Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Tämä on yksityishenkilöiden omalla vapaaehtoisella työpanoksella ja itse hankkimillaan rahoilla pyörittämä foorumi, yksi netin miljoonista vastaavista. Ei mikään yhteiskunnallinen, yleishyödyllinen palvelu. Tänne kirjoittaminen ei ole mikään kansalaisoikeus, siitä hyvänä esimerkkinä jo se, että ylläpidon pitää hyväksyä jäsenet, ennen kuin tänne pääsee kirjoittelemaan. Mä en nyt millään saa vedettyä yhteyttä tämän foorumin moderoinnin ja kirjoittajan oikeusturvan välille, en ainakaan siinä tapauksessa, että joku kokee vääryttä penalteissaan. Ehkä joidenkin foorumin viestien kanssa on asia erikseen. Se, että saa bannia ja uhkailee lakimiehillä kyllä osoittaa sen, että joillekin tästä palstasta on tullut elämää suurempaa. Kaikkein hauskimmaksi tämän tekee se, että Matlockia manataan apuun sellaisen kirjoittajan toimesta, joka sai ennen "lopullisia" kick banneja jopa 6 kk pelikieltoja, ja jolle tehtiin selväksi, että on erityistarkkailussa modejen toimesta paluun ensi kuukaudet. Noh, nyt on siihenkin jo mahdutettu 1 kk pelirangaistus. Joo... "I think you gotta case here.."
Eihän palstan moderointi täydellistä ole ja kyllä, jotkut trollit saa jatkaa täällä tunteiden kuumentamista ja samaan aikaan puudutaan joihinkin one-linereihiin, mutta jotenkin mulla nousee aina karvat pystyyn, kun sitä linjaa arvosteltaessa aletaan ampua tsar bomballa kärpästä.
Eihän palstan moderointi täydellistä ole ja kyllä, jotkut trollit saa jatkaa täällä tunteiden kuumentamista ja samaan aikaan puudutaan joihinkin one-linereihiin, mutta jotenkin mulla nousee aina karvat pystyyn, kun sitä linjaa arvosteltaessa aletaan ampua tsar bomballa kärpästä.
Viimeksi muokattu: