No, ainakin roikut täällä Jatkoajassa lähes 24/7 mutta sitähän ei tarvitse mainita.
Harrastan niitä asioita jotka minua milloinkin sattuvat kiinnostamaan ja jos kiinnostus tähän palstaan loppuu siinä vaiheessa minua ei täällä liiemmin enää näy mutta nyt tällä hetkellä tämä palsta täyttää yhden aukon elämässäni ja on eräällä tapaa osa sosiaalista verkkoani, joka muutoin olisi todella ohut ja näkymätön.
Ihmettelen ainoastaan sitä, että tuomitset kirjan mutta toisaalta taas tuot esille valtavirrasta poikkeavia elokuvia tämän tästä. Ei oikein sovi yhteen teikäläisen kulttuuriminän kanssa. Ellet sitten halua päteä juurikin näiden hieman harvinaisten tekeleiden kanssa.
Kyse ei ole mistään pätemisestä vaan siitä mistä minä pidän.
Olen tutustunut takakansien perusteella Juppohullunpäiväkirjoihin ja minua sen laatuinen huumori ei yksinkertaisesti kiinnosta - kuten ei kiinnosta juuri minkään sortin humoristinen kirjallisuus jotain Huovista lukuunottamatta.
En myöskään pidä komedioista muutamia poikkeuksia lukuunottamatta eli myös leffojen saralla komediat ja humoristiset tekeleet loistavat pääsääntöisesti poissaolollaan.
Melkeinpä voisin radikaalisti sanoa etten pahemmin tykkää humoristisista teoksista.
Minusta mikään taide ei kuulu joukkoon "lukematta/näkemättä paskaa". Todella junttimaista ja epäreilua sanon minä. Olen todellakin tyrmistynyt sinun ajatuksiisi. Luulin, että olet taiteen suhteen hyvinkin avarakatseinen. Kasteinen aamunurmikko on vaan niin häipyväinen asia meidän luonnossa ja ajassa.
Minusta 99% nykytaiteesta on silkkaa paskaa ja sellaista jolle en edes antaisi "taiteen" titteliä millään muotoa. Olen käynyt pari kolme kertaa nykytaidetta sisältävässä näyttelyssä ja jokaisena kertana pettynyt joten olen nähnyt mielestäni riittävästi, joten kiitos mutta ei kiitos tuleville kokeiluille nykytaiteen parissa. Tosin Kiasmassa oli tuolloin samalla myös Palsan näyttely ja se pelasti todella paljon vaikka seuralaiseni siitä kovasti ahdistuikin.
Ja olen taiteen suhteen hyvinkin konservatiivinen ja pitäydyn mielusti menneiden vuosisatojen mestareiden töiden ihailussa, 1900-luvulta löytyy muutamia vaikuttavia töitä ja nimiä mutta suurelta osin kyseinen vuosisata ja sen jälkeen ilmaantunut taide ei täytä kuin pieneltä osin minun tarpeeni.
Olen siis hyvin konservatiivinen tällä saralla ja suhtaudun negatiivisesti kaikkeen kokeilevaan tuubaan, nyt ja aina.
vlad.