Täysin samaa mieltä olen kanssasi. Nyt kun neurologisen diagnoosin tekeminen on laitettu kieltolistalle, voidaan sinne mielestäni laittaa myös persoonallisuushäiriöiden diagnosointi. Vaikka narsistiksi tai narsistiseksi kutsuminen on nykypäivänä yleistynyt niin, että pelkkä elämässä menestyminen tai uuden Mersun omistaminen riittää syyksi kutsua narsistiksi, voisi Jatkoaika olla edelläkävijä ja kieltää persoonallisuushäiriöden diagnosoinnin.
Minua on kutsuttu tai vihjattu tällä palstalla lukuisia kertoja narsistiksi, siis hyvinkin puhutaan kymmenistä kerroista vuosien mitaan. Sinänsä minua ei haittaa yksittäinen tapaus, enkä alkujaan näitä huutelijoita edes raportoinut. Viimeisen noin parin viikon aikana tällainen narsisti heitto osui nimimerkkiäni kohtaan kolme kertaa ja rupesin miettimään, ettei se näin voi mennä. Tarpeeksi kun moista toistetaan, saadaan aikaan meemi -
McTorso on narsisti. Raportoin nuo kaikki kolme narsismiheittoa. Kahdesta tuli rikepiste, yhdestä ei mitään, eikä yhdestäkään pelikieltoa.
Minusta tämä keskustelupalsta on niin hyvin moderoitu, ettei täällä soisi olevan minkäänlaista persoonallisuushäiriöiden kautta tehtävää piikittelyä ja alentamista. Se on mautonta ja aina henkilökohtainen hyökkäys. Mielenkiintoista on nähdä, miten tämän asian kanssa täällä jatkossa toimitaan. Minä luovutan voimasuhdearvion tekemisen tähän kauteen, jos sen tekemisen seurauksena saan narsistin leiman otsaani.
@Moderaattorit