Tuli testattua (ei omasta tahdosta) Leonardo Cafe & Bistro Helsingissä Makkaratalossa. Ei oikein uponnut. Palvelu oli ihan ystävällistä, mutta ei antanut erityisen ammattitaitoista kuvaa. Mm. alkuruat jäi tulematta ja muutenkin oli ihmeellistä säätämistä. Ruoka näytti ihan hyvälle, mutta ei tarjonnut juuri minkäänlaista makunautintoa. Yllättävän mautonta sapuskaa. Itse en kaipaa oikeastaan koskaa mausteita ruokaan, mutta nyt oli pakko lisätä suolaa, kun makua ei tahtonut irrota millään. Hinnatkin oli sen verran korkeat, että oli lupa odottaa ihan maistuvaa ruokaa. Jälkiruokana ollut tiramisu pelasti onneksi jonkun verran. Siitä löytyi mukavasti makua ja näköä.
Ihmettelen miten ravintola oli noinkin täynnä, kun sapuska ei ollut kummoista. Ilmeisesti se sijainti on vain niin hyvä, että jengiä eksyy väkisinkin. Itse en aio mennä uudestaan. Selkeä pettymys. Tai no enpä kyllä odottanutkaan mitään erityistä.
Ihmettelen miten ravintola oli noinkin täynnä, kun sapuska ei ollut kummoista. Ilmeisesti se sijainti on vain niin hyvä, että jengiä eksyy väkisinkin. Itse en aio mennä uudestaan. Selkeä pettymys. Tai no enpä kyllä odottanutkaan mitään erityistä.