Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 632 760
  • 16 036

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos on noin herkkänahkainen, ei ehkä kannata osallistua nettikeskusteluihin.

Ei tässä ole kyse tuollaisesta. En ole provosoitunut, eikä nahkani ole herkistynyt. Pettynyt olen palstan keskustelukulttuurin näkökulmasta siihen, ettei erilaisista näkemyksistä voi keskustella asioina. Asiakeskustelu on antoisaa, joita lapselliset henkilökohtaisuudet häiritsevät. Joissakin tapauksissa lapsellisuuden voivat viedä keskustelun sivuraiteille. Onneksi tällä kertaa niin ei käynyt.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tässä ole kyse tuollaisesta. En ole provosoitunut, eikä nahkani ole herkistynyt. Pettynyt olen palstan keskustelukulttuurin näkökulmasta siihen, ettei erilaisista näkemyksistä voi keskustella asioina. Asiakeskustelu on antoisaa, joita lapselliset henkilökohtaisuudet häiritsevät. Joissakin tapauksissa lapsellisuuden voivat viedä keskustelun sivuraiteille. Onneksi tällä kertaa niin ei käynyt.
Selailin noin 10 sivua tuota keskustelua enkä nähnyt henkilökohtaisuuksia vaan hyvää keskustelua. Tekin esititte mielipiteitänne eikä kukaan estänyt.

Keskustelukulttuuri löylyhuoneella on muutenkin jenkkiläinen sauna. Vettä ei saa heittää kiukaalle. Jos vähän heittääkin, niin kiirehditään tähän ketjuun.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jos on noin herkkänahkainen, ei ehkä kannata osallistua nettikeskusteluihin.

Wau, tämä olikin jo uusi neuvo sen rinnalle, että pitää mennä ulos haukkaamaan happea.

Tarjoatko muuten hamekangasta molempien mielipiteiden edustajille tuolla Trump-ketjussa vai ainoastaan mainstream-mielipiteiden vastaisille?

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Wau, tämä olikin jo uusi neuvo sen rinnalle, että pitää mennä ulos haukkaamaan happea.

Tarjoatko muuten hamekangasta molempien mielipiteiden edustajille tuolla Trump-ketjussa vai ainoastaan mainstream-mielipiteiden vastaisille?
Tarjoan hamekangasta niille, jotka loukkaantuvat kun joku on eri mieltä, ja ryntäävät tänne valittamaan kun kuvittelevat muiden kiusaavan.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Selailin noin 10 sivua tuota keskustelua enkä nähnyt henkilökohtaisuuksia vaan hyvää keskustelua. Tekin esititte mielipiteitänne eikä kukaan estänyt.

Jos saa muutamassa minuutissa ”Ryssän kätyri”-leiman en pitäisi sitä kovin hyvänä keskusteluna. Eipä ole itsekään tarvinnut tuoda kun joskus erilaisen näkökulman tai vinkin kielenkäytöstä niin jo sieltä kommentoidaan että ollaan Kremlin palkkalistoilla ja huono kielenkäyttö ja haukkuminen on oikeutettua koska Trumpkaan ei osaa käyttäytyä.

En viittaa sinuun tässä erityisesti.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei estänyt mielipiteiden esittämistä kukaan, ei. Mukana kuitenkin muutama vastaus ainakin minulle, joissa itse asiaan ei viitattu lainkaan, ainostaan minuun henkilökohtaisesti. Narsistidiagnoosi niiden joukossa mulle annettiin. Ja tosiaan sille se ja sama. Palstan heikosta keskustelukulttuurista tässä kirjoitan liittyen siihen, ettei tietyissä asioissa tai tiettyjen nimimerkkien kirjoittamana kestetä eriävää näkemystä. Siitä seuraa sitten lapsellinen henkilökohtaisuuksiin meneminen. Ei tuo iso juttu ole, mutta kun tällaisessa kehittämisketjussa ollaan, niin komppasin tuota @Jerry100 nimimerkin esiintuomaa epäkohtaa.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tarjoan hamekangasta niille, jotka loukkaantuvat kun joku on eri mieltä, ja ryntäävät tänne valittamaan kun kuvittelevat muiden kiusaavan.
Sinua ja hamekangastukkuasi olisi taannoin tarvittu esimerkiksi ”Itsemurha”-ketjussa. Olit ilmeisesti lomalla silloin, kun sinua ei näkynyt ?

