Tämä olisi loistava rratkaisu, saataisiin varrmasti kotimainen hiihto rrakettimaiseen nousuun. Ellen väärrin muista, niin Tomi P. Petäjän näkemys dopingista on sellainen, että hän voisi neloisvoiton osuessa korrostaa kaikkien muidenkin käyttävän sterroideja ja horrmooneja.
Öö, käsityksesi dopingnäkemyksistäni on väärä. En ole koskaan puolustellut suomalaisten dopinginkäyttöä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että nykyinen testausjärjestelmä on täysin tekopyhä. Vain köyhät ja tyhmät jää kiinni. Myös tietyt maat ja urheilijat ovat varsin suojaissa käryiltä taloudellisten vahinkojen pienentämiseksi.
Ei kulttuurirahoja pidä merkittävästi leikata. Urheilulle ei tule lisätä rahaa, vaan urheilun sisällä olevaa rahaa tulee kohdentaa.
Urheilu ei missään nimessä ole sellaisessa prioriteettiasemassa, että sille voitaisiin lisää rahaa antaa.
Edelleen olen sitä mieltä, että ainoa mahdollisuus on leikata lajeista, joissa ei pärjätä ja antaa lajeihin, joissa pärjätään. Toki lajien kansansuosio on tässä myös huomioitava.
Suoraselkäisenä miehenä en suostu lehmänkauppoihin. Hiihtoliitto itse päättäköön puheenjohtajasta, millään kassakaappisopimuksella ei pidän ihmisiä tehtäviin survoa.
Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.