No niin, nyt on viimeisimmät kakut ja sakot lusittu, mutta yhä on kyllä mieleni pahoitettu tästä viimeisimmästä penaltista. Kuukausi siitä, että hassunhauskuttelemalla pyrin oikomaan kaveria kirjainlyhenteiden käyttämisestä NHL-osiossa, joiden takia tämmösen rivitahvon on hankala ymmärtää mistä siellä puhutaan. Kuukausi, eli siis sama penalti, minkä jokin aika sitten sai eräs toinen nimimerkki, joka solvasi henkilökohtaisesti toisen nimimerkin perhettä ja toisen livenä tapaamansa nimimerkin persoonaa. Ei vittu mitään järkeä. Sama kun jollekin Pauli Levokarilla olisi pistetty aina ulosajo ja 5 peliä pelikieltoa jokaisesta kiekosta katsomoon, koska Pauli oli niitä aiemminkin sinne katsomoon roiskinut ja välillä jopa koukkaamisjäähyjä ottanut. Normaalisti en jaksa näistä kakuista niin välittää, mutta nyt meni kyllä niin ihon alle tämä tuomio että lähdin rohkeasti kyselemään perusteluja Moderaattoreilta ja kysymään että oletteko nyt ihan tosissanne – no enhän minä mitään vastausta saanut, tietenkään, ei vaikka tännekin ketjuun oli joku 3-4 sivullista viestejä tuosta samasta huumorivihellyksestä kirjoitettu. Hiljaista on ollut Moderaattorien osalta, niinku aina.
FASlapsi
Tee rikosilmoitus. Minusta ainoa tapa reagoida modemafian mielivaltaisuuteen, on vaatia päätoimittaja leivättömän pöydän ääreen joka kerta, kun esiintyy selkeää syrjintää. Rangaistuksen koventaminen sen perusteella, että on joskus kivi ja miekka rikkonut jotain sääntöä, ei ole mikään perustelu. Suomen oikeuslaitoksessahan se menee muuten itse asiassa juuri toistepäin. Jos on enemmän tehnyt rikoksia, saa paljousalennusta. Oikeudenmukaisuuden mukaan sen pitäisi aina mennä niin, että rangaistus on teon mukaan, eikä nimen mukaan.
Suurin osa pelikielloista on täysin keksittyjä. Itse sain hiljattain 1kk pelikiellon sen vuoksi, kun ojensin idioottia, joka haistatteli minulle HIFK-osiossa. Tämä henkilö häiriköi siellä joka ketjussa, haastaa riitaa ja käyttää törkeätä, alatyylistä, ns. työläiskieltä. Silti minä sain pelikiellon, vaikka hänen pitäisi saada pelikielto, koska hänen viestejään ei voi lukea. Okei voihan ne hyppiä ylikin siellä ketjussa, mutta siinä vaiheessa, kun minulle tulee notification, että hän on lainannut viestiäni ja klikkaan sen viestin auki ja siellä on haistattelu, niin silloin on ylitetty raja, josta ei ole paluuta. Se ei ole yksinkertaisesti millään muotoa sopivaa ja niinpä kielsin häntä enää koskaan kommentoimasta viesteihini ja sain ilmeisesti siitä pelikieltoa ja hän ei.
Minulla on muuten mustaa valkoisella yksityisviesti ylläpidolta siitä, että minua kohdellaan eri tavalla kuin palstan muita kirjoittajia. Olen näyttänyt sen lakimiehellekin. He siis ovat myöntäneet, että he tarkkailevat minua, jotta voisivat keksiä jonkun syyn antaa minulle pelikieltoa.