Paljon väittämiä vailla mitään pohjaa. Ensinnäkin kyseessä on keskustelupalsta, siellä on lähinnä suotavaa keskustella asioista mitä erinäisimmissä ketjuissa. Aika jännää että tämä on muka poukkoilua. Saati että olisin loukannut jotakuta, tokikin jos väärät (lue ei sinun näkemystä tukevat) mielipiteet loukkaa niin sitten kannattaisi miettiä onko keskustelupalsta sinulle sopiva paikka alkuunkaan.Ei millään pahalla @BlackWolf mutta nyt oli kyllä sinulta aika ristiriitainen ulostulo. Itse en ole sinun kanssa vängännyt koskaan, mutta juuri itse sohit ympäri palstaa monesti ja pilaat ihan järkyttävällä vääntämisellä ketjun kuin ketjun.
Eri mieltähän tällä palstalla saa olla, mutta esim. juuri sinä itse spammaat, loukkaat toisia ja argumentoit huonosti vastaväitteen muita 99% vastaan, miksi ketjuista tulee raskaita.
Loppu onkin sitten hyvin alleviivaavaa tuon edellisen @kiwipilot in viestin kanssa juurikin siitä millaiseksi tämä palsta on muuttunut. Ihme metalässytystä ja piilovittuilua kun ei oma perse kestä keskustelua. Ei mitä sanoo, vaan kuka sanoo ja toisten argumentitkin on väärässä kun ei sovi omaan maailmankuvaan. Ei ihan oikeasti normaalit ihmiset jaksa miettiä että sanoiko ne sinua vastaan jotain jossain ketjussa X tai Y kun siellä puhuttiin jääkiekosta tai vaikka meksikon muurista ja nyt puhutaan EU:n budjetista ja sitten sieltä kannetaan niitä traumoja mukana täysin toisiin ketjuihin.
Kyllä palstalta löytyy, onneksi, edelleen ihmisiä joiden kanssa voi olla eri mieltä toisissa ketjuissa ja samaa toisissa ja aina se keskustelu alkaa puhtaalta, tai niin liki kuin mahdollista, pöydältä. Valitettavasti vain tämä suunta on ollut täysin päinvastaiseen ajava ja rinkirunkkaajien unelma kaikkine tykkäysnappeineen.
Viimeksi muokattu: