Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 249 931
  • 13 719
Kuten pelikieltoilmoituksessa mainittiin, kyseessä ei ollut sanktio pelkästä provosoinnista. Se oli yhdistelmä aiheen ohi puhumisesta ja kärkevästä tekstistä toisen joukkueen osiossa. Näihin puututaan varsinkin niissä tapauksissa, kun taustalla on jo aiempaa historiaa samasta aiheesta.

Moderaattorit
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei millään pahalla @BlackWolf mutta nyt oli kyllä sinulta aika ristiriitainen ulostulo. Itse en ole sinun kanssa vängännyt koskaan, mutta juuri itse sohit ympäri palstaa monesti ja pilaat ihan järkyttävällä vääntämisellä ketjun kuin ketjun.

Eri mieltähän tällä palstalla saa olla, mutta esim. juuri sinä itse spammaat, loukkaat toisia ja argumentoit huonosti vastaväitteen muita 99% vastaan, miksi ketjuista tulee raskaita.
Paljon väittämiä vailla mitään pohjaa. Ensinnäkin kyseessä on keskustelupalsta, siellä on lähinnä suotavaa keskustella asioista mitä erinäisimmissä ketjuissa. Aika jännää että tämä on muka poukkoilua. Saati että olisin loukannut jotakuta, tokikin jos väärät (lue ei sinun näkemystä tukevat) mielipiteet loukkaa niin sitten kannattaisi miettiä onko keskustelupalsta sinulle sopiva paikka alkuunkaan.

Loppu onkin sitten hyvin alleviivaavaa tuon edellisen @kiwipilot in viestin kanssa juurikin siitä millaiseksi tämä palsta on muuttunut. Ihme metalässytystä ja piilovittuilua kun ei oma perse kestä keskustelua. Ei mitä sanoo, vaan kuka sanoo ja toisten argumentitkin on väärässä kun ei sovi omaan maailmankuvaan. Ei ihan oikeasti normaalit ihmiset jaksa miettiä että sanoiko ne sinua vastaan jotain jossain ketjussa X tai Y kun siellä puhuttiin jääkiekosta tai vaikka meksikon muurista ja nyt puhutaan EU:n budjetista ja sitten sieltä kannetaan niitä traumoja mukana täysin toisiin ketjuihin.

Kyllä palstalta löytyy, onneksi, edelleen ihmisiä joiden kanssa voi olla eri mieltä toisissa ketjuissa ja samaa toisissa ja aina se keskustelu alkaa puhtaalta, tai niin liki kuin mahdollista, pöydältä. Valitettavasti vain tämä suunta on ollut täysin päinvastaiseen ajava ja rinkirunkkaajien unelma kaikkine tykkäysnappeineen.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Paljon väittämiä vailla mitään pohjaa. Ensinnäkin kyseessä on keskustelupalsta, siellä on lähinnä suotavaa keskustella asioista mitä erinäisimmissä ketjuissa. Aika jännää että tämä on muka poukkoilua. Saati että olisin loukannut jotakuta, tokikin jos väärät (lue ei sinun näkemystä tukevat) mielipiteet loukkaa niin sitten kannattaisi miettiä onko keskustelupalsta sinulle sopiva paikka alkuunkaan. Loppu onkin sitten hyvin alleviivaavaa tuon edellisen @kiwipilot in viestin kanssa juurikin siitä millaiseksi tämä palsta on muuttunut. Ihme metalässytystä ja piilovittuilua kun ei oma perse kestä keskustelua. Ei mitä sanoo, vaan kuka sanoo ja toisten argumentitkin on väärässä kun ei sovi omaan maailmankuvaan.
Ilman mitään vittuilua, sarvia tai hampaita, minä uskon, että koet asian juuri niin kuin kirjoitat. Se ei tokikaan tarkoita sitäkään, että asia olisi juurikin niin. Se pikemminkin tarkoittanee sitä, että sinulla on jokin sokea piste omalle käytöksellesi ja omille viesteillesi, etkä kykene havainnoimaan kirjoituksiasi ulkopuolisen näkökulmasta. Muiden havainnointi ei välttämättä ole mikään totuus, mutta toisaalta ulkopuolisen on huomattavasti helpompaa tehdä myöskin niitä havaintoja toisten kirjoituksista.

Väittämien pohjista voidaan kysellä vaikka moderaattoreiden langettamista pelikielloista, joita sinullekin taitaa jokunen olla vuosien varrella kertynyt. Vai oletko mielestäsi kärsinyt niiden suhteen vääryyttä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ilman mitään vittuilua, sarvia tai hampaita, minä uskon, että koet asian juuri niin kuin kirjoitat. Se ei tokikaan tarkoita sitäkään, että asia olisi juurikin niin. Se pikemminkin tarkoittanee sitä, että sinulla on jokin sokea piste omalle käytöksellesi ja omille viesteillesi, etkä kykene havainnoimaan kirjoituksiasi ulkopuolisen näkökulmasta. Muiden havainnointi ei välttämättä ole mikään totuus, mutta toisaalta ulkopuolisen on huomattavasti helpompaa tehdä myöskin niitä havaintoja toisten kirjoituksista.

Väittämien pohjista voidaan kysellä vaikka moderaattoreiden langettamista pelikielloista, joita sinullekin taitaa jokunen olla vuosien varrella kertynyt. Vai oletko mielestäsi kärsinyt niiden suhteen vääryyttä?
Olenko minä väittänyt olevani jotenkin puhdas pulmunen? Minä yritin tässä osallistua keskusteluun tästä annetusta tuomiosta ja sainkin nyt kolmannen hyökkäyksen itseäni kohtaan nimimerkkinä niistä asioista mitä en kyllä tässä ketjussa ole tehnyt. Huomaatko miten alleviivaavaa se on tälle koko keskustelulle?

Tottakai minä tiedän miten minä kirjoitan ja mitä kirjoitan. Tokikin ymmärrän että ihmiset voi tulkita tekstejä monella tapaa ja että aina on olemassa tulkintaharhaa omia tekstejä kohtaan. Ne nyt vain eivät liity tähän kokonaisuuteen, vaikka te nyt yritätte tätä sellaiseksi kääntää.

Mitä tulee minun saamiin pelikieltoihin niin olen ne mukisematta istunut ja sillä hyvä, olisin minä voinut niistä valittaa, mutta en ole nähnyt asiaa kovinkaan tarpeelliseksi, saati sen arvoiseksi. Tosin niistä yksi ainakin olisi jäänyt tulematta jos moderaattorit olisivat puuttuneet avoimeen vittuiluun ja pään aukomiseen. Vastaavasti pari on jäänyt jopa saamatta kun eivät ole puuttuneet jo kärjistyneeseen tilanteeseen. Kumpikaan ei pitäisi olla hyvä esimerkki hyvin johdetusta keskustelupalstasta, enkä ymmärrä miten ne liittyy keskusteluun siitä missä menee näiden hyökkäilyiden ja epäasiallisuuksien raja.
 

Nick Neim

Jäsen
enkä ymmärrä miten ne liittyy keskusteluun siitä missä menee näiden hyökkäilyiden ja epäasiallisuuksien raja.
Sinun mielestäsi Aapeen väitteillä ei ollut mitään pohjaa, mutta minun mielestäni oli, vaikkapa nyt sinun rikoshistoriaankin peilaten. Sen takia kyselin oletko mielestäsi kokenut pelikieltojesi suhteen vääryyttä, koska silloin et kykenisi havainnoimaan omaa kirjoitustyyliäsi ja -tapaasi, vaikka niin väitätkin. Sen takia myös kirjoittaisit asiasta, josta olet palstalla tunnettu esimerkki päinvastaisesta (kts. kiwipilotin viesti). Jos taas koet ansainneesi jokusen pelikiellon, saarnaat ja puhut asiasta, jota itse et kuitenkaan noudata. Se tässä oli pointtinani.

Vastakkainasettelu ja kategorointi "teihin" on sinänsä aivan turhaa, koska samaa mieltä olevien joukko ei tarkoita automaattista ison joukon rinkirunkkaamista. Se voi myös tarkoittaa havainnointia jostain asiasta, jossa yhteinen tekijä on kaikkien samankaltainen johtopäätös.
 
Viimeksi muokattu:

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Paljon väittämiä vailla mitään pohjaa.

Nekru pliis.

Ainahan siellä sattuu ja tapahtuu mihin pelmahdat paikalle. Aivan sama mikä ketju. Joko sä trollaat ja haastat riitaa tahallasi tai sitten sä vaan olet niitä ihmisä, jotka luulevat olevansa fiksuja, loogisia ja hyvin kantansa perusteleva. No, et ole. Uhriutumisen osaat...

Rölli tai daiju, valitse vapaasti. :)

Ihanaa viikonloppua.
 
Palstan säännöt pätevät myös tässä ketjussa. Henkilökohtaisuuksiin ei tarvitse täälläkään mennä ja nimimerkin BlackWolf keskusteluhistorian analysointi voitaneen tältä erää lopettaa.

Moderaattorit
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Palstan säännöt pätevät myös tässä ketjussa. Henkilökohtaisuuksiin ei tarvitse täälläkään mennä ja nimimerkin BlackWolf keskusteluhistorian analysointi voitaneen tältä erää lopettaa.

Moderaattorit

Niin, se tuo viestejä, viesteillä kävijöitä ja kävijät näkyvät tilastoissa. Samapa tuo mitä siellä on kunhan palsta pysyy elossa, Millä sitä muuten virkistyspäiviä vietettäisiin
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sinun mielestäsi Aapeen väitteillä ei ollut mitään pohjaa, mutta minun mielestäni oli, vaikkapa nyt sinun rikoshistoriaankin peilaten. Sen takia kyselin oletko mielestäsi kokenut pelikieltojesi suhteen vääryyttä, koska silloin et kykenisi havainnoimaan omaa kirjoitustyyliäsi ja -tapaasi, vaikka niin väitätkin. Sen takia myös kirjoittaisit asiasta, josta olet palstalla tunnettu esimerkki päinvastaisesta (kts. kiwipilotin viesti). Jos taas koet ansainneesi jokusen pelikiellon, saarnaat ja puhut asiasta, jota itse et kuitenkaan noudata. Se tässä oli pointtinani.

Vastakkainasettelu ja kategorointi "teihin" on sinänsä aivan turhaa, koska samaa mieltä olevien joukko ei tarkoita automaattista ison joukon rinkirunkkaamista. Se voi myös tarkoittaa havainnointia jostain asiasta, jossa yhteinen tekijä on kaikkien samankaltainen johtopäätös.
Minä äänestänkin vihreitä, lentomatkailen ja ajelen 230g/co2/km päästelevällä autolla, mieti sitä.
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin harvoin, ja vasta lyhyen aikaa palstaa lukeneena on pakko huomauttaa keskustelun tason vaihtelevan täällä rajusti. Urheilun kuuluukin jakaa mielipiteitä, mutta kai sitä nyt kannattaisi edes ensin miettiä että vastaisi viestillään siihen kuuluisaan kysymykseen, miksi?

Kaljakatsomo-tasoista huutelua, kolmen sanan ’totuuksia’ heti kun oma joukkue ei pärjääkään, tappio aina jonkun vika, moderaattorit perseestä, itsellä kuitenkin varma avain joukkueen menestykseen, vaikka koko oma elämä ollut täynnä huonoja valintoja, aina kouluttamattomuudesta alkoholismiin ja viimeisten rahojen tuhlaamiseen hallin muovituoppeihin. Kun oma joukkue kyntää, pitää se tietenkin kostaa kaikille muille.

Näiden duunarifanien koko minäkuva ja baari-illan loppulasku riippuu ’meidän’ menestyksestä. Kenen v*tun ’meidän’? Se että kannattaa jotain joukkuetta ei tarkoita, että sinä kuulut siihen joukkueeseen. Olet pelkkä maksava asiakas, joka haluaisi katsoa viihdyttävää lätkää ja toivoa jotta omat voittavat. Jos sinä jollain tavalla kuulut ’organisaatioon’ niin tällöin istut siellä joko ilmaiseksi tai täydellä palkalla. Kun itse käyn katsomassa pelejä, niin kannustan omia, ikinä en buuaa omille enkä vastustajille. Tuomareille ehkä kerran pari kaudessa, jos tapahtuu joku räikeä tuomarivirhe. Samaan aikaan kulman ’punainen mensakerho’ viskelee kolikoita jäälle ja huutaa dumaria hirteen. Antaa älykkään kuvan. Jos tyytyisitte vain buuamaan?

Näin akateemisena ihmisenä on välillä todella vaikea samaistua toisiin lätkäfaneihin. Itse laji on kuitenkin viihdyttävä, koska fyysisyys yhdistyy arvaamattomuuteen ja nopeatempoisuuteen. Maali voi olla aina viiden sekunnin päässä, toisin kuin jalkapallossa.

Mitä tulee tähän palstaan, käy todella sääliksi moderaattoreita. Siihen hommaan ryhtyneen täytyy todella rakastaa lajia, oman henkisen hyvinvointinsa kustannuksella.
 
Viimeksi muokattu:

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Kaljakatsomo-tasoista huutelua, kolmen sanan ’totuuksia’ heti kun oma joukkue ei pärjääkään, tappio aina jonkun vika, moderaattorit perseestä, itsellä kuitenkin varma avain joukkueen menestykseen, vaikka koko oma elämä ollut täynnä huonoja valintoja, aina kouluttamattomuudesta alkoholismiin ja viimeisten rahojen tuhlaamiseen hallin muovituoppeihin. Kun oma joukkue kyntää, pitää se tietenkin kostaa kaikille muille.

Näiden duunarifanien koko minäkuva ja baari-illan loppulasku riippuu ’meidän’ menestyksestä. Kenen v*tun ’meidän’? Se että kannattaa jotain joukkuetta ei tarkoita, että sinä kuulut siihen joukkueeseen. Olet pelkkä maksava asiakas, joka haluaisi katsoa viihdyttävää lätkää ja toivoa jotta omat voittavat. Jos sinä jollain tavalla kuulut ’organisaatioon’ niin tällöin istut siellä joko ilmaiseksi tai täydellä palkalla. Kun itse käyn katsomassa pelejä, niin kannustan omia, ikinä en buuaa omille enkä vastustajille. Tuomareille ehkä kerran pari kaudessa, jos tapahtuu joku räikeä tuomarivirhe. Samaan aikaan kulman ’punainen mensakerho’ viskelee kolikoita jäälle ja huutaa dumaria hirteen. Antaa älykkään kuvan. Jos tyytyisitte vain buuamaan?

Onhan se ikävää, jos toisille urheilu tuottaa tunteita ja peleissäkin on muutakin kuin se vaisu taptaptap-taputtelu hihaan. Saatanan ihmisroskat juovat kaljaakin vielä ja ihan puhtaasti päihtymystarkoituksessa. Näille ihmisille kaikki laittaa nyt mielessään miinuksen, he ovat vähän huonompia ratkaisuja tekeviä ihmisiä ja todennäköisesti elämässään muutenkin epäonnistuneita.

Huutakaan ei peleissä oikein saisi, kun joku saattaa vaikka pahoittaa mielensä ja yleensähän se pahoittaa, koska se voi. Vähän kyllä muut ihmiset ärsyttää, koska joukkueen arvosteluakin joutuu sietämään sekä kolmen markan vihjeitä ja ratkaisuehdotuksia, kun eletään 10 pelin tappioputkessa. Ehkä joukkueen tulisi suorittaa joku ryhmähalaus ja katsojan olla hiljaa. Katsojan rooliin ei todellakaan kuuluu yksittäisen pelaajan penkityksistä tai valmentajan potkuista puhuminen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Näiden duunarifanien koko minäkuva ja baari-illan loppulasku riippuu ’meidän’ menestyksestä.
Näin akateemisena ja elämässä hyviä päätöksiä tehneenä sekä vastustajien pelaajille huutelevana ihmisenä tiedän että baari-illan loppusumma ei riipu joukkueen menestyksestä. Samalla tavalla ne juhlitaan voitot ja tappiotkin. Samalla tiedän että jollain maisterin tutkinnolla tai asemalla organisaatiokaaviossa ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ihan samanlaisia kannattajia duunarit, opiskelijat, työttömät ja muutkin on.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin harvoin, ja vasta lyhyen aikaa palstaa lukeneena on pakko huomauttaa keskustelun tason vaihtelevan täällä rajusti. Urheilun kuuluukin jakaa mielipiteitä, mutta kai sitä nyt kannattaisi edes ensin miettiä että vastaisi viestillään siihen kuuluisaan kysymykseen, miksi?

Kaljakatsomo-tasoista huutelua, kolmen sanan ’totuuksia’ heti kun oma joukkue ei pärjääkään, tappio aina jonkun vika, moderaattorit perseestä, itsellä kuitenkin varma avain joukkueen menestykseen, vaikka koko oma elämä ollut täynnä huonoja valintoja, aina kouluttamattomuudesta alkoholismiin ja viimeisten rahojen tuhlaamiseen hallin muovituoppeihin. Kun oma joukkue kyntää, pitää se tietenkin kostaa kaikille muille.

Näiden duunarifanien koko minäkuva ja baari-illan loppulasku riippuu ’meidän’ menestyksestä. Kenen v*tun ’meidän’? Se että kannattaa jotain joukkuetta ei tarkoita, että sinä kuulut siihen joukkueeseen. Olet pelkkä maksava asiakas, joka haluaisi katsoa viihdyttävää lätkää ja toivoa jotta omat voittavat. Jos sinä jollain tavalla kuulut ’organisaatioon’ niin tällöin istut siellä joko ilmaiseksi tai täydellä palkalla. Kun itse käyn katsomassa pelejä, niin kannustan omia, ikinä en buuaa omille enkä vastustajille. Tuomareille ehkä kerran pari kaudessa, jos tapahtuu joku räikeä tuomarivirhe. Samaan aikaan kulman ’punainen mensakerho’ viskelee kolikoita jäälle ja huutaa dumaria hirteen. Antaa älykkään kuvan. Jos tyytyisitte vain buuamaan?

Näin akateemisena ihmisenä on välillä todella vaikea samaistua toisiin lätkäfaneihin. Itse laji on kuitenkin viihdyttävä, koska fyysisyys yhdistyy arvaamattomuuteen ja nopeatempoisuuteen. Maali voi olla aina viiden sekunnin päässä, toisin kuin jalkapallossa.

Mitä tulee tähän palstaan, käy todella sääliksi moderaattoreita. Siihen hommaan ryhtyneen täytyy todella rakastaa lajia, oman henkisen hyvinvointinsa kustannuksella.
Pakko sanoa, että viesti kävelee nätisti nerouden ja harhaluulon rajalla. Itse keskustelupalstoja paljon kolunneena olen kuvitellut, että sarkasmitutkat ja trollitutkat on aivan huippuunsa viritetty, mutta en vain kykene sanomaan onko kirjoittaja oikeasti tosissaan. Osittain siksi, että voin hyvinkin kuvitella joidenkin akateemisten ihmisten olevan tätä mieltä ja olen törmännyt useampaankin, joka voisi hyvinkin suoltaa tuollaista tekstiä. HIFK:n fanina kyse voi hyvinkin olla Helsinkiläisestä eliömuodosta ja siellä on kai hyviä kuplia joissa olla ja kasvaa käsityksessä, että duunarit ovat jotenkin primitiivisempiä otuksia. Toisaalta aina sitä tahtoisi vähän toivoa, että tällaiset viestit olisivat trollausta. Ken tietää.

Modet tekee toki arvokasta työtä. Onhan tämä palsta nyt kuitenkin ihan hyvällä tasolla, vaikka tuomiot toki herättää tunteita, mutta kyllähän ketjut pääosin on ihan lukukelpoisia.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni on ihan oikein puhua "meistä", omasta joukkueesta puhuttaessa. Miksi näin? Siksi, että tappion hetkellä vittumaiset muiden joukkueiden kannattajat kyllä muistuttavat sen olevan sinun joukkueesi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mä oon Ilves, yhdessä me ollaan Ilves. Mä elän ja hengitän penkkiurheilua. Mä oon vittu ikuisesti Ilves ja kuolen sellaisena. Pelit mulle on iso asia, niin jalkapallossa kuin kiekossa ja kaupungin naapuriseura on suurin vihollinen paikallispeleissä ja sarjataulukossa nyt, aina ja ikuisesti. Mä rääyn peleissä, mä rääyn somessa. Se on sitä, kun eläydyn asioihin aina niin vahvasti.

Jos joku ei tätä ymmärrä, voi puolestani olla ymmärtämättä. En nakkaa metsämansikkaa siitä. On vain yksi.

Ps. Anteeksi että vähän väärä ketju, modet siirtäkööt oikeaan jos haluavat.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Urheilu ja jääkiekkohan ovat mitättömyydessään mitä mainioimpia asioita suhtautua tunteella. Oikeisiin asioihin sitten kannattaa suhtautua järjellä.
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se ikävää, jos toisille urheilu tuottaa tunteita ja peleissäkin on muutakin kuin se vaisu taptaptap-taputtelu hihaan. Saatanan ihmisroskat juovat kaljaakin vielä ja ihan puhtaasti päihtymystarkoituksessa. Näille ihmisille kaikki laittaa nyt mielessään miinuksen, he ovat vähän huonompia ratkaisuja tekeviä ihmisiä ja todennäköisesti elämässään muutenkin epäonnistuneita.

Huutakaan ei peleissä oikein saisi, kun joku saattaa vaikka pahoittaa mielensä ja yleensähän se pahoittaa, koska se voi. Vähän kyllä muut ihmiset ärsyttää, koska joukkueen arvosteluakin joutuu sietämään sekä kolmen markan vihjeitä ja ratkaisuehdotuksia, kun eletään 10 pelin tappioputkessa. Ehkä joukkueen tulisi suorittaa joku ryhmähalaus ja katsojan olla hiljaa. Katsojan rooliin ei todellakaan kuuluu yksittäisen pelaajan penkityksistä tai valmentajan potkuista puhuminen.

Todellakin kuluu kannan ottaminen. Surullista ettet ymmärrä, mitä eroa on perustelulla mielipiteellä ja huutelulla. Annan pienen esimerkin, jotta sinäkin tajuaisit.

A: X pelaaja vilttiin, koska vauhti ja into ei riitä.
B: X pelaaja v*ttuun! Aivan p*skaa säätöä!

Itseäni jos joukkueen peliesitykset ei miellytä, äänestän jaloillani, enkä katso pelejä. Buuaaminen ja omien pelaajien haukkuminen ei auta. Vaikeilla hetkillä tulee kannustaa pelaajia, mutta keskustella ja vaatia muutoksia seurajohdolta. Suosittelen sinullekin.

Muille ihmettelijöille tiedoksi; Ajattelen oikeasti näin. Pakinatyylisen kirjoitukseni oli tarkoitus välittää rehellisimmät tuntoni, sensuroimatta.

Yleisellä tasolla, erona trollaamiseen on se keskeinen seikka, että en pyri lypsämään keneltäkään reaktiota. Mikäli ajatukseni on sinusta niin vastenmielisiä ettet kestä, älä vastaa ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Todellakin kuluu kannan ottaminen. Surullista ettet ymmärrä, mitä eroa on perustelulla mielipiteellä ja huutelulla. Anna pienen esimerkin, jotta sinäkin tajuaisit.

A: X pelaaja vilttiin, koska vauhti ja into ei riitä.
B: X pelaaja v*ttuun! Aivan p*skaa säätöä!

Itseäni jos joukkueen peliesitykset ei miellytä, äänestän jaloillani, enkä katso pelejä. Buuaaminen ja omien pelaajien haukkuminen ei auta. Vaikeilla hetkillä tulee kannustaa pelaajia, mutta keskustella ja vaatia muutoksia seurajohdolta. Suosittelen sinullekin.

Muille ihmettelijöille tiedoksi; Ajattelen oikeasti näin. Pakinatyylisen kirjoitukseni oli tarkoitus välittää rehellisimmät tuntoni, sensuroimatta.

Yleisellä tasolla, erona trollaamiseen on se keskeinen seikka, että en pyri lypsämään keneltäkään reaktiota. Mikäli ajatukseni on sinusta niin vastenmielisiä ettet kestä, älä vastaa ollenkaan.

Toi A-kohta olisi mahtava huuto matsissa.
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi A-kohta olisi mahtava huuto matsissa.

Ei siinä, tuo B-kohdan huuto vielä menee matsissa. Ongelma onkin siinä, että surullisen moni tämän palstan käyttäjä ei ymmärrä mitä eroa on kaljakatsomolla ja keskustelupalstalla.

Kannattaa toisaalta miettiä hyödyttääkö tuo B-kohdan huutaminen, vaikka uskallus juuri ja juuri riittäisikin, parin oluen jälkeen. Lähtökohtaisesti pelaajat yrittävät parhaansa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Näin akateemisena ihmisenä on välillä todella vaikea samaistua toisiin lätkäfaneihin. Itse laji on kuitenkin viihdyttävä, koska fyysisyys yhdistyy arvaamattomuuteen ja nopeatempoisuuteen. Maali voi olla aina viiden sekunnin päässä, toisin kuin jalkapallossa.

Nopein maali jalkapallossa taitaa olla nopeampi kuin lätkässä.

Jalkapallossakin todellakin voi maali olla aina viiden sekunnin päässä vaikka kuinka akateemikko muuta väittäisi.
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palatakseni itse aiheeseen, en voi edelleenkään ymmärtää mikä saa osan faneista käyttäytymään ääliömäisesti. Edes alkoholi ei käy selityksestä, koska olen keskimäärin kohdannut baareissakin parempaa käytöstä.

Nytkin Hifkin peliesitysketju on floodattu täyteen jotain parin sanan taivastelua. Mikä informaatioarvo tällä on? Tuntoja voi ja pitääkin purkaa, mutta kai siihen kylkeen nyt voi liittää myös jotain asiaa? Vai onko kaikki henkilön kirjallinen ulosanti, v*ttu mitä p*skaa! -tasolla. Haistan syvää elämämkolulaisuutta ja duunariutta.
 
K

kiwipilot

Haistan syvää elämämkolulaisuutta ja duunariutta.

Mä taas haistan syvää puutetta ihan peruskäytöstavoissa: tullaan uutena nimimerkkinä vittuilemaan ja pätemään jääkiekkopalstalle sen jäsenten tavoista kannattaa suosikkejaan.

Tai sitten haistan trolliturhakkeen joka aktivoituu sopivasti heti kun yksi wannabe performanssitaiteilija ulostetaan palstalta.

Pick your choice.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä taas haistan syvää puutetta ihan peruskäytöstavoissa: tullaan uutena nimimerkkinä vittuilemaan ja pätemään jääkiekkopalstalle sen jäsenten tavoista kannattaa suosikkejaan.

Tai sitten haistan trolliturhakkeen joka aktivoituu sopivasti heti kun yksi wannabe performanssitaiteilija ulostetaan palstalta.

Pick your choice.
Minun nenään tulee vahva speedojen tuoksu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös