiseen. Se on sitä henkilökohtaisuutta, johon palstan säännöissäkin viitataan. (Ja ei, en raportoi viestejäsi, toivo niistä kirjoituskieltoa tms.).
Jos "öyhöttäjä" kuvailusta saisi aina jäähyä eikä vain yhtä nimimerkkiä kuvailtaessa niin ovi olisi käynyt tiuhaan.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämä ei pidä paikkaansa, eikä tällaista käytäntöä ole ollut koskaan.

Matti Liljaniemi
Tuli Freudilainen lipsahdus eli tarkoitin tietysti Hallitusta, johon sinulla ainakin entisenä (?) hallituksen jäsenenä varmasti läheiset välit Matti/Flonaldo

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Ottamatta kantaa teidän tärkeääkin tärkeämpään keskusteluun, niin tämä ei voi olla se syy, koska minua ja montaa muutakin on kutsuttu palstalla vastaavilla nimillä, eikä pelikieltoa saati rikepisteitä ole tippunut. Eriarvoista toimintaahan eri nimimerkkejä kohtaan tällä palstalla ei ole, eikös se niin ollut?

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Please. Kyseinen nimimerkki itse kirjoittaa ketjuun kaikenlaista räikeääkin disinformaatiota (huippuna ”Hamas ei ole palestiinalainen”) ja reagoi poikkeaviin näkemyksiin äärimmäisen aggressiivisesti ja inhottavasti ilmeisesti aitoon keskusteluun pyrkimisen aikaa sitten hylänneenä. Tästä esimerkkinä vaikka se minuun kohdistunut mielestäni erittäin alhainen hyökkäys jossa hän leikkaamalla ja liimaamalla sai minut muka sanomaan päinvastoin kun olin oikeasti sanonut, ja josta pääsi varsin vähin seuraamuksin. Nytkin on tarjoiltu ”viimeistä varoitusta” kun paluu ketjuun osoitti ettei oppi tarttunut. Aika paljon siimaa.

Tokikaan mitään pahoittelua tms. itsereflektiota ei ole näkynyt, ja vaikka hänestä itsestään tuollainen hyökkäys voi olla perus palstameininkiä jota ei muka tarvitse anteeksi pyydellä, minusta se ja reflektion puute on vain ja ainoastaan kusipäisyyttä ja huonoa käytöstä jolla voi ihan oikeastikin pahoittaa sen keskustelukumppanin mielen. Toisillahan se on tarkoituksenakin.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ottamatta kantaa teidän tärkeääkin tärkeämpään keskusteluun, niin tämä ei voi olla se syy, koska minua ja montaa muutakin on kutsuttu palstalla vastaavilla nimillä, eikä pelikieltoa saati rikepisteitä ole tippunut. Eriarvoista toimintaahan eri nimimerkkejä kohtaan tällä palstalla ei ole, eikös se niin ollut?
No todellakaan tämän syvemmälle menemättä, niin kannattaa nyt ehkä lukea se pelikieltoilmoitus. Siellä oli muutakin perustelua, kuten kokonaan toisen ketjun kirjoitus. Itse kommentoin vain tätä ajatusta että naureskelusta olisi lätkäisty pelikieltoa.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
No todellakaan tämän syvemmälle menemättä, niin kannattaa nyt ehkä lukea se pelikieltoilmoitus. Siellä oli muutakin perustelua, kuten kokonaan toisen ketjun kirjoitus. Itse kommentoin vain tätä ajatusta että naureskelusta olisi lätkäisty pelikieltoa.
Joo äsken se oli se "öyhöttäminen" ja nyt "on siellä muutakin". Flonaldo kävi kuumana jälleen kerran Israel vs Palestiina ketjussa ja hyökkäsi siellä muita kohtaan henkilökohtaisesti eikä kestänyt naureskelua poppariketjussa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Please. Kyseinen nimimerkki itse kirjoittaa ketjuun kaikenlaista räikeääkin disinformaatiota (huippuna ”Hamas ei ole palestiinalainen”) ja reagoi poikkeaviin näkemyksiin äärimmäisen aggressiivisesti ja inhottavasti ilmeisesti aitoon keskusteluun pyrkimisen aikaa sitten hylänneenä. Tästä esimerkkinä vaikka se minuun kohdistunut mielestäni erittäin alhainen hyökkäys jossa hän leikkaamalla ja liimaamalla sai minut muka sanomaan päinvastoin kun olin oikeasti sanonut, ja josta pääsi varsin vähin seuraamuksin. Nytkin on tarjoiltu ”viimeistä varoitusta” kun paluu ketjuun osoitti ettei oppi tarttunut. Aika paljon siimaa.

Tokikaan mitään pahoittelua tms. itsereflektiota ei ole näkynyt, ja vaikka hänestä itsestään tuollainen hyökkäys voi olla perus palstameininkiä jota ei muka tarvitse anteeksi pyydellä, minusta se ja reflektion puute on vain ja ainoastaan kusipäisyyttä ja huonoa käytöstä jolla voi ihan oikeastikin pahoittaa sen keskustelukumppanin mielen. Toisillahan se on tarkoituksenakin.
Joo, uskon että siellä lentää paskaa käytöstä kumpaankin suuntaan (olen jättänyt n. kuukauden ajalta lukematta koska verenpaineongelmat), mutta miten tämä liittyi mitenkään viestiini tai pointtiini? Sehän siis oli, että ko. nimimerkkiä saa lyödä todella kovaa ilman rangaistuksia, mikä ei ole oikeutettua vaikka hän itsekin sortuisi rikkomuksiin (joista on saanut rangaistuksia). Edelleen: tosi vaikea nähdä mitään erityistä suojeluasemaa tai mitään muutakaan sellaista, mistä täällä on kovasti syytetty.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo äsken se oli se "öyhöttäminen" ja nyt "on siellä muutakin". Flonaldo kävi kuumana jälleen kerran Israel vs Palestiina ketjussa ja hyökkäsi siellä muita kohtaan henkilökohtaisesti eikä kestänyt naureskelua poppariketjussa.
Kuten sanottu, kommentoin vain sitä osaa josta puhuit mielestäni soopaa. Eli opettelisit nyt sisällön lukemista ettet ihan helppoja väärinymmärryksiä tekisi. Ja siis kirjoituskieltosi tuli Moderaattoreilta, ei Flonaldolta.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, uskon että siellä lentää paskaa käytöstä kumpaankin suuntaan (olen jättänyt n. kuukauden ajalta lukematta koska verenpaineongelmat), mutta miten tämä liittyi mitenkään viestiini tai pointtiini? Sehän siis oli, että ko. nimimerkkiä saa lyödä todella kovaa ilman rangaistuksia, mikä ei ole oikeutettua vaikka hän itsekin sortuisi rikkomuksiin (joista on saanut rangaistuksia). Edelleen: tosi vaikea nähdä mitään erityistä suojeluasemaa tai mitään muutakaan sellaista, mistä täällä on kovasti syytetty.

Oliko sinulla siis esimerkkejä joissa häntä on ”lyöty todella kovaa ilman rangaistuksia”? Ja vielä ”persurassukoiden” toimesta. Keitä nämä ovat?

Eikö näihin nimenomaan ole sinunkin toimestasi kaivattu esimerkkejä vai erehdynkö? Ja se erityiskohtelu voisi teoriassa olla sitäkin, että omista rikkeistä saa keveämpiä rangaistuksia sen sijaan että se tarkoittaisi suojaa muiden rikkeitä kohtaan.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kuten sanottu, kommentoin vain sitä osaa josta puhuit mielestäni soopaa. Eli opettelisit nyt sisällön lukemista ettet ihan helppoja väärinymmärryksiä tekisi. Ja siis kirjoituskieltosi tuli Moderaattoreilta, ei Flonaldolta.
Mielestäni sinä kirjoitat soopaa ja sitten maalitolpat siirtyy ja alat huudella sisällön lukemisen perään. Tämän voisi jo laskea "pään aukomiseksi". Flonaldolle nämä kaikki osoitin mutta sinä haluat vääntämällä vääntää milloin mistäkin persurassukoista.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja se erityiskohtelu voisi teoriassa olla sitäkin, että omista rikkeistä saa keveämpiä rangaistuksia sen sijaan että se tarkoittaisi suojaa muiden rikkeitä kohtaan.
Kovimmat rangaistuksethan nimenomaan on jaettu Flonaldolle, mitä tuon ketjun antiin tulee. Mutta joo, tätä kysyin tuolla aiemmin, että mitä kummaa tuolla erikoiskohtelulla tarkoitetaan, sillä minun näkemykseni tilanteesta on ollut se, että siellä on ollut suunnilleen 1 vs. kaikki -tyylinen tilanne ja kielenkäyttö tätä yhtä kohtaan on ollut rumaa.

Eipä tästä yhtään viestiä enempää osaltani, pointti on joko tullut selväksi tai sitten se ei tule koskaan tulemaan. Mihinkään spinnaus/keskustelunkaappausyrityksiin en todellakaan ole lähdössä mukaan, sori siitä.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko täällä taas löylyhuoneesta bannattujen kokoontumisajot menossa?
Se on siellä "Popparit esiin..." -ketjussa. Sinne saa mennä jatkamaan juttua kaikista niistä aiheista, joista se ei muualla onnistu.

Kirjoittaa vain alkuun siitä kuinka huvittunut on, että... [ja tähän sitten se vuodatus, mitä ei pysty laittamaan siihen ketjuun, mihin se liittyisi, koska on itse bannattu, ketju lukittu tai modet varoittaneet pelikiellon uhalla enää jatkamasta].

Hei,

Nyt näyttää taas vaihteeksi siltä, että kirjoittelu alkaa keskittyä enemmän toisiin nimimerkkeihin kuin modetoimintaan ja olemme aistivinamme, että tunteetkin käyvät paikoin aika kuumina.

Joten, koitetaans taas miettiä, onko se oma viesti kuinka tarpeellinen postattavaksi tähän ketjuun. Jos viesti osuu enempi johonkin yksittäiseen nimimerkkiin kuin moderointilinjaan yleisemmin, niin sen voi jättää lähettämättä. Näin ketjua ei tarvi tilapäisesti säpitellä ja vältytään kurinpitotoimenpiteiltäkin.

Modet

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy