Jatkoajan surunvalittelut Jussi Markkasen perheelle pojan traagisesta onnettomuudesta

  • 43 389
  • 211

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilta-Sanomien mukaan Jussi Markkasen 4-vuotias poika on menehtynyt tiputtuaan kerrostalon 4. kerroksen ikkunasta Moskovassa. Markkanen palaa toistaiseksi suomeen ja pitää taukoa peleistä. Jaksamista Jussille ja perheelle.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Saamari kun noi pikkujampat ei tajua. Itse huutanut muutaman kerran naama punaisena jälkikasvulle ettei siellä ikkunassa riekuta.

Jaksamisia Markkasen perheelle.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Todella valitettava onnettomuus.

Suruvalittelut ja voimia perheelle.
 

JonesMLI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä pistää tällaiset uutiset miettimään taas maailman julmuutta... Hiljaiseksi vetää. Surunvalittelut ja osanottoni Jussille ja muille läheisille. Voimia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuinka voi olla näin synkkä päivä tai kaiketi pari päivää?

Tarpeeksi synkäksi veti mielen jo tämä Jussi Markkasen pojan kohtalo ja sitten tämä Kauhajoen traaginen tapahtuma. Ei voi olla edes mahdollista, että on näin traagiset päivät olleet.

Vielä kerran osanotto Markkasten perheelle. Voimia ja jaksamista!
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osanottoni Markkasen perheelle.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Osanottoni Markkasen perheelle.

Todella surullinen päivä kaiken kaikkiaan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Paljon voimia Markkasen perheelle. Kyllä on todella surullista mutta koittakaa selviytyä.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Kuulin tämänkin uutisen vasta jokunen hetki sitten, joten kovin positiivinen ei tämä uutispäivä ole ollut. Mitä syvimmät osanottoni Jussin perheelle.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Markkasille:

Olen itse kantanut pienen rakkaan lapseni haudan lepoon 3 vuotta sitten enkä pysty asiasta vielä edes kirjoittamaan ilman kyyneleitä ,vaikka aikaa on jo hieman kulunut...
Tiedän siis miltä Teistä tuntuu ja olen äärimmäisen surullinen puolestanne.
Mikään ei ole pahempaa kuin oman lapsen menettäminen.

Suru ja kaipaus ei lopu koskaan, ajan mittaan asian ehkä sitten hyväksyy jollakin tasolla. Mennyttä ei voi kuitenkaan muuttaa ja katse on pakko suunnata tulevaisuuteen. Ensimmäinen vuosi meni ainakin meidän perheessämme kuin sumussa, mutta uskon ja toivon, että sumun takaa pilkoittaa ennenpitkää aurinkokin ,myös Teille!

Voimia ja rakkautta!

-J-
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti asia huomioidaan myös illan pelissä vähintään hiljaisella hetkellä vaikka Jussi ei joukkueessa pelaakaan.
Kyllä. Uskoisin, että ainakin SaiPan pelissä vietetään hiljainen hetki. Onhan Markkanen sentään varsin merkittävä pelaaja joukkueen historiassa ja taustavaikuttajanakin häärinyt. Osa organisaatiota.

Mielestäni vähintä, mitä seura voisi tehdä.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Myös minulta syvin osanotto Markkasen perheelle. Ei tuollaista tunnetta voi edes tajuta, jos ei ole itse kokenut. En usko, että mikään voisi tuntua pahemmalta, kuin oman lapsen kuolema. VOIMIA!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös