full send
Maximum attack?
full send
Jatkoajan oma Capitolin valtaus on käsillä, simply great sanon minä!! Suosittelen pitämään ovet ja ikkunat Fredrikinkadun lämpimällä officella visusti kiinni!!Tämä on testamenttini Suomen kansalle. Alexander Stubb näyttää olevan Suomen 13. Presidentti. Minä olen Jatkoaika.
Tervehdys Jatkoajan palstatoverit! Tämä viesti on viimeinen sanani teille ennen poistumistani palstalta. Haluan kiinnittää huomion muutamiin näkökulmiin, jotka ovat olleet merkillepantavia minulle ja osalle meistä.
Kuulun Jatkoajan lehendaarisimpien kirjoittajien ketjuun. Ensinnäkin haluan mainita, että meitä sorretaan, kuten Summasta ja Tammista sorretaan jääkiekkoliitossa. On selvää, että on olemassa oikeat ja väärät. Minä, scholl, Mr. Scarface, hiihtofani, tutzba, HIFK ja Johnny B. Goode olemme mm. niitä vääriä. Jatkoajassa oikeiksi määritellään turenkilaiset sosialistioikeistolaiset ja heidän nuolijansa.
Olen hyvin väsynyt, hyvin väsynyt. Siksi olen päättänyt laskea matkasauvani palstalaisena toistaiseksi. Vuosien mittaan keskusteluissamme olen joutunut käymään läpi monia kiistoja, väittelyitä ja vastakohtia. Olen nähnyt kuinka moderaattorit ovat toimineet fasistisina kommunisteina, rajoittaen ilmaisun vapauttamme. Meillä on oikeus asettaa omat näkemyksemme esille ja tulla kuulluiksi.
Tämä lähtö ei kuitenkaan merkitse loppua. Palaan takaisin joko valmiilla tai tulevaisuudessa tekemilläni tunnuksilla uudella energialla. Sitä ennen lomailen Korfulla nauraen lakkolaisille paskaista naurua.
Toverit! Huoli pois! En poistu yhteiseltä Facebook -palstaltamme mihinkään. Voimme edelleenkin suunnitella siellä palstan moderoinnin kaappaamista mm. varjomoderoinnin kautta. Hyvin olemme saaneet omaa porukkaa uitettua sisään. Harmillisesti sitä on vielä liian vähän modejen mädäntyneessä joukossa.
Meidän on tärkeää jatkaa taistelua oikeudenmukaisuuden puolesta ja vaatia, että meidän äänemme kuullaan. Katsokaa eteenpäin – minä voitan aina!
Ja minä sanon teille: Minä olen Jatkoaika.
Veikkaan, että suurimpana syynä zorbaksen pelikieltoon johtaneessa viestissä oli Stubbin nimittäminen "lahtariksi" viitaten Stubbin kokoomuslaisuuteen, vaikka nyky Kokoomuksella ei ole mitään tekemistä vuoden 1918 valkoisen terrorin kanssa.Minusta tuo zorbaksen viesti vaikutti kieli poskessa tehdyltä mukaelmalta, jossa yhdisteltiin ainakin joidenkin Tappara-osiosta tuttujen puusilmien retoriikkaa. Selkeimpänä kohtana toki tuo "hinki".
Lisäksi, jos laittaa palstan hakutoimintoon "hurri", niin sieltä saisi aika monta nimimerkkiä laittaa jäähylle.
Todennäköisesti näin, koska modet ovat juuri sitä ikäluokkaa, jotka ovat syntyneet ennen kyseistä vuosikymmentä ja osa jo ennen kyseistä vuosisataa ja siten heillä ovat nuo jutut vielä tuoreessa muistissa.Veikkaan, että suurimpana syynä zorbaksen pelikieltoon johtaneessa viestissä oli Stubbin nimittäminen "lahtariksi" viitaten Stubbin kokoomuslaisuuteen, vaikka nyky Kokoomuksella ei ole mitään tekemistä vuoden 1918 valkoisen terrorin kanssa.
Modet alkavat heräilemään talviunilta.No nyt!
Viihdyttäviä sanktioita! Tästä minä pidän. Ei mitään villasukkasillaan hissuttelua vaan kunnon tykitystä.
Isot ovet käyvät kuin Stockmannilla konsanaan.No nyt!
Viihdyttäviä sanktioita! Tästä minä pidän. Ei mitään villasukkasillaan hissuttelua vaan kunnon tykitystä.
No nyt!
Modet alkavat heräilemään talviunilta.
Hyvää tekemistä ja kaikki täysin aiheellisia.
Isot ovet käyvät kuin Stockmannilla konsanaan.
Siellä valmistaudutaan Play off-kevääseen. Toki kovia paikkoja on ollut nyt vaalien myötä.Modet alkavat heräilemään talviunilta.
Hyvää tekemistä ja kaikki täysin aiheellisia.
Ehkä vaalien myötä, sananvapauden nimissä, on annettu kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen tähden loistaa omalla uniikilla tavallaan.Siellä valmistaudutaan Play off-kevääseen. Toki kovia paikkoja on ollut nyt vaalien myötä.
Enemmän herättää kysymyksiä miten ovat edes palstalle päässeet, ainakin joskus ennen tämä vaati perustelut hakemuskirjeessä. Onko tuosta luovuttu vai tasoa muuten vain laskettu?Pakko kyllä hämmentyäkin monista kirjoittelija-kokelaista. Eikö ne Ylilaudat ja Suomi24:t enää riittänyt, vai eikö osata Faceen tehdä profiilia, josta ei tunnisteta. Ei nykyään vaikeaa.
Toki, onhan tuo viihdyttävää ja näkee modejenkin hyvän linjan.
Modet taisi joskus aiemmin kertoa, että uusia käyttäjiä on alettu päästämään helpommin seulan läpi. Voin muistaa väärinkin, mutta hämärä muistikuva on, että tällaista olisi puhuttu.Enemmän herättää kysymyksiä miten ovat edes palstalle päässeet, ainakin joskus ennen tämä vaati perustelut hakemuskirjeessä. Onko tuosta luovuttu vai tasoa muuten vain laskettu?
Noin minäkin muistelin ja pienen etsiskelyn jälkeen löytyi viime vuodelta sellainen viestikin, jossa modet tästä mainitsevat:Modet taisi joskus aiemmin kertoa, että uusia käyttäjiä on alettu päästämään helpommin seulan läpi. Voin muistaa väärinkin, mutta hämärä muistikuva on, että tällaista olisi puhuttu.
Olemme kyllä aivan tietoisesti alentaneet rimaa viimeisten vuosien aikana. Tässä on osasyynä menneitä vuosia huomattavasti pienempi hakijoiden määrä, sillä nykypäivänä keskustelupalstat eivät ole yhtä suosittuja kuin vielä vaikkapa kymmenen vuotta sitten. Karkeasti voisi sanoa, että noin puolet hakijoista hyväksytään.
Hakemusteksti käsittääkseni edelleen vaaditaan, mutta kuvittelisin, että ei tuokaan ole aivan täydellinen tapa seuloa kirjoittajien joukosta sitä potentiaalista ulosheitettävien sakkia. Harva hakija tuskin avoimesti tunnustaa kirjoituksessaan, että tarkoitus on tulla palstalle provoilemaan, keskittyä kiekkokeskustelun sijaan pelkkään vääntämiseen Löylyhuoneessa, availla pähkähulluja uusia ketjuja liukuhihnalta jonnekin Liigaosion etusivulle tai kirjoitella rasistisia viestejä.Enemmän herättää kysymyksiä miten ovat edes palstalle päässeet, ainakin joskus ennen tämä vaati perustelut hakemuskirjeessä. Onko tuosta luovuttu vai tasoa muuten vain laskettu?
Hakemus menee jotenkin näin: - "Perustele, mitä uutta voit tuoda jääkiekkoaiheiselle palstalle?"Harva hakija tuskin avoimesti tunnustaa kirjoituksessaan, että tarkoitus on tulla palstalle provoilemaan, keskittyä kiekkokeskustelun sijaan pelkkään vääntämiseen Löylyhuoneessa, availla pähkähulluja uusia ketjuja liukuhihnalta jonnekin Liigaosion etusivulle tai kirjoitella rasistisia viestejä.
Vaikka nyt en AY-liikkeen suurin fani ole, mutta ei sentäs terroristeja siellä ole?Arvon modet,
arvasin saavani rikepisteen viestistäni Ammattiyhdistysliike-ketjussa. Mutta ei se kommenttini ihan väärä ollut.
Co-Pilotin mukaan yksi terrorismin muoto on:
Boikotin määritelmä (Googlen veljien mukaan, kts. www.google.com, siellä lisää) taas on:
- Economic Terrorism: Boycotts, economic sabotage, or financial manipulation to achieve political or ideological goals.
- Boikotointi on järjestäytynyttä ja kollektiivista toimintaa, joka kohdistuu taloudellisiin, työmarkkinoiden, poliittisiin tai sosiaalisiin suhteisiin.
Mutta otan rikepisteeni nöyränä vastaan, laitan geeliä tukkaan ja vastatuuleen. Niin se vaan menee.
Vaikka nyt en AY-liikkeen suurin fani ole, mutta ei sentäs terroristeja siellä ole?
Siltä osin kuten - yleisesti - terrorismilla ymmärretään? Minäkin olen vissiin sitten terroristi, kun boikotoin Venäjää.
Jossain määrin vastenmielistä on polittiiiset lakot ja AY-toiminta. Vastustetaan, mutta ei tarjota ratkaisuvaihtoehtoja. Laillista se on kuitenkin.Niin, eihän terrorismi tarkoita itsemurhapommitusta tmv. Terrorismia on aika monta eri tyyppiä. Mielestäni tuo economic terrorism on aikalailla sitä mitä ay-liike harjoittaa. Se miten terrorismi nykyään mielletään on asia erikseen. Green Peacea on myös nähty eko-terroristijärjestönä, vaikka ei ole sitä mitä ehkä terrorismiksi nykyään mielletään.
Ja mikäli luit tuon boikotoinnin määritelmän, niin mikäli teet sitä järjestäytyneesti niin periaatteessa kyllä, jos siis tuohon määritelmään on uskomista.