4
444
Siellä on jo seuraava reinkarnaatio päässyt tiukasta seulasta läpi.Lopetetaan HIFK fanien päästäminen palstalle niin voisi karsia niitä hiihtäjä/painijoita mitä ovatkaan.
Siellä on jo seuraava reinkarnaatio päässyt tiukasta seulasta läpi.Lopetetaan HIFK fanien päästäminen palstalle niin voisi karsia niitä hiihtäjä/painijoita mitä ovatkaan.
Ensi kerralla dartsimies?Suoraan ei voi lainata tuolta pelikieltoilmoituksista, mutta tää pisti hieman hymyä huuleen. Hiihtäjäpainijan kymmenes nimimerkki, vaikka tällä kertaa väittikin olevansa nyrkkeilijä.
@Nykan suksii samaan suuntaan aiempien nimimerkkiensä kanssa.
Tunnistautuminen pankkitunnuksilla, passista kopio ja lyhyt videopätkä pärstästä. Itte jouduin just tällasen tekee vähän aikaa sitten kun päivitin tietoni erääseen paikkaan. Tiukentuneet kuviot sitten edellisen kirjautumisen mihin riitti vain pankkitunnusvarmistus ennen.Ihan mielenkiinnosta, mitä keinoja kuvittelisit modeilla olevan käytössä tällaisen touhun estämiseksi?
Eikös tähän ole ihan ilmeinen vastaus? "Varmoille" huhuille kun ei voi selvää rajaa vetää, ennen pitkää tulee ketjuja pelaajille, jotka eivät kyseiseen seuraan ole sopimusta koskaan tehnyt. Näkisin ettei sellainen ole palstalla toivottavaa.Miksi? Mikä pakko niihin on kommentoida?
Seuraavaksi varmaan valmentajan kenkimisestä saa puhua vasta kun se on tapahtunut.
Eikös tähän ole ihan ilmeinen vastaus? "Varmoille" huhuille kun ei voi selvää rajaa vetää, ennen pitkää tulee ketjuja pelaajille, jotka eivät kyseiseen seuraan ole sopimusta koskaan tehnyt. Näkisin ettei sellainen ole palstalla toivottavaa.
Nyt meni modeilta vihkoon tämä. Saa nähdä kyetäänkö siellä myöntämään omia virheitä, vai ollaanko täydellisiä, kuten SM-liigan tuomarit.Huhuu @Moderaattorit .
Sain rikepisteen tästä viestistä.
Liigan siirtohuhut kaudelle 2024–2025
Perusteluiksi kerrottiin "Lopussa menet kuitenkin ihan turhaan ulkonäköasioihin."
Mun on nyt ihan pakko purnata, että mihin ihmeen ulkonäköasioihin? En sanallakaan ole Huttusen ulkonäköä kommentoinut.
Kirjoitin tarkalleen "Enemmän Sashasta on somekuvan perusteella jäänyt mieleen kännissä töksäyttelevä vihainen vassari, kuin joku skuuppaava syväkurkku."
Jos jonkun somekäyttäytymistä kommentoi, niin ei siitä pitäisi mitään ulkonäkökysymystä tehdä.
Näyttää Moderaattorien nootissa olevan kommentti asiattomasta kielenkäytöstä, eikä ainakaan tuossa ulkonäköä mainita. Sinällään aika hyvin @Via Dolorosa sai laitettua Liiga keskusteluun näkemyksen siitä miten joku on vihainen vassari tai sen kaltainen ihminen.Nyt meni modeilta vihkoon tämä. Saa nähdä kyetäänkö siellä myöntämään omia virheitä, vai ollaanko täydellisiä, kuten SM-liigan tuomarit.
Näyttää Moderaattorien nootissa olevan kommentti asiattomasta kielenkäytöstä, eikä ainakaan tuossa ulkonäköä mainita. Sinällään aika hyvin @Via Dolorosa sai laitettua Liiga keskusteluun näkemyksen siitä miten joku on vihainen vassari tai sen kaltainen ihminen.
Siis viestissä minkä moderaattoreilta sain, kerrottiin rikepisteen syyksi.Näyttää Moderaattorien nootissa olevan kommentti asiattomasta kielenkäytöstä, eikä ainakaan tuossa ulkonäköä mainita.
Eli julkisuuden henkilöitä ei siis saa arvostella sen perusteella miten he somessa käyttäytyvät?Viestin alku on aivan pätevää ja perusteltua kritiikkiä, mutta lopussa mentiin mielestämme metsikköön ja sen järkevän kritiikin sijasta keskityttiin asiattomuuksiin ja henkilökohtaisuuksiin.
Oletko yllättynyt, että vanha Jatkoajan Blues-osion kirjoittaja ja todennäköisesti osan Team Moderatorsien ystävä nauttii erikoissuojelua täällä. Minä en.Eli julkisuuden henkilöitä ei siis saa arvostella sen perusteella miten he somessa käyttäytyvät?
Täytyy sitten muistaa tämä jatkossa jonkun Ano Turtiaisen, Teemu Selänteen sekä Jani Mäkelän ja muiden huuhaahemmojen lynkkäysparaatissa.
En todellakaan ole samaa mieltä rikepisteestä, mutta minulla kaiketi on siihen oikeus.
Riippuu ihan täysin julkisuuden henkilöstä. Jos arvostelusi kohde on oikeistolainen tai jollain muulla tavalla moderaattorien mielestä inhottava henkilö, se on vapaata riistaa. Jopa häpeällisen törkeiden valheiden levittely on tällöin ihan ok. Mutta menepä sanomaan tätä tyyppiä "vassariksi" niin rankkua tulee.Eli julkisuuden henkilöitä ei siis saa arvostella sen perusteella miten he somessa käyttäytyvät?
Puhumattakaan Sanna Marinin mahdollista Onlyfans-tiliä.Eli julkisuuden henkilöitä ei siis saa arvostella sen perusteella miten he somessa käyttäytyvät?
Luulen, että tässä on käynyt sellaiset perinteiset, että yksittäinen moderaattori on hermostunut @Via Dolorosa nimimerkin viestistä ja ladannut rikepisteen vaillinaisin perustein. Toiset modet joutuvat sitten paikkomaan, kun asia nousi esille. Luulen, että aika yleisiä ovat tuollaiset yksittäisten nimimerkkien saamat päättömät rikepisteet. Minusta koko rikepistejärjestelmä on tästä syystä surkea ja siitä tulisi luopua.Hauskaa kyllä. Ensiksi annetaan virheellinen peruste rikepisteelle ja kun se ihme kyllä myönnetään, niin sitten keksitään tuollainen hatara selitys, että voidaan kuitenkin osoittaa, että loppujen lopuksi mitään virhettä modejen taholta ei ole syntynytkään.
Juu tämä kyllä nauratti itseänikin. Ensin perustellaan rikepiste henkilökohtaisuuksilla liittyen ulkonäköön ja sitten kun myönnetään oma täydellinen tulkintavirhe, niin todetaan silti että viesti kaikessa paskuudessaan on rikepisten arvoinen.Hauskaa kyllä. Ensiksi annetaan virheellinen peruste rikepisteelle ja kun se ihme kyllä myönnetään, niin sitten keksitään tuollainen hatara selitys, että voidaan kuitenkin osoittaa, että loppujen lopuksi mitään virhettä modejen taholta ei ole syntynytkään.
Tämä. Alleviivaa vaan sitä, että nämä pahimmat mielensäpahoittajat Team Moderatorsin joukossa jakavat mielivaltaisesti sakkoa.Luulen, että tässä on käynyt sellaiset perinteiset, että yksittäinen moderaattori on hermostunut @Via Dolorosa nimimerkin viestistä ja ladannut rikepisteen vaillinaisin perustein. Toiset modet joutuvat sitten paikkomaan, kun asia nousi esille. Luulen, että aika yleisiä ovat tuollaiset yksittäisten nimimerkkien saamat päättömät rikepisteet. Minusta koko rikepistejärjestelmä on tästä syystä surkea ja siitä tulisi luopua.
Tämä on muuten hyvä kysymys. Olen käyttänyt Turtiais-ketjussa ao. ketjun nimikkohenkilöstä rinnakkaisnimitystä Lihapää, monessa viestissä ja useita kertoja. No eihän tuollainen ole ollut minulta millään lailla asiallista. Moderaation seulasta moinen ilmaisu on kuitenkin mennyt läpi ilman huomautuksia tähän saakka.Niin @Moderaattorit , onko se nyt niin että jokaisesta viestistä missä rouditaan Marinin, Turtiaisen, Selänteen, Mäkelän, Honkasalon, Saramon, Ukkolan tai nimeä_itse
_kenet_tahansa_julkisuudenhenkilön somekuvaa, niin se on rikepisteen arvoinen? Tuo rikepiste on ihan vitun vitsi kun menee vaikka Ano Turtiaisen ketjuun, mutta Anon tekemisiä saa nähtävästi ihan luvalla sitten haukkua, naureskella ja halveksia koska kyse on henkilöstä jota 99.9% täällä inhoaa.
Tämähän on ihan selvä asia. Viestissäsi lukee "somekuvan perusteella". Moderaattorit on miettineet yhdessä päänsä puhki, että mistäköhän kuvasta tuo oikein puhuu? Avataanpas Googlen kuvahaku. Juujuu, kyllähän tuo tuossa yhdessä kuvassa vähän kännissä töksäyttelevältä vihaiselta vassarilta näyttää, mutta eihän sitä ole soveliasta keskustelupalstalle kirjoittaa. Hyi hyi Via Dolorosa, päivänselvä rikepiste.Huhuu @Moderaattorit .
Sain rikepisteen tästä viestistä.
Liigan siirtohuhut kaudelle 2024–2025
Perusteluiksi kerrottiin "Lopussa menet kuitenkin ihan turhaan ulkonäköasioihin."
Mun on nyt ihan pakko purnata, että mihin ihmeen ulkonäköasioihin? En sanallakaan ole Huttusen ulkonäköä kommentoinut.
Kirjoitin tarkalleen "Enemmän Sashasta on somekuvan perusteella jäänyt mieleen kännissä töksäyttelevä vihainen vassari, kuin joku skuuppaava syväkurkku."
Jos jonkun somekäyttäytymistä kommentoi, niin ei siitä pitäisi mitään ulkonäkökysymystä tehdä.
Tämä voi pitää paikkaansa, sillä yksittäinen moderaattori voi antaa rikepisteen tuosta noin vain. Sen sijaan yhdenkin viikon pelikielto vaatii jo useamman mielipiteen.Luulen, että tässä on käynyt sellaiset perinteiset, että yksittäinen moderaattori on hermostunut @Via Dolorosa nimimerkin viestistä ja ladannut rikepisteen vaillinaisin perustein. Toiset modet joutuvat sitten paikkomaan, kun asia nousi esille. Luulen, että aika yleisiä ovat tuollaiset yksittäisten nimimerkkien saamat päättömät rikepisteet. Minusta koko rikepistejärjestelmä on tästä syystä surkea ja siitä tulisi luopua.