Saako itse valita värin ja kankaan laadun, vai tuleeko kangas omista varastoistasi?Tarjoan hamekangasta niille, jotka loukkaantuvat kun joku on eri mieltä, ja ryntäävät tänne valittamaan kun kuvittelevat muiden kiusaavan.
Saako itse valita värin ja kankaan laadun, vai tuleeko kangas omista varastoistasi?Tarjoan hamekangasta niille, jotka loukkaantuvat kun joku on eri mieltä, ja ryntäävät tänne valittamaan kun kuvittelevat muiden kiusaavan.
Tarjoan hamekangasta niille, jotka loukkaantuvat kun joku on eri mieltä, ja ryntäävät tänne valittamaan kun kuvittelevat muiden kiusaavan.
Noinhan asiat eivät edenneet, mutta olen huomannut, ettei totuudella ole juurikaan merkitystä kaikille.Onhan se kieltämättä huvittavaa että ensiksi kirjoitetaan vähän joka paikkaan viestejä vastarannankiiskinä ja useita viestejä joissa täysin sama sisältö, jotta saisi reaktioita aikaiseksi. Sitten kun reagoidaan niin tullaan tänne linkkaamaan viestit. Kukin toki tyylillään.
Hei taas,Hei,
Muistuttaisimme jälleen kerran että tässäkään ketjussa ei ole sallittua vittuilla muille palstalaisille, vaikka ketjusta olisi tullut mielikuva että tänne kirjoitellessaan ei palstan säännöt vaikuta. Toivomme siis tuon karusellin päättyvän tähän.
Terkuin,
Modet
Jos ja kun minuun viittaat niin ei kai ketjunootti tarkoita, ettei ketjuun saisi kirjoittaa? Tämä ketjuhan on edelleen kehu ja kritiikki-ketju Team Moderatorsille ja kritiikkiähän minä heidän suuntaansa annoin ja samalla vastasin muutamalle oikeutetusti eri mieltä olevalle palstatoverille. Mielestäni nämä keskustelut sujuivat ihan hyvässä hengessä vaikka radikaalisti olimme asioista eri mieltä. Jos nyt kuitenkin mennään sinun saivartelu linjalle niin nythän sinä itse viet tätä keskustelua tutulla pelikirjalla yksittäiseen käyttäjään vaikka Team Moderators ohjasi kahdesti ketjunootilla, ettei näin saisi toimia. Kappas ja oho.Ainakin yhdeltä käyttäjältä eilen tähän ketjuun yli 10 viestiä kahdesta ketjunootista huolimatta.
Tämä on vähän samanlainen asetelma kuin meillä IFKn osiossa eli meitä äänekästä kritiikkiä antavia on tilataksillinen ja samanaikaisesti teitä (joihin sinut lasken), jotka ette näe missään tilanteessa Team Moderators toiminnassa mitään moitittavaa, on vastaava äänekäs tilataksillinen. Suurinta osaa palstasta ei kiinnosta paskan vertaa tämä ketju ja nämä väännöt. En siis oikein näe, että tämä olisi jotenkin haastava palsta moderoida.Kyllä mä sanon, että media pääsi helpommalla Tammisen kanssa Sport-Ässät karsintasarjan aikana, kuin mitä jatkoaika pääsee käyttäjiensä kanssa.
En ole sitä mieltä, että moderaattoreiden toiminnassa ei olisi vikaa mutta säännöt täällä on minusta aika selkeästi esillä, joita noudattamalla ei kyllä modejen kanssa tule hirveästi ongelmia.teitä (joihin sinut lasken), jotka ette näe missään tilanteessa Team Moderators toiminnassa mitään moitittavaa, on vastaava äänekäs tilataksillinen. Suurinta osaa palstasta ei kiinnosta paskan vertaa tämä ketju ja nämä väännöt.
En siis oikein näe, että tämä olisi jotenkin haastava palsta moderoida.
Näin arvelin, koska olen saanut sinusta, tosin kirjoitustesi perusteella, kuvan, että sinun kanssa on vaikea saada riitaa aikaiseksi eli olet Lion #79 terminologiaa käyttäen hyvä jätkä ja ykkösketjulainen.Ihan huumorilla tuon heitin.
Tästä olemme eri mieltä ja minun mielipiteeni perustuu omakohtaisiin kokemuksiin. Mutta turha tästä vääntöä jatkaa, koska kummankaan pää ei käänny. Ainakaan nopeasti.En ole sitä mieltä, että moderaattoreiden toiminnassa ei olisi vikaa mutta säännöt täällä on minusta aika selkeästi esillä, joita noudattamalla ei kyllä modejen kanssa tule hirveästi ongelmia.
Olen Paavo Väyrysen tapaan käytettävissä, jos kutsu käy.Erityisesti siitä syystä, että et koe tämän palstan moderoinnin olevan mitenkään erityisen vaikeaa haastan sinut osallistumaan tuohon varjomode-kokeiluun.
Tätä en epäile hetkeäkään ja omasta mielestäni tässä ei olla nyt täällä onnistuttu. Sitä olen myös kritisoinut. Täydellisyyteen ei pysty kukaan, mutta omaan silmään näissä sinun esiinnostamissa aspekteissa on paljon parannettavaa tämän palstan moderoinnissa tällä hetkellä. Tämä minun mielipiteeni ja tiedän monen olevan eri mieltä.Itse kerran testanneena sanoisin, että se on yllättävän vaikeaa olla tasapuolinen ja jättää omat ”ideologiat” ja mielipiteet asiasta ulkopuolelle, tai antipatiat raportoitua käyttäjää kohtaan, kun arvioi raportoituja viestejä (joita on muuten ihan älytön määrä).