Jatkoajan parlamentaarinen ketju

  • 21 780
  • 311

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Mitäs jos heitetään Tomppa, Pena ja Erkkis sinne vähän hämmentämään? Uskoisin kokemuksen perusteella, että kunnon palkintovirat kelpaa sossuille ja napina vähenee, kun esinahan nyppimisestä kivassa toimistossa tulee reilu korvaus.

En halua ainakaan minkään kepulandian johtoon.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mitäs jos heitetään Tomppa, Pena ja Erkkis sinne vähän hämmentämään? Uskoisin kokemuksen perusteella, että kunnon palkintovirat kelpaa sossuille ja napina vähenee, kun esinahan nyppimisestä kivassa toimistossa tulee reilu korvaus.
Hyvä idea sisäministeriltä! Demareille voidaan lisäksi antaa jonkun itäsuomalaisen keskustakaupungin kaupunginjohtajan paikka. Savonlinnan kaupunginjohtajuus kelvannee SDP:lle.

Keskustan ministeri ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Barnes ilmoittaa tukevansa Sisäministeriön ehdotusta Lapin aluehallintoviraston antamisesta demareiden käsiin. Sensijaan Pohjois-Suomen olisi päädyttävä Kepun haltuun, sillä onhan se Suomen toiseksi keskustalaisinta aluetta.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kun Rhodokselta pakkoliitoksen mukana tulee noita elähtäneitä ex-rantazorbaksia huutamaan rajalle että: " Turvapaikka, turvapaikka", niin Pellon takana on vielä tilaa. Penaz voi raahata sinne afrikkaisia laivahuoriaan, niin tämä dematrio saisi kaikessa rauhassa puuhaamaan sinne urbaania ja monikulttuurista ja ennen kaikkea solidaarista paratiisiaan. Erku virkamieskoneiston johtoon ja Putlerin hyväksi todetut opit käyttöön. Vladimir tulee varmasti erkun ja Tompan kutsumana Lappi-priden suojelijaksi.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Kun Rhodokselta pakkoliitoksen mukana tulee noita elähtäneitä ex-rantazorbaksia huutamaan rajalle että: " Turvapaikka, turvapaikka", niin Pellon takana on vielä tilaa. Penaz voi raahata sinne afrikkaisia laivahuoriaan, niin tämä dematrio saisi kaikessa rauhassa puuhaamaan sinne urbaania ja monikulttuurista ja ennen kaikkea solidaarista paratiisiaan. Erku virkamieskoneiston johtoon ja Putlerin hyväksi todetut opit käyttöön. Vladimir tulee varmasti erkun ja Tompan kutsumana Lappi-priden suojelijaksi.

Vladimir? Pidän Lapin luonnosta, mutta en pidä lappalaisista enkä lappilaisista, joten en vetäisi mitään Lappi-pridia.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Rasisti. Onneksi hallituksessamme ei ole rasisteja, toisin kuin näköjään oppositiossa on.

Syy ei ole heidän rodussaan (rotuja ei ole) vaan heidän teoissaan. Sitä laista ja luonnosta piittaamattomuutta ei muualla Suomessa nähdä.


Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos perussuomalainen sanoo, että hän ei pidä somaleista, ja syynä ei ole rotu yms. ihonväri, vaan syynä on somalien teot ja tilastojen mukaan nähtävissä oleva rikollisuutensa, niin rasistiksi te silti aina leimaatte.

No, kaksoisstandardit, sitähän tuo teidän rasistien touhu on.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Jos perussuomalainen sanoo, että hän ei pidä somaleista, ja syynä ei ole rotu yms. ihonväri, vaan syynä on somalien teot ja tilastojen mukaan nähtävissä oleva rikollisuutensa, niin rasistiksi te silti aina leimaatte.

No, kaksoisstandardit, sitähän tuo teidän rasistien touhu on.

Toki suurin osa noista ihmisistä joista puhuin on etnisiä suomalaisia. Voiko olla rasisti omaa etnistä ryhmäänsä kohtaan?

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
Ehdotan viestintäpoliittista ideaa. Jalkapallon kotimaiset kilpailut(Suomen Cup, Veikkausliiga, Naisten SM-sarja) poistuvat Yleisradion ohjelmistosta.

Tiehankkeista ylivoimaisesti tärkeimmäksi nostetaan Valtatie 5:n moottoritiehanke välillä Leppävirta-Kuopio, mikä kiertäisi Paukarlahden ja Oravikosken. Näin turvallisuus ja samalla liikenteen tehokkuus parantuisi.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Ehdotan viestintäpoliittista ideaa. Jalkapallon kotimaiset kilpailut(Suomen Cup, Veikkausliiga, Naisten SM-sarja) poistuvat Yleisradion ohjelmistosta.

Tiehankkeista ylivoimaisesti tärkeimmäksi nostetaan Valtatie 5:n moottoritiehanke välillä Leppävirta-Kuopio, mikä kiertäisi Paukarlahden ja Oravikosken. Näin turvallisuus ja samalla liikenteen tehokkuus parantuisi.

Käsittääkseni YLE maksaa noista vain lähetyksen tuottamisen hinnan (eli ohjaajan, kuvaajien ja selostajien palkat jne..).
Eli ei niistä säästöä kerry.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
"Nimitys lappalainen on perinteisesti yhdistetty saamelaisiin". Oletan, ettet ole saamelainen. Olet nyt palturia puhuva rasisti.

Mainitsin myös lappilaiset, jotka ovat suomalaisia. Lue viestit oikein. Lappilaisia on paljon enemmän kuin lappalaisia.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mainitsin myös lappilaiset, jotka ovat suomalaisia. Lue viestit oikein. Lappilaisia on paljon enemmän kuin lappalaisia.
Eli koska et pidä lappilaisistakaan, niin se ei olekaan rasismia, kun noiden lisäksi et pidä saamelaisistakaan? Eli jos minä en pidä vaikkapa turkulaisista ja somaleista, niin koska en pidä turkulaisista eli omaan etniseen ryhmään kuuluvasta väestöstäni, niin en ole rasisti jos inhoaisin turkulasten lisäksi somalejakin (heidän tekojensa vuoksi)? Ja muistutan, jos perussuomalainen sanoo inhoavansa somaleja heidän tekojensa vuoksi, niin rasismileima läsähtää tomipee-tyypeiltä aina.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Eli koska et pidä lappilaisistakaan, niin se ei olekaan rasismia, kun noiden lisäksi et pidä saamelaisistakaan? Eli jos minä en pidä vaikkapa turkulaisista ja somaleista, niin koska en pidä turkulaisista eli omaan etniseen ryhmään kuuluvasta väestöstäni, niin en ole rasisti jos inhoaisin turkulasten lisäksi somalejakin (heidän tekojensa vuoksi)? Ja muistutan, jos perussuomalainen sanoo inhoavansa somaleja heidän tekojensa vuoksi, niin rasismileima läsähtää tomipee-tyypeiltä aina.

Olin epätarkka. Olisi pitänyt mainita, että en pidä juurikaan poromiehistä ja Lapin salametsästäjistä. Saamelaisia vastaan minulla ei mitään ole. Varsinkaan, jos he eivät ole poronhoitajia.
Huomauttaisin, että rasismi ei ole ollut se mistä olen pääosin arvostellut. Konservatiivisuus on se, jota kohtaan ole persuissa hyökännyt.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mitäs urheiluministeri sanoo, jos lisättäisiin jalkapalloilun tukia, esim. lakkauttamalla Nuorten Kotkien valtiontuet? Myös Mannerheim-elokuva voitaisiin rahoittaa valtion rahoituksella kokonaan. Täytyyhän oppositionkin jotain saada.

Ja anteeksi, että puutun vieraisiin pöytiin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
@TomiP . Olet kova hiihtomies, joten tarjoan toista ideaa, johon voin kaiken lisäksi liittää siltarumpupolitiikan. Leppävirralle rakennettaisiin kauan spekuloitu ampumahiihtostadion, jota Kontiolahden takia käytettäisiin pelkkään maastohiihtoon. Vastineeksi lupaat kannattaa hallituksen jalkapallotukipolitiikkaa.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Mitäs urheiluministeri sanoo, jos lisättäisiin jalkapalloilun tukia, esim. lakkauttamalla Nuorten Kotkien valtiontuet? Myös Mannerheim-elokuva voitaisiin rahoittaa valtion rahoituksella kokonaan. Täytyyhän oppositionkin jotain saada.

Ja anteeksi, että puutun vieraisiin pöytiin.

Puoluejärjestöjen tukia säätelee säädökset. Jos leikkaatte Nuorilta Kotkilta, joudutte luultavasti leikkaamaan myös persujärjestöiltä.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
@TomiP . Olet kova hiihtomies, joten tarjoan toista ideaa, johon voin kaiken lisäksi liittää siltarumpupolitiikan. Leppävirralle rakennettaisiin kauan spekuloitu ampumahiihtostadion, jota Kontiolahden takia käytettäisiin pelkkään maastohiihtoon. Vastineeksi lupaat kannattaa hallituksen jalkapallotukipolitiikkaa.

Ei onnistu. Sillä rahaa tulisi saada enemmän suoraan urheilijoille. Hiihtolatuja on tarpeelle asti.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Puolustusministeri @Stonewall voisi tulla salaiseen saunapalaveriin pääministerin kanssa, jonne myös ulkoministeri @MustatKortit tulee, kun niin päätetään. Keskustellaan atomeista. Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua. Tulkoot vaikka hirttotuomio Haagissa, mutta maan etu on tärkeintä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Puolustusministeri @Stonewall voisi tulla salaiseen saunapalaveriin pääministerin kanssa, jonne myös ulkoministeri @MustatKortit tulee, kun niin päätetään. Keskustellaan atomeista. Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua. Tulkoot vaikka hirttotuomio Haagissa, mutta maan etu on tärkeintä.

Mistä meinasitte hommata sentrifugit ja uraanin (tai plutoniumin), ja vielä siten, ettei kukaan varsinkaan Venäjä huomaa?
Täällä ei kannattaisi huudella, sillä eduskunnassa saattaa olla tahoja, jotka voivat liverellä ulkovalloille.


Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mistä meinasitte hommata sentrifugit ja uraanin (tai plutoniumin), ja vielä siten, ettei kukaan varsinkaan Venäjä huomaa?
Täällä ei kannattaisi huudella, sillä eduskunnassa saattaa olla tahoja, jotka voivat liverellä ulkovalloille.
Tuo oli ihan omaa tulkintaasi. Ei me olla mitään atomeja halkaisemassa. Veneeni pohjassa on halkeama, että millä sen maalaisi, jotteivat atomit halkeilisi. On myös muunlaisia asioita, luottoministereiden kanssa niistä on hyvä jutella. Myös veneily- ja Nato-ministeri @Freddie Freeloader in on syytä tulla saunomaan ja juttelemaan veneestäni.

Kyllä joku artikla, direktiivi tai asetus saattaa kieltää oman veneen maalaamisen ja siitä syystä hirtetään Haagissa. Ei näistä koskaan tiedä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minusta pitäisi vaihtaa Suomen lipun valkoinen väri mustaan. Sininen ja musta ovat mielestäni oikein miellyttävä ja kiva väriyhdistelmä. Koukuttava jopa.

Atomin halkaiseminen on niin last season. Paljon siistimpää on rakentaa niitä.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Minusta pitäisi vaihtaa Suomen lipun valkoinen väri mustaan. Sininen ja musta ovat mielestäni oikein miellyttävä ja kiva väriyhdistelmä. Koukuttava jopa.

Atomin halkaiseminen on niin last season. Paljon siistimpää on rakentaa niitä.

Se ei onnistu ilman halkaisua. Kaikissa vetypommeissa käynnistyslämpö synnytetään fissiovaiheella. Vetypommi on oikeasti hankala valmistaa toisin kuin tykkityypin fissiopommi.

Muuten olen sitä mieltä, että jalkapallolta olisi vietävä kaikki julkiset rahat.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Oikeus ja sisäministeriö pohtii ampumahiihtokilpailujen kieltämistä. Laji on luonteeltaan fasistinen ja sitä varsinkin armeijanatsien parissa harrastetaan, joten tämä perustelu pitäisi kelvata pasifistioppositiolle. Kyllä hiihtää voi ilman pyssyjäkin ja joku herkkä nuori voi saada moisesta räiskimisestä ajatuksen lähteä ammuskelemaan kylille. Mäkäräiset ja muut natsit voivat toteuttaa ampumisfantasioitaan jossain muualla..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös