Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 636 196
  • 16 061

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Tarjoan hamekangasta niille, jotka loukkaantuvat kun joku on eri mieltä, ja ryntäävät tänne valittamaan kun kuvittelevat muiden kiusaavan.

Onhan se kieltämättä huvittavaa että ensiksi kirjoitetaan vähän joka paikkaan viestejä vastarannankiiskinä ja useita viestejä joissa täysin sama sisältö, jotta saisi reaktioita aikaiseksi. Sitten kun reagoidaan niin tullaan tänne linkkaamaan viestit. Kukin toki tyylillään.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan se kieltämättä huvittavaa että ensiksi kirjoitetaan vähän joka paikkaan viestejä vastarannankiiskinä ja useita viestejä joissa täysin sama sisältö, jotta saisi reaktioita aikaiseksi. Sitten kun reagoidaan niin tullaan tänne linkkaamaan viestit. Kukin toki tyylillään.
Noinhan asiat eivät edenneet, mutta olen huomannut, ettei totuudella ole juurikaan merkitystä kaikille.

En varmaksi muista, mutta oliko niin, ettet saa kirjoittaa Kärppien osioon enää lainkaan, kun sielläkin kävit lapsellisia henkilökohtaisuuksia mulle heittämässä, vai selvisitkö perinteisellä viikon pelikiellolla?

Mutta kiitos viestistäsi, se selvensi asiaa minulle. Kaltaisellesi palstalaisille vittuilu ja henkilökohtaisuudet kesken asiakeskustelun ovat normi.

On modeilla kyllä työmaa. Tunnetta ei varmasti haluta tappaa, mutta laadukkaan keskustelun säilyttämiseksi myös sanktioita on välillä pakko jakaa.

Hei,

Muistuttaisimme jälleen kerran että tässäkään ketjussa ei ole sallittua vittuilla muille palstalaisille, vaikka ketjusta olisi tullut mielikuva että tänne kirjoitellessaan ei palstan säännöt vaikuta. Toivomme siis tuon karusellin päättyvän tähän.

Terkuin,

Modet
Hei taas,

Muistuttaisimme tästä aiemmasta ketjunootista ja toivoisimme keskustelun palaavan otsikonmukaiseen aiheeseen.

Terkuin,

Modet

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Onko missään muuten ikinä ilmoitettu kuinka monta moderaattoria täällä on? Onko modeilla eri vastuualueita, joku tekee pelkästään liigaa, yksi kierrätystä ja joku vetää vapaata?

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Noin yleisesti tuntu on että enemmän pelikieltoja jää antamatta kuin niitä syyttä annetaan. Valtavasti menee ohi viikon pk-viestejä mutta onko tuo nyt mikään mainehaitta. Isoimmat ylinopeudet pois kuten liikenteessä.

Toisaalta viestien määrä on massiivinen. Karmea perkaaminen tällaisen tapahtuman jälkeen mikä oli Trump-ketjussa.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ainakin yhdeltä käyttäjältä eilen tähän ketjuun yli 10 viestiä kahdesta ketjunootista huolimatta.

Kyllä mä sanon, että media pääsi helpommalla Tammisen kanssa Sport-Ässät karsintasarjan aikana, kuin mitä jatkoaika pääsee käyttäjiensä kanssa.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ainakin yhdeltä käyttäjältä eilen tähän ketjuun yli 10 viestiä kahdesta ketjunootista huolimatta.
Jos ja kun minuun viittaat niin ei kai ketjunootti tarkoita, ettei ketjuun saisi kirjoittaa? Tämä ketjuhan on edelleen kehu ja kritiikki-ketju Team Moderatorsille ja kritiikkiähän minä heidän suuntaansa annoin ja samalla vastasin muutamalle oikeutetusti eri mieltä olevalle palstatoverille. Mielestäni nämä keskustelut sujuivat ihan hyvässä hengessä vaikka radikaalisti olimme asioista eri mieltä. Jos nyt kuitenkin mennään sinun saivartelu linjalle niin nythän sinä itse viet tätä keskustelua tutulla pelikirjalla yksittäiseen käyttäjään vaikka Team Moderators ohjasi kahdesti ketjunootilla, ettei näin saisi toimia. Kappas ja oho.
Kyllä mä sanon, että media pääsi helpommalla Tammisen kanssa Sport-Ässät karsintasarjan aikana, kuin mitä jatkoaika pääsee käyttäjiensä kanssa.
Tämä on vähän samanlainen asetelma kuin meillä IFKn osiossa eli meitä äänekästä kritiikkiä antavia on tilataksillinen ja samanaikaisesti teitä (joihin sinut lasken), jotka ette näe missään tilanteessa Team Moderators toiminnassa mitään moitittavaa, on vastaava äänekäs tilataksillinen. Suurinta osaa palstasta ei kiinnosta paskan vertaa tämä ketju ja nämä väännöt. En siis oikein näe, että tämä olisi jotenkin haastava palsta moderoida.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ihan huumorilla tuon heitin.

teitä (joihin sinut lasken), jotka ette näe missään tilanteessa Team Moderators toiminnassa mitään moitittavaa, on vastaava äänekäs tilataksillinen. Suurinta osaa palstasta ei kiinnosta paskan vertaa tämä ketju ja nämä väännöt.

En siis oikein näe, että tämä olisi jotenkin haastava palsta moderoida.
En ole sitä mieltä, että moderaattoreiden toiminnassa ei olisi vikaa mutta säännöt täällä on minusta aika selkeästi esillä, joita noudattamalla ei kyllä modejen kanssa tule hirveästi ongelmia.

Erityisesti siitä syystä, että et koe tämän palstan moderoinnin olevan mitenkään erityisen vaikeaa haastan sinut osallistumaan tuohon varjomode-kokeiluun.

Itse kerran testanneena sanoisin, että se on yllättävän vaikeaa olla tasapuolinen ja jättää omat ”ideologiat” ja mielipiteet asiasta ulkopuolelle, tai antipatiat raportoitua käyttäjää kohtaan, kun arvioi raportoituja viestejä (joita on muuten ihan älytön määrä).

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ihan huumorilla tuon heitin.
Näin arvelin, koska olen saanut sinusta, tosin kirjoitustesi perusteella, kuvan, että sinun kanssa on vaikea saada riitaa aikaiseksi eli olet Lion #79 terminologiaa käyttäen hyvä jätkä ja ykkösketjulainen.
En ole sitä mieltä, että moderaattoreiden toiminnassa ei olisi vikaa mutta säännöt täällä on minusta aika selkeästi esillä, joita noudattamalla ei kyllä modejen kanssa tule hirveästi ongelmia.
Tästä olemme eri mieltä ja minun mielipiteeni perustuu omakohtaisiin kokemuksiin. Mutta turha tästä vääntöä jatkaa, koska kummankaan pää ei käänny. Ainakaan nopeasti.
Erityisesti siitä syystä, että et koe tämän palstan moderoinnin olevan mitenkään erityisen vaikeaa haastan sinut osallistumaan tuohon varjomode-kokeiluun.
Olen Paavo Väyrysen tapaan käytettävissä, jos kutsu käy.
Itse kerran testanneena sanoisin, että se on yllättävän vaikeaa olla tasapuolinen ja jättää omat ”ideologiat” ja mielipiteet asiasta ulkopuolelle, tai antipatiat raportoitua käyttäjää kohtaan, kun arvioi raportoituja viestejä (joita on muuten ihan älytön määrä).
Tätä en epäile hetkeäkään ja omasta mielestäni tässä ei olla nyt täällä onnistuttu. Sitä olen myös kritisoinut. Täydellisyyteen ei pysty kukaan, mutta omaan silmään näissä sinun esiinnostamissa aspekteissa on paljon parannettavaa tämän palstan moderoinnissa tällä hetkellä. Tämä minun mielipiteeni ja tiedän monen olevan eri mieltä.

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aloin tässä pohtimaan, olisiko ideaa erottaa Mikko Koivun ja Helenan keissi jo kokonaan omaksi ketjukseen? Ei siinä että ketjuun "lätkävaimot" välttämättä hirveästi on muutakaan asiaa tulossa mutta tuo kuitenkin tukkii oikeastaan sen mahdollisuudenkaan. Eikä lisäksi ehkä ihan enää edes varsinaisesti ole ketjun aiheen sisälläkään.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
^^ Mulla on idea ketjun nimeksi, Helena Koivu - Kakskerran kauhu. Tai sitten Helena Koivu - Kiusattu.

Yksi ehdotus vielä. Älä lue ketjua tai jos luet, luet sitä ihan omalla vastuulla. Ei heikko hermoisille!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy