Mulle petttttter on vielä aika uusi tuttavuus ja ehkä siksikin piristävä. Mutta tuo asenne on jotenkin kestävän hieno. Tosin en toivo, että kellään sellaista olisi. Mutta jospa ko. hlö onkin pikkasen väritellyt elämänsä varsitietä. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja lintusten lenneillä. Myös ilolintusten. Mutta ei ole ihmiskauppa hyvä asia. Siksi toivon, siksikin, ettei arvon palstaveli pettter enää huorissa kävisi. Vaikuttaa hän kuitenkin fiksulta kaverilta jotta miksikä pitää toimia noin tyhmästi. Veikkaan ettei se horoissa käy. Kunhan sanoo.
Loppujen lopuksi aika harva ilotytöistä liittyy ihmiskauppaan. Ja Virossakin monet tytöt ottavat omasta tahdostaan sutenöörin siihen väliin kun ne tuovat turvaa ja hommaavat asiakkaita. Noita en tietenkään suosittele, enkä niille tykkää maksaakaan. Mutta täällä Suomessa lehdistö vääristelee noita asioita aika paljon ja osaksi senkin takia monella suomalaisella on kummallinen mielikuva tuosta hommassa.
Mutta en voi sanoa ettenkö olisi paritustoimintaan törmännyt. Tai no ainahan sitä ei voi tietää. Esimerkiksi vasta kävi silleen, että tytölle mentyäni kysyin asuuko se yksin, ja kuulemma asui. Huvikseni sitten olin kurkkaamassa sen keittiöön, kun olihan se itse kysynyt haluanko kahvia, mutta tiukasti tyttö kielsi menemästä sinne, siellä kun kuulemma oli sen poikaystävä. Ok, onhan niillä monilla poikaystävät, mutta kieltämättä sen jälkeen oli hieman kumma fiilis bylsiä sitä akkaa siinä ohuen seinän takana. En tosin voi sanoa ettenkö yhtään olisi saanut extra-kiksejä siitä ajatuksesta, ehhehe ehhehe. Ja onhan niinkin käynyt että tyttöä pannessa viereisestä huoneesta kuuluu miehen yskäisy tms. En sitten tiedä ovatko ne jotain merkkejä että nyt olis aika pistää vauhtia rattaisiin kun tuntuu kestävän. Parikin kertaa kun on vähän krapula vaivannut jne. Ja kerran kävi niinkin, että tyttö tuli mun hotellihuoneeseen muistaakseni kuudenteen kerrokseen ja heti pyys rahat kouraan, kuten tapana on. Mutta sitten tää tyttö ilmoittikin että pihalla olevalle kuskille pitää viedä puolet. Enhän mä tietenkään sitä mihinkään päästänyt. Rahat takas tai housut kinttuihin ja peppu pystyyn. Hihasta piti oikein ottaa kiinni ettei karkaa. No kymmenen minuuttia siinä pähkäiltiin ja sitten siirryttiin sänkyyn. Sielläkin sen piti osoittaa mieltä. Noh, onhan näitä tapauksia vaikka mitä, mutta ei näistä enempää tässä ketjussa.
Tai no, kuka tahansa voi milloin tahansa lähteä mun mukaan Tallinnaan niin katsotaan kuka on kuka.