Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 283 348
  • 7 387

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Maksullisten erikoismies pettter on vauhdissa ja saamassa tajunnan räjäyttävän kokemuksen. Kukaan muu ei muuten voisi käyttää termiä siviilipillu.

Mutta asiasta toiseen. Tänään mulla on treffit, tärskyt. Ei mikään maksullinen nainen vaan ihan siviilipillu. Tralla-lalla-laa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Maksullisten erikoismies pettter on vauhdissa ja saamassa tajunnan räjäyttävän kokemuksen.
Saman ketjun satoa tämäkin (olisin laittanut allekirjoitukseksi, mutta nyky-JA:n natsisäännöt estävät noin pitkän sigun):

Kyllä mä ainakin ylpeänä kannan sihteeriopiston t-paitaa kun tuolla kaduilla talsin. Tietääpähän muut heti että tässä kulkee astetta kovempi jätkä eikä mikään peräkammarin poika.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
huikeaa settiä. Voin sieluni silmin kuvitella petterin antavan rakentavaa kritiikkiä vaaka-mambon jälkeen: "vitun amatööri!".
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
RB taas kerran vain matkii jokerifaneja, nehän ovat repineet penkkejä pois jo kauan sitten.

Tämä tuolla SM-liigan fanitoimintaketjusta sai naurahtelemaan, itse tulkitsin tämän sarkasmiksi, joku saattaa ottaa ihan todesta.

En tiedä kumpaa Chambza sitten tarkoitti. Minua nauratti.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Hahhhahh, ihanaa, että joku on vaivautunut keräilemään noita. Huomasin itse kanssa josain kohtaa vähän ristiriitaisuuksia Tube82:n mielipiteissä, siirtymisjulistamisen jälkeen se alkoi tyrkyttää tota kuinka ihanaa se onkaan niin melkein joka sivulle johonkin ketjuun.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voi sitä meidän petua.

P.I.P.-peli.

Ja sitä joystickkiä rämpytetään kuin Beba Questia konsanaan.

Tuo viesti ansaitsee paikkansa jo sillä, että siinä mainitaan yksi legendaarisimmista tuotoksista, jonka pelimaailma on nähnyt.

pimmu.tk kirjoitti:
Beba Quest on rattiriemukas peli, joka innostaa pelaajat pelaamaan peliä yö myöhään. Peli on Dos pohjainen eikä näin vaadi juuri mitään, huonoinkin kone riittää. Pelin tavoitteena on hässiä eri tyyppeejä kuten naapureita ja heidän koiriaan etc. Pelaaminen tapahtuu yksinkertaisesti vain yhtä nappia rämpyttämällä eli mitä nopeammin rämpytät sitä paremmin pärjäät. Ei muuta ku sormi näppiksellle ja pelaamaan!!!!

Mistähän tuon vielä löytäisi? Varsinkin Wiwwe ja Pinsiön Paroni ovat jääneet vastustajista kummittelemaan mielen syövereihin. Erityisesti ensinmainittu oli määritelmän mukaan "vitun paha". Ihan eri tasoa kuin esim. loppuvastustaja(?) Homopuro.
 
Viimeksi muokattu:

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ei tarvitse edes äänestää, valinta on selvä. Pannaan samantien vuoden jatkoaikalaiseksi.
Kumpi nimimerkeistä C. Orr vai Tube82? Molemmilta kuitenkin legendaarisen värikästä toimintaa. Huikea takli joka tapauksessa C. Orrilta! Nauratti useamman kerran tuo hänen tekemänsä viestikooste, kun luki läpi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
pettter vetää hyvää tuolla naisasiat-ketjussa. Hän ei pidä valittamisesta, mutta myöntää ettei ole kulmakunnan kovin panomies. Muutenkin pettter ketjussa kuin ketjussa saa säpinää aikaan. Varmaan pitäs kansanperinteen kerääjien jo aktivoitua.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Naisasiat-ketju aiheutti hallitsemattoman nauru ja yskäkohtauksen, joka päättyi yrjöämiseen vessanpyttyyn, eli kiitosta vaan pettterille ja kumppaneille...Voi jumalauta...:)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Naisasiat

Tää on upee "viiden kaljan tasotus" -viesti.

"Joo ja en mä naisia vihaa, vaan aivan päinvastoin, mä rakastan naisia. Mä jumaloin niiden vartaloa. Mutta ei mulle myöskään tuota mitään ongelmaa myöntää että naiset ovat keskimäärin hieman tyhmempiä kuin me miehet."

Edit. Lisäsin lainauksen.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Heh, sattumalta tulin itsekin Eltonin pommitusta laittamaan:

Raivo Summasen ajokoirakiekko edustaa varmasti juuri hokia mikä on sinun mieleesi. Helvetinmoista luistelua ja koohotusta, repimistä ja roiskimista, taidosta tai lyhytsyöttöpelistä ei tietoakaan.

Niin meinaat että juuri tuollaisella kiekolla Summanen valmensi joukkueensa KHL-finaaleihin toissa kaudella?

Edit: Tätä ei kyllä tajua mikäli ei ole Eltonin muita tekstejä lukenut.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
En kai minä ole ainoa, jonka mielestä tämän lainaamani viestin kauneus paitsi kestää pidemmänkin tarkastelun, niin myös syvenee ajan kanssa?

Kylläpä ihminen voi yhdellä viestillä saada laskettua uskottavuutensa jotakin jääkiekosta ymmärtävänä Jatkoaikalaisena täyteen nollaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös