Oliko se tämä peli?Joo, onhan se SM-Liigan finaalikin joskus ratkennut siihen kun oman pelaajan maila osuu joukkuekaveria naamaan mutta sokea seepra viheltää syyttömälle pelaajalle jäähyn.
Se on varmasti viisas ratkaisu. Itsekin olen pyrkinyt välttämään videolinkkien avaamista, mikäli on olemassa olennainen riski sille, että linkin takaa lävähtää ruudulle sellaista materiaalia, että jossain kohdassa alkaa kaiuttimista kuulua "HPK - Me torilla tavataan HPK - kun Kärpät kaadetaan" huomattavalla äänenvoimakkuudella ja loputtomalta tuntuvana looppina.En avaa videota pyörimään.
Valitun linjan mukaan myös lainatusta pitäisi tulla kuukauden kirjoituskielto. Kyllä kai jonkun nimi jossain on dana ihan yhtä paljon kuin toni.Mainitussa tilanteessahan dana nimenomaan pelasi puhtaasti.
Taitaa olla niin ettei mode-jonnet muista. Turenkilaiset vaihtuneet johonkin 90-luvulla syntyneisiin janareihin ja tässä lopputulos.
No jaa itse ainakin muistan Toni Tiikerin jutut hyvinkin.
Tähän tekisi mieli heittää jokin hauska kommentti sinua epäillen, mutta sen tekemällä löydän itseni tuolta danan seurasta, joten jätetään väliin.
Meillä on kyllä kovin erilainen näkemys, kun mielestäni @benicio on ensin kovin ymmällään keneksi toniksi häntä luultiin, sitten hassutteli keneksi olisi toivonut luultavan ja sitten vahvisti, asianosaiselta kuultuna, että @dana77 tarkoitti mainoksen Toni Tiikeriä.Tähän eittämättömän tärkeään asiaan omana huomionani, että veli @benicio kävi veli @dana77 :n pelikiellon astuttua voimaan kommentoimassa, että tonihan se minä olen. Tulkinta pelkäksi muromainosläpäksi ei siis ehkä ole koko totuus, vaan veli danalla on voinut ollut tarkempaa tietoa veli benicion henkilöllisyydestä, minkä hän on sitten hellästi hoitajien palkkakiistan pyörteissä paljastanut. Joku moderaattoritiimistä on saattanut toniuden myös tietää ja ehkäpä jopa veli danan tiedot toniudesta, ja häkki on heilahtanut.
The truth is out there.
Olen varmaan vähän hidas, kun edes havainnut koko minuun kohdistunutta arvuuttelua josta tuo penaltti tuli. Tai siis en vieläkään tajua. Voisiko joku kertoa, kuka on tämä "toni", joksi hän minua - ilmeisen törkeästi - arvuutteli?
Ammattiyhdistysliikkeet – duunarin asialla?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008763256.html Tää kuvastaa kyl hoitajien vitutuksen määrää tällähetkellä. Porukka poistaa ammattioikeuksiaan siinä pelossa että heidät pakotettaisi jollain orjalailla töihin.keskustelu.jatkoaika.com
Ei ku ihan oikeasti! Jospa lähestyn tätä toista reittiä, eli oliko se niin, että jos henkilöllisyytensä itse paljastaa, niin sitten ei tule penalttia. No minä olen toni. Mutta kuka toni minä olen?
Toni Nieminen sen olisin halunnut olevan, minulla oli pienenä tyttönä/poikana "I love Toni" -vihko ja Toni on muutenkin kova mm panemaan. Mutta sain korvanappiini tiedon, että kyseisessä viestissä minun arvuuteltiin olevan Toni Tiikeri. Pettymys, vaikka huonomminkin voisi olla (Häppölä, Söderholm, Veijalainen)
Kuten edellä kerroin, niin tosiaan Toni Tiikeriin ja tuohon mainokseen sillä viitattiin. Lähde: Vastapuhelu banaanisaarilta.
Toisaalta on sääntöä on tulkittu siten ettei se ole voimassa jos nimetty henkilö ei oletettavasti osaa suomea. Saattoi siinä tietty olla painona sekin kuka tän heiton teki...Itse en kyllä ymmärrä, että kenenkään viestiä lainattua pitää kommentoida tyyliin Toni, Tauno tasalakki yms. Nimimerkin näkee lainauksesta ja luulisi tuon riittävän. Täysin omaa typeryyttä ottaa kuukauden kakku tuolla. Tuon säännön noudattaminen on simmpelein sääntö jota palstalta löytyy.
Se voi olla aika vaikeaa, jos noita sanontoja ihan jokapäiväisessä puheessa käyttää. Esim. Urpo on nimi, Tampio myös, Yrjö ja muita mitä puhekielessä käytettäisiin ihan muihin tarkoituksiin. "Hankala" on sukunimi - jos jotakuta sanoo hankalaksi onko se nimen arvuuttelua? Känninen on myös sukunimi, jos kalsarikänniketjussa sanoo jollekulle "vaikutat olevan aika känninen", onko se nimen arvuuttelua? Kaveri on sukunimi, jos sanoo jollekulle "Olet kiva kaveri" onko se nimen arvuuttelua?Itse en kyllä ymmärrä, että kenenkään viestiä lainattua pitää kommentoida tyyliin Toni, Tauno tasalakki yms. Nimimerkin näkee lainauksesta ja luulisi tuon riittävän. Täysin omaa typeryyttä ottaa kuukauden kakku tuolla. Tuon säännön noudattaminen on simmpelein sääntö jota palstalta löytyy.
Käsittääkseni sanktiona on pakottaa kaikki moderaattorit katsomaan Masked Singerin tuotantokaudet putkeen. Tyypillisesti keskivertomoderaattori menettää järkensä jo kolmannen putkeen katsotun jakson jälkeen kaikkeen siihen henkilöllisyyden arvuutteluun.millaisten sanktioiden kohteeksi Jatkoajan kaltainen keskustelupalsta voi joutua, mikäli täällä sallitaan henkilöllisyyden arvuuttelu a) ihan missä tahansa muodossa tai