Haluaisin vähän ihmetellä nyt ääneen, että mikä homma tämä minun kahden viikon pelikieltoni oli? Kerroin ilman värilaseja mielipiteitäni MM-finaalin otteluseurannassa ja sain yllättäen kuulla todella rumia kommentteja ja "käskyjä" palstatovereilta, mutta niistä ei mitään sanktioita tullut.
Taisin päästä ilman mitään tarkoitusta monen palstalaisen ja lopulta moderaattoreiden ihon alle. Kanada teki jatkoajan voittomaalin sunnuntai-iltana kello 22.52 ja sähköpostiini oli tullut "väliaikainen kirjoituskielto" otsikolla viesti kirjoitusoikeuksien poistamisesta 22.56. Jotenkin tuntuu, että menikö moderaattoreilla käpy Suomen tappioon ja samalla päättivät lievittää pahaa oloaan antamalla pelikieltoa minulle? Ei minua turhaan valittu kabinetissa pelaajien keskuudessa A-Nuorten SM-sarjan erään kauden ärsyttävämmäksi pelaajaksi, koska taito näyttää olevan tallella, vaikka en sitä tarkoittanutkaan!
Jotenkin tuntuu, että MM-osiossa kaikkien on pakko katsoa peliä Leijonien värilasit päässä eikä puolueettomasta näkökulmasta, jonka kyllä ymmärrän hyvin, mutta eihän tuollaisista minun kirjoittamista viesteistäni annettu Liigan finaaleissakaan pelikieltoa.
Pyydän anteeksi, jos ja kun taisin päästä usean käyttäjän ihon alle ja lopulta sain moderaattoreilta yllättävän katkeran viestin. Olin töissä nämä kaksi viikkoa ja huomasin pelikieltoni vasta myöhemmin, joten eipä se minun elämää haitannut!
Jokainen varmasti huomasi, että tein kovaa työtä MM-kisaosiota päivittämällä (avasin jokaiselle joukkueelle ketjut, päivitin kokoonpanot, kirjoitin NHL-vahvistuksista), mutta Yö-yhtyettä lainaten, kiitos ja kunnia jäävät saamatta. Koitan jatkossa pysyä asialinjalla, koska tiedän, että olen asialinjalla ja parhaimmillani palstan kiistatta parhaimpia kirjoittajia. Minulla on sentään pitkä pelaajatausta jääkiekosta sekä valmentamisen parista.
Joka tapauksessa ei tämä pelikielto minun elämääni millään tavalla vaikuttanut tai en katkeroitunut. Tämä palsta on kiva paikka, mutta marginaa
Toivotan hyvää kesänjatkoa ja turvallista Juhannusta sekä palstalaisille, että moderaattoreille!