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos saa muutamassa minuutissa ”Ryssän kätyri”-leiman en pitäisi sitä kovin hyvänä keskusteluna. Eipä ole itsekään tarvinnut tuoda kun joskus erilaisen näkökulman tai vinkin kielenkäytöstä niin jos sieltä kommentoidaan että ollaan Kremlin palkkalistoilla ja huono kielenkäyttö ja haukkuminen on oikeutettua koska Trumpkaan ei osaa käyttäytyä.
Ei estänyt, ei. Mukana kuitenkin muutama vastaus ainakin minulle, joissa itse asiaan ei viitattu lainkaan, ainostaan minuun henkilökohtaisesti. Narsistidiagnoosi niiden joukossa mulle annettiin. Ja tosiaan sille se ja sama. Palstan heikosta keskustelukulttuurista tässä kirjoitan liittyen siihen, ettei tietyissä asioissa tai tiettyjen nimimerkkien kirjoittamana kestetä eriävää näkemystä. Siitä seuraa sitten lapsellinen henkilökohtaisuuksiin meneminen. Ei tuo iso juttu ole, mutta kun tällaisessa kehittämisketjussa ollaan, niin komppasin tuota @Jerry100 nimimerkin esiintuomaa epäkohtaa.
”Ryssän kätyri” ja ”narsisti” ovat toki henkilökohtaisuuksia. En itse sellaisia termejä huomannut. Sellaiset kannattaa raportoida.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinua ja hamekangastukkuasi olisi taannoin tarvittu esimerkiksi ”Itsemurha”-ketjussa. Olit ilmeisesti lomalla silloin, kun sinua ei näkynyt ?
En tiedä mihin tässä viittaat, eikä mua oikeastaan kiinnosta, koska en itse kyseiseen ketjuun kirjoita.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä mihin tässä viittaat, eikä mua oikeastaan kiinnosta, koska en itse kyseiseen ketjuun kirjoita.
Mutta kuitenkin olet täällä ohjaamassa keskustelukulttuuria ja tarjoamassa hamekangasta?

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
”Ryssän kätyri” ja ”narsisti” ovat toki henkilökohtaisuuksia. En itse sellaisia termejä huomannut. Sellaiset kannattaa raportoida.
Laitan tuohon alle sinulle esimerkin omaisesti yhden viestin ihan vain siksi, että näet, mistä on kyse. Ja kyse on siis siitä, ettei kestetä omastaan poikkeavaa näkemystä.
Kärpät on niin paska ettei se trollaaminen onnistu niin siirryt muihin ketjuihin pönkittämään omaa narsismia ja jatkamaan samaa mitä Liigan puolella..

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Varmaan nautinnollinen päivä tulossa ketjun parissa.
Kuvittelen teidät värikkäissä sekä tylsissäkin hameissanne liehumassa siellä sun täällä.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Laitan tuohon alle sinulle esimerkin omaisesti yhden viestin ihan vain siksi, että näet, mistä on kyse. Ja kyse on siis siitä, ettei kestetä omastaan poikkeavaa näkemystä.
Tuosta saa viikon pelikiellon. Ehkä palstan keskustelukulttuurista ei kyseisen viestin perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuosta saa viikon pelikiellon. Ehkä palstan keskustelukulttuurista ei kyseisen viestin perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä.
Toki tuo ei ollut ainoa. Yksittäisistä viesteistä muodostuu keskustelukulttuuri. Onneksi valtaosa viesteistä muodostaa asiallisen kokonaisuuden, joita tuollaiset yksittäiset viestit häiritsevät.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli se mielipide mistä tahansa mikä tahansa, toivoisin, että tällaisen hamekangas-läpät jätettäisiin pois arsenaalista. Viittaus siihen, että naiset olisivat jotenkin nössöjä, heikkoja tai muuten noloja, on aika hanurista eikä lainkaan tätä päivää.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Taas oli joku kymppipykälästä epätietoinen saanut kuukauden pelikiellon. Miten ei ole vielä kukaan ehtinyt ihmettelemään, että miten noin heppoisesti voi saada noin pitkän pelikiellon?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hei,

Muistuttaisimme jälleen kerran että tässäkään ketjussa ei ole sallittua vittuilla muille palstalaisille, vaikka ketjusta olisi tullut mielikuva että tänne kirjoitellessaan ei palstan säännöt vaikuta. Toivomme siis tuon karusellin päättyvän tähän.

Terkuin,

Modet
Mutta mennäänkö esimerkiksi tuossa Trump-keskustelussa teidän aiempien kirkaisotsaisten linjausten mukaan vai sovelletaanko taas yksittäisen Team Moderatorsin jäsenen oman maailmankuvan mukaan. Näinhän te perustelitte minulle rikepistettä ja myöhemmin pelikieltoa, kun käytin termejä "Roskisdyykkari" ja "Janne, joille muiden roskat ovat aarteita":

Meitä on pyydetty puuttumaan siihen, että joitain henkilöitä tai ihmisryhmiä on kutsuttu "jätteeksi", "saastaksi" tai jollain muulla vastaavalla alentavalla termillä. Ymmärrät varmaan, että näissä "roskista" puhumisissasi liipataan läheltä samaa asiaa, vaikkei se ole luultavasti ollutkaan tarkoituksesi.
Teitä nimenomaan oli pyydetty puuttumaan niin miksi ette nyt puutu? Nythän ei edes "liipata läheltä", ymmärrätte varmaan, vaan jatkuvasti viljellään alentavia termejä. Aivan turha selittää jostain raportoinnista, koska tuo Trump-ketju on raportoitu varmaan "molempien osapuolten" toimesta riittävän monta kertaa teille.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mutta mennäänkö esimerkiksi tuossa Trump-keskustelussa teidän aiempien kirkaisotsaisten linjausten mukaan vai sovelletaanko taas yksittäisen Team Moderatorsin jäsenen oman maailmankuvan mukaan. Näinhän te perustelitte minulle rikepistettä ja myöhemmin pelikieltoa, kun käytin termejä "Roskisdyykkari" ja "Janne, joille muiden roskat ovat aarteita":

Teitä nimenomaan oli pyydetty puuttumaan niin miksi ette nyt puutu? Nythän ei edes "liipata läheltä", ymmärrätte varmaan, vaan jatkuvasti viljellään alentavia termejä. Aivan turha selittää jostain raportoinnista, koska tuo Trump-ketju on raportoitu varmaan "molempien osapuolten" toimesta riittävän monta kertaa teille.
Jos nyt viittaat siihen keskusteluun mitä tuolla on käyty viime illasta lähtien niin eiköhän siellä ole melkoinen jono käsiteltäviä viestejä. Ei niitä rangaistuksia samalla sekunnilla jaeta tai edes seuraavana päivänä. Siellä kuitenkin näytti olevan jo punakynällä isompi teksti.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Monikö teistä tässä ketjussa päivästä toiseen valittavista tahoista on hakenut mukaan tuohon varjomoderointihommaan?

Siitä vaan kokeilemaan ja näyttämään eteen, kun tuntuu olevan niin selvät sävelet miten täällä pitäisi ylläpidon toimia. Ei pitäisi olla vaikea homma.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Monikö teistä tässä ketjussa päivästä toiseen valittavista tahoista on hakenut mukaan tuohon varjomoderointihommaan?
Paavo Väyrysen tapaan olen käytettävissä, jos kutsu käy.
Siitä vaan kokeilemaan ja näyttämään eteen, kun tuntuu olevan niin selvät sävelet miten täällä pitäisi ylläpidon toimia. Ei pitäisi olla vaikea homma.
Miten voit näyttää eteen siellä, kun sinä et kuitenkaan päätä pelikiellosta tai yleisestä linjauksesta? Oikeaksi moderaattoriksi lienee mahdollisuudet jo tärväytyneet, kun olen arvostellut heitä ja heidän ystäväänsä Mattia vaikka kuinka mainostetaan joukon koostuvan erilaisista ihmisistä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos nyt viittaat siihen keskusteluun mitä tuolla on käyty viime illasta lähtien niin eiköhän siellä ole melkoinen jono käsiteltäviä viestejä. Ei niitä rangaistuksia samalla sekunnilla jaeta tai edes seuraavana päivänä. Siellä kuitenkin näytti olevan jo punakynällä isompi teksti.
Se jää nähtäväksi. Tuolla vitutus-ketjussa on ainakin saanut kutsua Trumpia "orangiksi" vailla minkäänlaista sanktiota. Jos mainitsemani "Roskisdyykkari" ja "Janne, joille muiden roskat ovat aarteita" olivat sanktioiden arvoisia niin luulisi myös orangiksi nimittelyn olevan, jos vedetään samaa linjaa.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Miten voit näyttää eteen siellä, kun sinä et kuitenkaan päätä pelikiellosta tai yleisestä linjauksesta?
Ottamalla kantaa, jakamalla näkemyksiä, syyllistämällä muita modeja puolueellisuudesta suuntaan tai toiseen, ja mitä näitä muita metodeja nyt tässäkin ketjussa esiintyy jatkuvasti. Niin monella tuntuu olevan pakottava tarve valittaa kaikennäköisistä eri epäkohdista tämän paljastan moderoinnin suhteen, joten luulisi että aitoa intoa tätä kohtaan löytyy myös silloin kun mahdollisuus edes jonkinlaiseen vaikuttamiseen avautuu ihan oikeasti.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy