Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 250 990
  • 13 719

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Itse olen välillä ihmetellyt moderaattorin todella tiukkaa linjaa nimimerkin paljastamisen ja vihjailujen osalta. Se on ihan selvä ettei kenenkään toisen kirjoittajan oikeaa nimeä tule paljastaa - vaikka sen tietäisi- ja sikäli jokaisen yksityisyyttä ja anonymiteettiä tulee kunnioittaa.

Otetaan kuitenkin täysin kuvitteellinen esimerkki - jos jossain keskustelussa kovasti ja vaikka sinänsä asiallisesti hyökättäisiin jotain henkilöä vastaan ja sitten itse rupeaisin puolustamaan tätä henkilöä. Silloin saattaa joku heittää minulle viestin "Terve XX :)" tai "taidatkin olla XX :)" niin en todellakaan tämmöisistä loukkaantuisi ja tuskin niitä kukaan tosissaan ottaa. Silti näistäkin on armotta penalttia tullut...tätä en ole aina ihan ymmärtänyt. Eihän nuo nyt mitään fiksuja viestejä ole, mutta ei myöskään minusta niin "rikollisia." Kokonaan eri asiat olisi sitten suorat vihjailut henkilöllisyydestä tai muuten alatyyliset viestit.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Itse olen välillä ihmetellyt moderaattorin todella tiukkaa linjaa nimimerkin paljastamisen ja vihjailujen osalta. Se on ihan selvä ettei kenenkään toisen kirjoittajan oikeaa nimeä tule paljastaa - vaikka sen tietäisi- ja sikäli jokaisen yksityisyyttä ja anonymiteettiä tulee kunnioittaa.

Otetaan kuitenkin täysin kuvitteellinen esimerkki - jos jossain keskustelussa kovasti ja vaikka sinänsä asiallisesti hyökättäisiin jotain henkilöä vastaan ja sitten itse rupeaisin puolustamaan tätä henkilöä. Silloin saattaa joku heittää minulle viestin "Terve XX :)" tai "taidatkin olla XX :)" niin en todellakaan tämmöisistä loukkaantuisi ja tuskin niitä kukaan tosissaan ottaa. Silti näistäkin on armotta penalttia tullut...tätä en ole aina ihan ymmärtänyt. Eihän nuo nyt mitään fiksuja viestejä ole, mutta ei myöskään minusta niin "rikollisia." Kokonaan eri asiat olisi sitten suorat vihjailut henkilöllisyydestä tai muuten alatyyliset viestit.
Selkeä sääntö on parempi kuin veteen piirretty viiva!!
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Itse olen välillä ihmetellyt moderaattorin todella tiukkaa linjaa nimimerkin paljastamisen ja vihjailujen osalta. Se on ihan selvä ettei kenenkään toisen kirjoittajan oikeaa nimeä tule paljastaa - vaikka sen tietäisi- ja sikäli jokaisen yksityisyyttä ja anonymiteettiä tulee kunnioittaa.

Otetaan kuitenkin täysin kuvitteellinen esimerkki - jos jossain keskustelussa kovasti ja vaikka sinänsä asiallisesti hyökättäisiin jotain henkilöä vastaan ja sitten itse rupeaisin puolustamaan tätä henkilöä. Silloin saattaa joku heittää minulle viestin "Terve XX :)" tai "taidatkin olla XX :)" niin en todellakaan tämmöisistä loukkaantuisi ja tuskin niitä kukaan tosissaan ottaa. Silti näistäkin on armotta penalttia tullut...tätä en ole aina ihan ymmärtänyt. Eihän nuo nyt mitään fiksuja viestejä ole, mutta ei myöskään minusta niin "rikollisia." Kokonaan eri asiat olisi sitten suorat vihjailut henkilöllisyydestä tai muuten alatyyliset viestit.
Tällä ihmettelyllä ollaan lähimpänä ikiliikkuja keksimistä mitä koskaan...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tällä ihmettelyllä ollaan lähimpänä ikiliikkuja keksimistä mitä koskaan...
Eipä vissiin. Tuon jälkeen voidaankin hetken aikaa ihmetellä, että mikä ihmeen hahmo tuo Hardcore Hooligan oikein on.

(Tai Ed Sheeran.)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eipä vissiin. Tuon jälkeen voidaankin hetken aikaa ihmetellä, että mikä ihmeen hahmo tuo Hardcore Hooligan oikein on.

(Tai Ed Sheeran.)
Hän on kovan ytimen huligaani. Tuleekohan penalttia...?

Ed Sheeranista en ole kuullukkaan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Veteen piirretty viiva ei näy ellei olomuoto ole jää. Selkeät säännöt ovat monelle sellaisia mitä on pakko yrittää rikkoa jollain konstin ja onnistuessaan saa 10 pistettä vai mitä Varvas nyt kun tajusin sun nimimerkin salas.
Kaua se kestikin tajunta, että on ihan sana. Ohan tuohon pidempikin tarina.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eihän täällä edes vittuiluun puututa, eikä ohjata edes sinne kuuluviin ketjuihin. Moderointi on vain muuten mielivaltaista perseen paskaa.

Semmonen Yleinen vittuilu -ketju olisi hyvä. En ketjua itse tee, koska Team Moderatorsilla menee kaikki aika asiallisten viestieni tutkimiseen. Hankkikaa elämä !!

Terveisin, BR. TK, tuo pullaa mukana koko ilta tulee
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Semmonen Yleinen vittuilu -ketju olisi hyvä. En ketjua itse tee, koska Team Moderatorsilla menee kaikki aika asiallisten viestieni tutkimiseen. Hankkikaa elämä !!

Terveisin, BR. TK, tuo pullaa mukana koko ilta tulee

Mää avasin joskus Kierrätyspuolelle Pori vs Rauma provoketjun. Se suljettiin. Pari muutakin provoketjua on myös avattu. Nekin suljettiin. Eli ei kannata.

Tsekkaa jos et itse usko:
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kun täällä on useampi "vituttaa -ketju", niin voisihan samalla olla yksi yleinen provo- ja vittuilu -ketju.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kun täällä on useampi "vituttaa -ketju", niin voisihan samalla olla yksi yleinen provo- ja vittuilu -ketju.

Liian riskialtista. Täällä on paljon aika herkkää porukkaa ja tuollainen ketju voisi suistaa jotain henkilöitä raiteilta lopullisesti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehkä ketjun nimi pitäisi naamioida joksikin mitä herkkikset ei avaa.
Toisinpäinhän tuota on kokeiltukin:
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ehkä ketjun nimi pitäisi naamioida joksikin mitä herkkikset ei avaa.

Sitten ei saisi myöskään tägätä ketään, koska kyllä sinne muuten herkkähipiäisetkin löytävät

Vuosikausia kun viettää Ässäosiossa niin siellä saa kyllä vttuilua osakseen niin paljon kuin kasetti kestää, hyvin on kestänyt kun kohta 20v takana *hymiö*
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Henkilöllisyyden arvuuttelu on aika yksiselitteinen sääntö, mutta miten ihmeessä @Doug93 sai tästä kuukauden kakkua?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Henkilöllisyyden arvuuttelu on aika yksiselitteinen sääntö, mutta miten ihmeessä @Doug93 sai tästä kuukauden kakkua?
Pohdittiinhan tuossa mahdollista sukulaisuutta Auran Aaltojen kommentaattorin kanssa. Toki suora "moi X" leikkimielisestä pohdinnasta puuttuu.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
No joo aika kevyesti tuosta lähti, mutta voi olla, että tuo muu provoaminen kokonaisuudessaan vaikutti asiaan. Pikkasen jäi kaverilla levy päälle.
Olisko noiden provojen takia joku viikko esim. riittänyt? En tunne käyttäjän historiaa kovin kummoisesti, mutta kun ipalaisia, niin ymmärrän että provoa lähtee ":D".

Pohdittiinhan tuossa mahdollista sukulaisuutta Auran Aaltojen kommentaattorin kanssa. Toki suora "moi X" leikkimielisestä pohdinnasta puuttuu.
Mäkin olen sukua apinoille, kun osaan näin käsiäni käyttää. Mielestäni toi oli ihan sopiva hassuttelu verrattuna noihin "moi ville peltonen iiefkoo" viesteihin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mäkin olen sukua apinoille, kun osaan näin käsiäni käyttää.

No juu, olemme kaikki. On siinä silti pieni ero veikkailla jonkun kommentaattorin sukulaiseksi. Kai tämä kymppipykälän tulkintojen mukaan vertautuu vaikkapa siihen työpaikan arvailuun tms. (josta on myös pelikieltoja joskus jaeltu). Olkoonkin kuinka leikillään heitetty.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Liittyykö nimimerkin @Evil paluu muaddibin saamiin potkuihin? Saako muaddib kirjoitusoikeudet sitten takaisin kun Evil ne taas menettää?
Tuohan nyt on aika törkeää vittuilua. ”Kun”. Annan sinulle anteeksi, olen muuttunut mies ja kylvän hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös