Mainos

Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 496 427
  • 15 436

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Tämä ei nyt välttämättä liity tähän, mutta tunnussloganini on ollut jo kymmeniä vuosia: "Kusipäiden määrä on vakio".

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, eihän Vapaan keskustelun tarkoitus ole se, että siellä saa vapaasti perseillä miten sattuu, vaan että aiheet ovat vapaita.

Mites, @Leon oliko taas sun ignore-listalta haettu tämäkin poisto?

Suosikkijoukkue
IFK
Eipä varmaan mitään ihmeellistä. Ajan kanssa aika monista poikamiehistä tulee lopulta vääjäämättä setämiehiä. Hermeneuttinen kehä.

Eikä unohdeta feminiini vastiketta - teatterien kukkahattutätejä, noita eilisen ilopilleriperseenkeikuttajia....

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä tuli aina hyvin juttuun Evilin kanssa, ja mitä ilmeisimmin hänkin minun kanssani. Musiikista, kirjallisuudesta, naisista, lapsista, elämästä, viinaksista, iiäfkoosta ynnä lukemattomista muista painavista asioista on ollut moniaat hyvät ja rauhanomaiset turinat. Tiedostan kyllä, että useiden palstalaisen kokemus Evilistä on ollut aivan toisenlainen, ja monella varmasti aiheesta, ja siksi lopputuloskin oli mitä oli. Ehkä meillä setämiehillä vain löytyi sopivasti yhteistä tarttumapintaa ja keskinäistä arvostusta. Ei ollut ollenkaan sellaista rähinää ja huonoja juttuja, joita täällä tuntuu monella olleen Evilin kanssa tämän tästä. Epäilemättä on paljonkin sellaista, josta ajattelemme hyvin eri tavalla, mutta ei tuollaisista asioista ole koskaan tullut kummempaa numeroa välillemme.

Rauhaisat levot nimimerkki Evilille, ja parasta jatkoa tällä nimimerkillä toimineelle henkilölle. Törmäillään toisaalla.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ollut ollenkaan sellaista rähinää ja huonoja juttuja, joita täällä tuntuu monella olleen Evilin kanssa tämän tästä.
Aika moni tuntui pahastuvan esimerkiksi sellaisesta että Evil sanoi bändin X olevan paska, tai biisin Y olevan surkea. Moni tuntui nämä ottavan henkilökohtaisina loukkauksiana, vaikka olivatkin pelkkiä mielipiteitä.

Kyllähän tuo Nummiksen provosoinnillaan aiheuttamat palstapotkut väärin meni. Kyllä vittuilun aloittajan pitäisi saada isompi kakku kuin siihen vastanneen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minullakin oli vuosien varrella vain hyviä keskusteluja Evilin kanssa. Vaikka ymmrränkin miksi hänet poistettiin, niin kyllähän se harmittaa. Näköjään persoonat joutuvat sivuun ja jäljelle jäämme vain me harmaa massa.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

godspeed

Jäsen
Tällaisten poistojen tragedia on se, että fiksutkin ihmiset käyttäytyvät joskus/usein erittäin typerästi ja siitä typeryydestä oikeastaan rangaistaan. Yleensä kaikilla on ihan tarpeeksi aikaa todistaa toisin, oli kyseessä sitten vanha tai uusi nimimerkki, mutta monesti päivän kunto ratkaisee. En itse tekisi mitään tällasia poistoja muutaman päivän sekoilulla, kun olen osittain erilaisen foorumikulttuurin ystävä, mutta ymmärrän sen, ettei vanhoillakaan tyypeillä ole mitään etuoikeuksia tai siimaa loputtomiin, jos ollenkaan. Meitä kuitenkin aina tulee ja menee ovista eestaas, ja pian jotkut vaan katoavat nostalgiasta huolimatta...

Suosikkijoukkue
Aika moni tuntui pahastuvan esimerkiksi sellaisesta että Evil sanoi bändin X olevan paska, tai biisin Y olevan surkea. Moni tuntui nämä ottavan henkilökohtaisina loukkauksiana, vaikka olivatkin pelkkiä mielipiteitä.
Tällaista tapahtui. Ihmiset ovat välillä kovin herkkinä kun omia suosikkeja arvostellaan. Tietysti jos omia vastakkaisia näkemyksiä kylvää tylynpuoleiseen tyyliin, niin liekö tuo ihme, jos matkan varrella mukaan tarttuu pisteliäitä vihamiehiä. Evilillä näitä ainakin tuntui riittävän. Monet kerrat oikein huomasi vuosien varrella, kun ketjuun saapui välillä joku, joka otti aloitteen ja yritti saada Evilin ärsyyntymään. Ei se aina tainnut vaikeaa olla, kyllä sieltä poikkaria usein takaisin tuli Ja hampaisiin.

Suosikkijoukkue
Niin, eihän Vapaan keskustelun tarkoitus ole se, että siellä saa vapaasti perseillä miten sattuu, vaan että aiheet ovat vapaita.
Eivät ole vapaita. Menepä avaamaan vapaan puolelle jokin asiallisesti alustettu ketju liittyen seksuaalisuuteen, mistä näkökulmasta hyvänsä, niin munalukkoa tulee. Monenlaisesta hönöilystä kyllä sopii kirjoittaa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eivät ole vapaita. Menepä avaamaan vapaan puolelle jokin asiallisesti alustettu ketju liittyen seksuaalisuuteen, mistä näkökulmasta hyvänsä, niin munalukkoa tulee. Monenlaisesta hönöilystä kyllä sopii kirjoittaa.
Okei, riittämättömästi kuvailtu minulta. Tarkoitin, että vapaasti muita aiheita kuin jääkiekkoon tahi muuhun urheiluun liittyviä. Pointti oli siis siinä erottelussa, että vapaa viittaa aiheeseen, ei tapaan keskustella.

Suosikkijoukkue
Okei, riittämättömästi kuvailtu minulta. Tarkoitin, että vapaasti muita aiheita kuin jääkiekkoon tahi muuhun urheiluun liittyviä. Pointti oli siis siinä erottelussa, että vapaa viittaa aiheeseen, ei tapaan keskustella.
Kyllä. No, itse asiassa myös keskustelutapa on melko lailla vapaa, kunhan käyttäytyy toisia kohtaan nätisti ja kirjoittaa ymmärrettävää kieltä. Kyllä säännöt antavat melkoisesti ilmaisunvapautta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
KK
Hei vaan hei. Kiitos ja anteeksi. Mulla on jotain kerrottavaa. Olen saanut palstalle uudet tunnukset vaikka olen kerran ulos heitetty. Tämä palsta on saanut osaltani lopun. Kiitos ja näkemiin.

Hyvät kesät kaikille ja rauhoittukaa sen koronan kanssa.
Terveisin,

Einari Nyhtänköljä

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Hei vaan hei. Kiitos ja anteeksi. Mulla on jotain kerrottavaa. Olen saanut palstalle uudet tunnukset vaikka olen kerran ulos heitetty. Tämä palsta on saanut osaltani lopun. Kiitos ja näkemiin.

Hyvät kesät kaikille ja rauhoittukaa sen koronan kanssa.
Terveisin,

Einari Nyhtänköljä
Tee nyt vielä ihmeessä jotain suurta ja tajuntaan pärähtävää, että sut muistettaskin jostain.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Evil totesi joskus hyvin, että olisi halunnut syntyä aikaisemmin, kun kaikki hänen arvostamat asiat tuntuvat häviävän. Aika ajoi hänenkin ohi täällä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Aika wanhoja nimimerkkejä muuten lähtenyt viime aikoina palstalta. BlackWolf, Johnny, Iivuli...
Ainahan nuo saavat uskomattoman määrän siimaa ja uusia yrityksiä samalla nimimerkillä. schollit, evilit yms. turhakkeet. TOJ sentään uusiutuu toisinaan, nimimerkin osalta, joten niin vaan sekin jää taparikollisena kiinni. "Mutta kun ne on palstahahmoja, paljon viestejä ja keskustelua herättäneitä, joten lisää sivun latauksia, eikö anneta taas n:s mahdollisuus?" Siinäpä se.

Mun ignore on ollut kyllä hämmästyttävän hyvin synkassa viime vuosina palstalta poistettujen kanssa.

Ei ollut, lähellä oli.
Taitaa olla kovempi osumaprosentti täällä. ;)

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
En sen suuremmin ole muutamaan vuoteen enää jaksanut kiinnostua Jatkoajan ristiriidoista, mutta luettuani nyt tuon viime yön kännikamppailun, niin jaksan ihmetellä, että tämä toinen osapuoli ei saa millään lopullisia lähtöpasseja.

Känniavautumisia ja henkilökohtaisuuksia kaikki maailman liveseurannat täyteen (erityisesti, kun FC Barcelona häviää) ja kaveri sen kuin porskuttaa aina parin kuukauden tauon jälkeen kohti uusia seikkailuja.

Kai se, että on ollut Barcelonassa mestaruusjuhlissa livenä paikalla, painaa vain niin paljon, ettei kenkää tule.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy