Ettekä Joulurauhaakaan julistaneet kuten ennen. Turun julistukseen piti tyytyä.
Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.
Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2018.
Eikös se tuolla etusivun/osion yläreunassa ilmoituksissa jössötä?
Ei näkynyt minullekaan, varmaan kohdennettu pelkästään palstan räyhääjille.Hmhh.. Ei minulla näy enkä ole sitä ilmoituksista poistanut tässä joulun aikana
Ei näkynyt minullekaan, varmaan kohdennettu pelkästään palstan räyhääjille.
Kyllä se tuli julki 24.12.2017 klo 12:00 ilman mitään rajoituksia.Ettekä Joulurauhaakaan julistaneet kuten ennen. Turun julistukseen piti tyytyä.
Kyllä se tuli julki 24.12.2017 klo 12:00 ilman mitään rajoituksia.
Täytyy kysyä ylläpidolta, onko järjestelmässä jotain vikaa.
Tahdotteko, muuten, tietää, miten tunnistaa moden. Siten, ettei virhettään myönnä. Vähän tämmöistä huumoria tässä.
Jossain kohtaa on jotain jännää, kun en minäkään ole moista ilmoitusta nähnyt eikä se näy vieläkään.
Ei näkynyt minullekaan, varmaan kohdennettu pelkästään palstan räyhääjille.
Eilen samaa mietin... Kai tuollaisen kaikille pitäisi näkyä mutta ei mullakaan näkynyt...
Ettekä Joulurauhaakaan julistaneet kuten ennen. Turun julistukseen piti tyytyä.
En ymmärrä miksi piti poistaa Attendo keskuudestamme, hyvä ihminen on hän ja eläinten ystävä.
Mulla on hyvin samankaltainen kokemus. Toisaalta mikäs siinä, sillä edellinen poistettiin niin väärin.Minun käsitykseni mukaan attendo on jo vaikuttanut palstalla jonkin aikaa uuden nimimerkin takaa.
No niin, nyt on viimeisimmät kakut ja sakot lusittu, mutta yhä on kyllä mieleni pahoitettu tästä viimeisimmästä penaltista. Kuukausi siitä, että hassunhauskuttelemalla pyrin oikomaan kaveria kirjainlyhenteiden käyttämisestä NHL-osiossa, joiden takia tämmösen rivitahvon on hankala ymmärtää mistä siellä puhutaan. Kuukausi, eli siis sama penalti, minkä jokin aika sitten sai eräs toinen nimimerkki, joka solvasi henkilökohtaisesti toisen nimimerkin perhettä ja toisen livenä tapaamansa nimimerkin persoonaa. Ei vittu mitään järkeä. Sama kun jollekin Pauli Levokarilla olisi pistetty aina ulosajo ja 5 peliä pelikieltoa jokaisesta kiekosta katsomoon, koska Pauli oli niitä aiemminkin sinne katsomoon roiskinut ja välillä jopa koukkaamisjäähyjä ottanut. Normaalisti en jaksa näistä kakuista niin välittää, mutta nyt meni kyllä niin ihon alle tämä tuomio että lähdin rohkeasti kyselemään perusteluja Moderaattoreilta ja kysymään että oletteko nyt ihan tosissanne – no enhän minä mitään vastausta saanut, tietenkään, ei vaikka tännekin ketjuun oli joku 3-4 sivullista viestejä tuosta samasta huumorivihellyksestä kirjoitettu. Hiljaista on ollut Moderaattorien osalta, niinku aina.
FASlapsi
Minulla on muuten mustaa valkoisella yksityisviesti ylläpidolta siitä, että minua kohdellaan eri tavalla kuin palstan muita kirjoittajia. Olen näyttänyt sen lakimiehellekin. He siis ovat myöntäneet, että he tarkkailevat minua, jotta voisivat keksiä jonkun syyn antaa minulle pelikieltoa.
Tee rikosilmoitus..
Minulla on muuten mustaa valkoisella yksityisviesti ylläpidolta siitä, että minua kohdellaan eri tavalla kuin palstan muita kirjoittajia. Olen näyttänyt sen lakimiehellekin. He siis ovat myöntäneet, että he tarkkailevat minua, jotta voisivat keksiä jonkun syyn antaa minulle pelikieltoa.
Warrington,
Your message (Pe 5.1.2018 Otteluseuranta (Liiga)) contains inappropriate content:
Please do not discuss content of this nature on our site. This does not follow our rules. Your message may have been removed or altered.Lainaus:
Haista Varakas pitkä, kostea ja haiseva vittu. Hieno läpimeno taas. SaiPa voittaa.
Your account's access may be limited based on these actions. Please keep this in mind when posting or using our site.
Huomautus on annettu, koska vaikka otteluseurannassa olemme pitäneet huomattavasti muuta palstaa sallivampaa linjaa, myös siellä olisi syytä käyttää asiallista kieltä.Tämmönen kolahti tuossa sunnuntaina viestilaatikkoon. Vaikuttaa automaattiviestiltä. Mikäs tuossa viestissä on sääntöjenvastaista. Kiroilu ei käsittääkseni ole sääntöjen vastaista, samoin onelinerit on ainakin aiemmin salittu otteluseurantaketjuissa. Ehkä nuo sanat ''kostea'' ja ''haiseva'' tekivät tuosta täysin sopimattoman lauseen. Joo tiedän että käytän kirosanoja ehkä vähän liikaa. Yritän löytää Jeesuksen, jumalan, tai muilla keinoin vähentää kirosanoja tai jotain. Jos modet käytätte jotain automaattifiltteröinti -järjestelmää, niin opettakaa se nyt edes kertomaan että mikä viestissä on väärin, ettei tarvi arvuutella.
@Warrington
Esitän rohkean veikkauksen, että "pitkä, kostea ja haiseva vittu" on viestissäsi ongelmakohtana.
Huomautus on annettu, koska vaikka otteluseurannassa olemme pitäneet huomattavasti muuta palstaa sallivampaa linjaa, myös siellä olisi syytä käyttää asiallista kieltä.
Meillä ei ole automaattifilttereitä käytössä, mutta rikkeitä ja huomautuksia varten meillä on käytössä viestipohjia. Tätä yleensä muokataan ja huomautuksen kylkeen olemme yleensä laittaneet tarkemman kuvauksen rikkeestä, mutta tästä se on syystä tai toisesta jäänyt pois. Joskin huomautuksen otsikon "sopimaton kieliasu" pitäisi antaa jo melko hyvä vihje rikkeestä.
On aivan eri asia todeta että "nyt vituttaa" kuin "haista vittu". Jos tuota ei erota niin kannattaa olla kiroilematta kokonaan.Eli saa kiroilla, mutta parempi ettei kiroile