Saisikohan kovennettuna jos vaikka putkeen kolmesti arvuuttelisi eri nimimerkkejä eri henkilöksi?Henkilöllisyyden arvuuttelusta tulee aina se kuukausi riippumatta rikehistoriasta, oletan.
Pitäisikö testata...
Saisikohan kovennettuna jos vaikka putkeen kolmesti arvuuttelisi eri nimimerkkejä eri henkilöksi?Henkilöllisyyden arvuuttelusta tulee aina se kuukausi riippumatta rikehistoriasta, oletan.
Olen miettinyt ihan samaa, mutta en ole viitsinyt kokeilla, en edes sitä yhtä kertaa, paitsi kerran oli lähellä, kun meinasin suutuksissani kysellä, että onko eräs kirjoittaja SaiPan markkinointihenkilöstöä. Noh, se viesti jäi näppäimistölle ja hyvä niin.Saisikohan kovennettuna jos vaikka putkeen kolmesti arvuuttelisi eri nimimerkkejä eri henkilöksi?
Pitäisikö testata...
Henkilöllisyyden arvuuttelusta tulee aina se kuukausi riippumatta rikehistoriasta, oletan.
Henkilöllisyyden arvuuttelussa rangaistusasteikko lähtee liikkeelle kuukaudesta. Silloin kun sitä tapahtuu toistuvasti, rangaistus voidaan siis antaa kovennettuna (esim. kaksi tai kolme kuukautta).Saisikohan kovennettuna jos vaikka putkeen kolmesti arvuuttelisi eri nimimerkkejä eri henkilöksi?
Pitäisikö testata...
Henkilöllisyyden arvuuttelussa rangaistusasteikko lähtee liikkeelle kuukaudesta. Silloin kun sitä tapahtuu toistuvasti, rangaistus voidaan siis antaa kovennettuna (esim. kaksi tai kolme kuukautta).
Moderaattorit
Modet jo vastas, mutta arvelen, että onko tosissaan vai vahingossa heitetty jotain.Saisikohan kovennettuna jos vaikka putkeen kolmesti arvuuttelisi eri nimimerkkejä eri henkilöksi?
Pitäisikö testata...
Ei sen aiemman rikkeen tarvitse olla samasta aiheesta, että rangaistusta voidaan koventaa historian perusteella. Vaikka joidenkin tiettyjen rikkeiden kohdalla osittain katsotaan samanlaisia aiempia rikkeitä, niin samalla modet katsovat myös kurinpitohistorian kokonaisuutta.Mutta tästä tullaankin siihen mun alkuperäiseen heittoon. Jos arvailujen suhteen mennään uusimisten perusteella niin miksi samaa sääntöä ei käytetä muissa rikkeissä?
Mulla kun ei ollut loukkaantumistoiveiden osalta aiemmin rikehistoriaa niin silti käytettiin pykälää että olen ollut kurinpidon kanssa asioilla silti.
Annoitte tällä viestillä mahdollisuuden mulle kuitata tästä mutta jääköön se viimeiseksi tästä aiheesta.
Minun mielestä aika törkeä kommentti joka loukkaa paitsi kohdetta niin kaikkia meitä mielenterveyden kanssa painivia melkomoisesti. Henkilöllisyyden arvailusta saa sen kuukauden bännin niin miksi tämmöisistä selviää vähemmällä?Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä. Riippuen minkä diagnoosin Laine on saanut tohtoreilta voi toipuminen ottaa edelleen aikaa, tai olla loppuelämän taistelu ilman täydellistä parantumista. Huolinatta kaikesta höpöhöpö avautumisesta sosiaalisessa mediassa, Laine ei ole kertonut, eikä tarvitse kertoa, mikä nuppia vaivaa.
Ei varmaan olisi ensimmäinen maanisdepressiivinen julkkis, mutta skitson kanssa voisi olla hupaisaa pukukoppielämää.
No mitä vittua nyt toni? Tuossahan juurikin kaveri kertoo asiat niin kuin ne on ja ei missään nimessä vähättele asiaa vaan painottaa, että ongelma on henkilökohtainen ja siitä ei tarvitse enempää avautua.Modeille peukut käyttäjän @Black Adder jäähyttelystä. Siltikin mielestäni pääsi aika vähällä paitsi tuon rikkeeseen johtaneen älynväläyksensä niin tämän mt-ongelmien vähättelyn vähättelyn vuoksi.
Minun mielestä aika törkeä kommentti joka loukkaa paitsi kohdetta niin kaikkia meitä mielenterveyden kanssa painivia melkomoisesti. Henkilöllisyyden arvailusta saa sen kuukauden bännin niin miksi tämmöisistä selviää vähemmällä?
"Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä."No mitä vittua nyt toni? Tuossahan juurikin kaveri kertoo asiat niin kuin ne on ja ei missään nimessä vähättele asiaa vaan painottaa, että ongelma on henkilökohtainen ja siitä ei tarvitse enempää avautua.
"Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä."
"Ei varmaan olisi ensimmäinen maanisdepressiivinen julkkis, mutta skitson kanssa voisi olla hupaisaa pukukoppielämää."
Onko nuo sinun mielestä asiallista kommentointia?
Jos mittarina poliitikoista keskustelu vaikka Löylyn hallitus- ja persu-ketjuissa, niin tämä on paljon asiallisempaa kommentointia."Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä."
"Ei varmaan olisi ensimmäinen maanisdepressiivinen julkkis, mutta skitson kanssa voisi olla hupaisaa pukukoppielämää."
Onko nuo sinun mielestä asiallista kommentointia?
KAntsis poistaa viestisi koska tuo voi mennä kymppipykälään.No mitä vittua nyt toni? Tuossahan juurikin kaveri kertoo asiat niin kuin ne on ja ei missään nimessä vähättele asiaa vaan painottaa, että ongelma on henkilökohtainen ja siitä ei tarvitse enempää avautua.
Minun mielestä aika törkeä kommentti joka loukkaa paitsi kohdetta niin kaikkia meitä mielenterveyden kanssa painivia melkomoisesti. Henkilöllisyyden arvailusta saa sen kuukauden bännin niin miksi tämmöisistä selviää vähemmällä?
Enpä tiedä, Warpuli! Mielestäni aikoinaan Toni-gaten yhteydessä täällä linjattiin, että "toni"-pienellä kirjoitettuna viittaa muromainokseen, joten Team Moderators pitäköön munalukkonsa housuissaan. Br, FKAntsis poistaa viestisi koska tuo voi mennä kymppipykälään.
Taisi tuo viesti jäädä käsittelyn ulkopuolelle kun kirjoitettiin samana aamuna kuin tuo viikon pelikielto laitettiin käyntiin.Modeille peukut käyttäjän @Black Adder jäähyttelystä. Siltikin mielestäni pääsi aika vähällä paitsi tuon rikkeeseen johtaneen älynväläyksensä niin tämän mt-ongelmien vähättelyn vähättelyn vuoksi.
Hei,No mitä vittua nyt toni? Tuossahan juurikin kaveri kertoo asiat niin kuin ne on ja ei missään nimessä vähättele asiaa vaan painottaa, että ongelma on henkilökohtainen ja siitä ei tarvitse enempää avautua.
Enpä tiedä, toniOnkohan tämä jopa se vertauskuvallinen Musta torni, joka Stephen Kingin samannimisessä eepoksessa pitää maailmaa koossa?
Vaikka ufotyypit tulisi ja rikkoisi kaikki fysiikan lait ja uskonkappaleet, kymppipykälä pysyy. Ja hyvä niin! Maailma on jo tarpeeksi kaoottinen ja vaikeasti hallittavissa oleva kokonaisuus, niin jotain pysyvyyttä pitää olla. Kymppipykälä, Metallica ei tee enää hyviä levyjä ja SaiPan menestymättömyys.Ah, kymppipykälä. Hienoa että tämän maailman kaiken sekoilun, turvattomuuden ja muun hulabaloon tukena on kuitenkin yksi jämerä vakio, joka on ja pysyy. Onkohan tämä jopa se vertauskuvallinen Musta torni, joka Stephen Kingin samannimisessä eepoksessa pitää maailmaa koossa?
Kolme suoraan vaan, etenkin jos alkaa toistuvana läppänä esiintymään.Mun mielestä toi Toni läppä on niin huono että saisi modet antaa kaksi kuukautta penalttia moisesta.