Ehkäpä kiekki tarkoitti sitä, että Björgen kirjaimellisesti niittaisi häneltä jalat alta nakkikioskijonossa?
Joo en itse menis kyllä tän rouvan lihapiirakkaa sörkkimään.
Ehkäpä kiekki tarkoitti sitä, että Björgen kirjaimellisesti niittaisi häneltä jalat alta nakkikioskijonossa?
Avautui, että jo ennestään pelkkää lihasta tursunnut luonnenäyttelijä Dwayne Johnson, on pumpannut itsensä sellaiseen kuntoon, että nykyään hänellä on lihaksia sellaisissakin paikoissa, missä itsellä ei ole edes paikkoja.
Tämä Johdon kirjoitus Lukko-osiosta. Hyvin kiteytettynä Lukon touhu, vuodesta toiseen.
TÄMÄ Vertigon letkautus ketjussa Juhani Tamminen TUTOn päävalmentajaksi.
Olen kyllä aivan samaa mieltä!
Mie oon Rokan Antti, progeurkuri Kannakselt. Ja hää o G#sus2.
Huikea! DanC ja vlad alustavat myös mainiosti ja runollisen pohtivasti samassa ketjussa:No ähhihi. Viesti peräisin Maailman paskin kirjan aloitus -ketjusta.
Painoin hissin nappia. Ja hissin nappi painoi minua. Yhdessä kuljimme toisen ja kolmannen kerroksen väliä edes takaisin seitsemän vuosisataa. Symbioosissa kuin matto ja lattia.
Huh huh, sano.On sateinen syyskuun ilta 1915 ja makaan mutaisessa pommikuopassa omassa paskassani kuunnellen brittiläisen tykistön jylyä jossain lähellä. Tunto alaraajoista on kadonnut, se vitun äpärä osui sittenkin minuun ja nyt saatana joudun tässä sateessa makaamaan paskoissani kun omat eivät uskalla hakea minua täältä pois.
Ampuisin itseni mutta kun ase perkele on jumissa ja pistinkin on kadonnut niin en saa edes rannetta viillettyä auki. Kuolenko minä nyt tänne sateeseen ja mutaan ja paskaan - ja kun äitini tästä minua niin varoitti. Nöyryyttävää, tämä on todella nöyryyttävää...
...tämä saa jäädä päiväkirjani ensimmäiseksi ja viimeiseksi merkinnäksi. Maailma on pettänyt minut!
Miksen jäänyt Wieniin maalaamaan akvarelleja?
Jeesus halvaantui takaruumiistaan kun se jäi farmari-Avensiksen töytäisemäksi hiekkatiellä. Isä meinasi lopettaa sen tiiliskivellä saman tien, mutta autoa ajanut sanoi ettei lasten nähden ainakaan pitäisi. Jeesus uikutti vähäsen. Ehkei siihen sattunut kovin pahasti, eikä halvaantunut kohta kuulemma tunne mitään.
Avensiksen taakse levitettiin paperisäkki, jonka päälle Jeesus nostettiin varovasti. Minä pääsin mukaan eläinlääkärille, mutta vain odotushuoneeseen. Jos olisin vetistelemättä niin ostettaisiin jäätelöt kotimatkalla. Avensis-mies sanoi että Nykypostissa oli ollut takapuolestaan halvaantunut koira jolle oli tehty kärryt takajalkojen paikalle, ja että sellaisen systeemin voisi kai Jeesuksellekin rakentaa. Isä neuvoi sitä mieluummin haistamaan pitkän vitun ja maksamaan Jeesuksen lopetuspiikin.
Kieltämättä hyvin analysoitu ja tuollaisia viestejä on ilo nostella esille jälkikäteen.Ei ole mikään hulvattomin letkautus, mutta kyllä tätä Major Jullin viestiä lukiessa voi laulella Kummeli-lauluja.
"Se tuli suoraan vastapalloon, jätkä löi mua kalloon..."
Ainakin verbaalisella tasolla tuli vastapalloon.
Kiitos Pisin Kääpiö 186cm!
Kieltämättä hyvin analysoitu ja tuollaisia viestejä on ilo nostella esille jälkikäteen.
FASlapsen tuorein "paska kirjan aloitus" sai ruisleivän muruset lentämään näytön kautta näppikselle ja sieltä takaisin suuhun.
Titaani-adamantium-chucknorris-HIFK suoraan Stadista pyyhkäisee sputnikin (heh, tajusitteko) lailla Rappeenlannan (hahaa) kuoripojat tieltään matkalla mitskumatseihin! Hävettää lajin nimeltä jääkiekko puolesta se, että saipan kaltaiset minimunat saavat aina vaan temmeltää SadoMaso(hah!)-liigassa, vaikka budjetti!!! Stadin K€uro-jengi vastaan rämekuukkeleiden penniporukka, buhahaaaaa! Meidän superturbojugend-osasto paloauto-Peltosen, skode-snöge-Skiben ym. vetskujen vetämänä haitariväkisinpanee rumat lukemat tulostaululle ja vittuilee siinä tehohetkien välissä. Mela-Ilari jyrähtää Itä-Suomen ripuli-oxu -safkasta (slangia, muah!), takoo heinäkenkiä turpaan ja siirtyy skruudaamaan(!) metallia paskantaakseen kettinkiä!!!!!!
Tiivistys landevässyköille: SaiPa pudottaa IFK:n jatkosta lukemin 2-1. Ja kaikkia naurattaa.
Tämä Simonin sääliANALyysi (hahaa) nauratti kovasti.
Tämä Simonin sääliANALyysi (hahaa) nauratti kovasti.
Ihan tuli jotenkin Tamin Facebook-päivittelyt mieleen tuosta. En ole vähään aikaan nauranut Jatkoajass niin paljon, kuin äsken!