Avoin työhakemuksesi, miten käy?

  • 2 272
  • 2
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuli tuossa työhakemuksia läpi plaratessani mieleen, että monenmoiseen tehtävään sitä ihmiset hakevatkin. Ihan uskomatonta tuubaakin mahtuu työhakemuksiin, joten miksipäs ei? Siksipäs kyllä! Hakamussuttelun nimissä tällainen ketju sopii palstalle suorastaan erinomaisesti!

Hommahan toimii perinteisellä tavalla: Edellinen kirjoittaja määrittää työpaikan jonne vastaaja hakee.

Jääkoneenkulijettelija hakee huoltajaa Zambonille Pietariin. Siitä vaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli tuossa työhakemuksia läpi plaratessani mieleen, että monenmoiseen tehtävään sitä ihmiset hakevatkin. Ihan uskomatonta tuubaakin mahtuu työhakemuksiin, joten miksipäs ei? Siksipäs kyllä! Hakamussuttelun nimissä tällainen ketju sopii palstalle suorastaan erinomaisesti!

Hommahan toimii perinteisellä tavalla: Edellinen kirjoittaja määrittää työpaikan jonne vastaaja hakee.

Jääkoneenkulijettelija hakee huoltajaa Zambonille Pietariin. Siitä vaan.

Arvoisa jääkoneenkulijettelija, haen avoinna olevaa huoltajan paikkaa Zambonille Pietariin. Minä jaan sen saman unelman mitä jokainen jääkoneenkulijettelija jakaa, eli halun tehdä täydellistä jäätä. Tässä maailmassa on kolme tajunnan räjäyttävää asiaa, virtaava vesi, rätisevä tuli ja jäätä kiertävä Zamboni. Minä ymmärrän sen, että se vaatii monta millintarkkaa kierrosta, jotta kaukalo saadaan peilikirkkaaksi jääksi. Jäänhoitaminen on erityinen taiteenlajinsa ja minulle olisi kunnia-asia päästä teidän tiimiinne huolehtimaan siitä, että välineet ovat ja pysyvät kunnossa. Terveisin Hera80

Seuraava voisi vastata työilmoitukseen jossa lukee Haetaan osaavaa pilkunviilaajaa kirjastoon
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Seuraava voisi vastata työilmoitukseen jossa lukee Haetaan osaavaa pilkunviilaajaa kirjastoon

Laitan hakemuksen erään henkilökohtaisesti arvostamani palstalaisen puolesta. Hakemuksen sisällöksi riittää suora linkki CV:hen:

https://keskustelu.jatkoaika.com/members/ralph.54810/

Sen pidemmittä puheitta, seuraava voisi hakea avoimeen työtehtävään Asiakashankkija puhelimitse - Jatkoaika kaipaa uusia jäseniä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös