Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 283 987
  • 7 387
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No ähhihi. Viesti peräisin Maailman paskin kirjan aloitus -ketjusta.
Huikea! DanC ja vlad alustavat myös mainiosti ja runollisen pohtivasti samassa ketjussa:
Painoin hissin nappia. Ja hissin nappi painoi minua. Yhdessä kuljimme toisen ja kolmannen kerroksen väliä edes takaisin seitsemän vuosisataa. Symbioosissa kuin matto ja lattia.

On sateinen syyskuun ilta 1915 ja makaan mutaisessa pommikuopassa omassa paskassani kuunnellen brittiläisen tykistön jylyä jossain lähellä. Tunto alaraajoista on kadonnut, se vitun äpärä osui sittenkin minuun ja nyt saatana joudun tässä sateessa makaamaan paskoissani kun omat eivät uskalla hakea minua täältä pois.

Ampuisin itseni mutta kun ase perkele on jumissa ja pistinkin on kadonnut niin en saa edes rannetta viillettyä auki. Kuolenko minä nyt tänne sateeseen ja mutaan ja paskaan - ja kun äitini tästä minua niin varoitti. Nöyryyttävää, tämä on todella nöyryyttävää...

...tämä saa jäädä päiväkirjani ensimmäiseksi ja viimeiseksi merkinnäksi. Maailma on pettänyt minut!

Miksen jäänyt Wieniin maalaamaan akvarelleja?
Huh huh, sano.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kovinkaan useasti minulla ei ole asiaa tähän ketjuun mutta nyt on. Tässä on sitä jotain kieroa huumoria josta pidän:

Jeesus halvaantui takaruumiistaan kun se jäi farmari-Avensiksen töytäisemäksi hiekkatiellä. Isä meinasi lopettaa sen tiiliskivellä saman tien, mutta autoa ajanut sanoi ettei lasten nähden ainakaan pitäisi. Jeesus uikutti vähäsen. Ehkei siihen sattunut kovin pahasti, eikä halvaantunut kohta kuulemma tunne mitään.

Avensiksen taakse levitettiin paperisäkki, jonka päälle Jeesus nostettiin varovasti. Minä pääsin mukaan eläinlääkärille, mutta vain odotushuoneeseen. Jos olisin vetistelemättä niin ostettaisiin jäätelöt kotimatkalla. Avensis-mies sanoi että Nykypostissa oli ollut takapuolestaan halvaantunut koira jolle oli tehty kärryt takajalkojen paikalle, ja että sellaisen systeemin voisi kai Jeesuksellekin rakentaa. Isä neuvoi sitä mieluummin haistamaan pitkän vitun ja maksamaan Jeesuksen lopetuspiikin.

Kiitos Pisin Kääpiö 186cm!

vlad.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ei ole mikään hulvattomin letkautus, mutta kyllä tätä Major Jullin viestiä lukiessa voi laulella Kummeli-lauluja.

"Se tuli suoraan vastapalloon, jätkä löi mua kalloon..."

Ainakin verbaalisella tasolla tuli vastapalloon.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole mikään hulvattomin letkautus, mutta kyllä tätä Major Jullin viestiä lukiessa voi laulella Kummeli-lauluja.

"Se tuli suoraan vastapalloon, jätkä löi mua kalloon..."

Ainakin verbaalisella tasolla tuli vastapalloon.
Kieltämättä hyvin analysoitu ja tuollaisia viestejä on ilo nostella esille jälkikäteen.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kieltämättä hyvin analysoitu ja tuollaisia viestejä on ilo nostella esille jälkikäteen.

Jälkiviisaus on aina jälkiviisautta, mutta Major Julli yritti perustella ja mielestäni myös onnistui siinä. Hieman hymyilytti tuo heitto: "myyn 3000 € / päivä konsultointia, Junno ja Aho, laittakaa yv:tä". Touché, sanoisi joku.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
FASlapsen tuorein "paska kirjan aloitus" sai ruisleivän muruset lentämään näytön kautta näppikselle ja sieltä takaisin suuhun.

Tuo ketju on kyllä mennyt niin vinoon alkuperäisestä tarkoituksesta kuin suinkin voi. Saa nauraa lähes joka toiselle aloitukselle mitä tuolta löytyy. No, en valita. Sinänsä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä Simonin sääliANALyysi (hahaa) nauratti kovasti.


Titaani-adamantium-chucknorris-HIFK suoraan Stadista pyyhkäisee sputnikin (heh, tajusitteko) lailla Rappeenlannan (hahaa) kuoripojat tieltään matkalla mitskumatseihin! Hävettää lajin nimeltä jääkiekko puolesta se, että saipan kaltaiset minimunat saavat aina vaan temmeltää SadoMaso(hah!)-liigassa, vaikka budjetti!!! Stadin K€uro-jengi vastaan rämekuukkeleiden penniporukka, buhahaaaaa! Meidän superturbojugend-osasto paloauto-Peltosen, skode-snöge-Skiben ym. vetskujen vetämänä haitariväkisinpanee rumat lukemat tulostaululle ja vittuilee siinä tehohetkien välissä. Mela-Ilari jyrähtää Itä-Suomen ripuli-oxu -safkasta (slangia, muah!), takoo heinäkenkiä turpaan ja siirtyy skruudaamaan(!) metallia paskantaakseen kettinkiä!!!!!!

Tiivistys landevässyköille: SaiPa pudottaa IFK:n jatkosta lukemin 2-1. Ja kaikkia naurattaa.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Tämä Simonin sääliANALyysi (hahaa) nauratti kovasti.

Ihan tuli jotenkin Tamin Facebook-päivittelyt mieleen tuosta. En ole vähään aikaan nauranut Jatkoajass niin paljon, kuin äsken!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä Simonin sääliANALyysi (hahaa) nauratti kovasti.

Ihan tuli jotenkin Tamin Facebook-päivittelyt mieleen tuosta. En ole vähään aikaan nauranut Jatkoajass niin paljon, kuin äsken!

Hahah loistavaa ANALyysiä! (hahah) Etäisesti tosiaan (hahah) muistuttaa Tamin feisbuukkipäivityksiä.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Käyttäjä Jackie Moon asettelee hyvin kauniisti sanansa koskien Jonas Brodinin peliä.

Brodin on ollut ihan ok. Jos siis on katsellut persereiällä pelejä. Sitten kun raotat vähän simmuja ja tihrustat kaverin otteita niin ota penkistäs kiinni ettet tipahda lattialle ja fistaa ittees sillä marsullas. Jumalauta mikä pelaaja. Jos Granny ei olisi Mate In Finlant niin voisi huudella että "Who, Mikael who?". En viitsi edes ajatella minkälainen pelaaja Joonaksesta kasvaa. Vain taivas rajana ja jopa minun silmissä taivas Ruotsin yllä alkaa sinertämään. Tänään päivälliseksi hapansilakkaa ja tietysti Pommacia kyytipojaksi
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Vähän tylsää ja puolueellista pistää samaan kannattajajoukkoon kuuluvana tämä tähän, ja vielä siitäkin tietoisena, että näitä vertauksia on tehty tieskuipitkään, mutta tää oli silti aika hyvä:

HPK:n voittaminen tuntuu siltä kuin hakkaisin vammaisen. Etukäteen tietää, että oma porukka on vahvempi kaikin puolin, ja kukaan ulkopuolinen ei iloitse sympaattisen RY:n tappiosta. Ja HPK:lle häviäminen tuntuisi sitten vielä pahemmalta - miten voikaan hävitä tuollaiselle nimettömyyksien nipulle jostain maaseutupitäjästä, jonka olennaisin tarkoitus on toimia levähdyspaikkana matkalla Puuhamaahan.

The game is on.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Yksinkertainen kikkelihuumori puree aina, yksinkertainen mies kun olen. Konteksti on siis se, että vapaaottelun puolella ilmeisen vastenmielinen Nick Diaz haastaa yhden lajin elävistä legendoista ja hallitsevan välisarjan mestari Georges St. Pierren:

Diazin mulkulla saa pyyhkiä lattiaa.

Itse toivon myös GSP:n voittoa, mutta tuskin nyt ihan tuohon ryhtyy.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaiken tuon Kärppien perseilyn jälkeen, tämä Lisäalueen miehen lyhyt ja ytimekäs viesti naurattaa, koska se on totta, tummennus minun:
Harri Aho ei tule eroamaan koskaan omasta tahdostaan, UTJ:n pesti on hänelle paikka ansaita leipänsä itselle ja perheellensä, siinä ei Kärppien etu merkitse mitään. Hänen ansioillaan vastaavan paikan saaminen on yhtä helppoa kuin elefantin voitto kuninkuusraveissa tammalähdöt mukaanlukien.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
EI ei ei ei.

Katsokaas nyt.

Pelaaja A ampuu 38 laukausta ja kentällä hän on ollut 20min/peli ja taklauksia on 8. Pelaaja B ampuu myös 38 laukausta ja kentällä hän on ollut 22min/peli ja taklauksia 6. TÄLLÖIN on pelaaja A ampunut 38 laukausta kun hän on ollut kentällä 20min/peli jonka aikana on tullut taklauksia 8. JOS pelaaja B on taklannut 6 kertaa ja laukonut 38 kertaa ja ollut kentällä 22min/peli NIIN on hän siinä tapauksessa laukonut 38 kertaa antanut taklauksia 6 ja pelannut 22min/peli, VAIKKA pelaaja A on laukonut 38 kertaa ja taklannut 8 kertaa ollesssaan kentällä 20min/peli.

Mikael Granlund ei ole pelaaja A eikä pelaaja B. Toivottavasti se treidataan.

Granlund=superstar -ketjussa alkoi taas offtopic ottaa valtaa, Powerplayn viestiä ehti hetken ihmetellä.
Loppukaneetti täyttä timanttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös