Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 283 786
  • 7 387

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisten miehistä haluamat ominaisuudet ovat iso penis ja huumorintaju. Ilmeisesti molempia ei voi saada (vrt. naisissa kaunis ja fiksu).

Mutta pointsit schollille. Kuulin muuten viimeisimmässä paikanpäällä katsomassani HIFK:n ottelussa (Tappara-matsi) kahden tyypin puhuvan "jatkoajan nimimerkki schollista". Ja vielä äännettynä "skolli". Olin hämmentynyt.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin muuten viimeisimmässä paikanpäällä katsomassani HIFK:n ottelussa (Tappara-matsi) kahden tyypin puhuvan "jatkoajan nimimerkki schollista". Ja vielä äännettynä "skolli". Olin hämmentynyt.

No sittenhän he puhuivat Jatkoajan nimimerkistä "skolli," onhan täällä sellainenkin jäsen ollut jo muutamia vuosia.

Sen kummempaa letkautettavaa mulla ei just nyt ole.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sittenhän he puhuivat Jatkoajan nimimerkistä "skolli," onhan täällä sellainenkin jäsen ollut jo muutamia vuosia.

Sen kummempaa letkautettavaa mulla ei just nyt ole.

Tuossa keskustelussa taidettiin mainita "saksa" noin miljoona kertaa ja myös punaisista speedoista puhuttiin. Ettei jäänyt epäselväksi...
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Kehiksen sisäpuolinen läppändeerus on jotain uskomattoman upeaa. Ei vaan kykene ymmärtämään mitä hauskaa tuossa oli. Tosin huumorintajuni on suhteellisen paskaa eli kannattaa antaa olla.

Juu, ei kai tässä kenenkään ole näille pakko nauraa. Sitä en kuitenkaan hyväksy, enkä anna olla, että minua epäillään osallisuudesta kehiksen sisäpuolisuuteen.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Ehkä se on mennytkin näin:

Ryssä: Hei Suomi-poika, tule hakee leipää!
Riku: Tuu sä hakee meiltä maalivahti leipääs syömään!
Ryssä: OK, paljon toi teidän Nieminen maksaa?
Riku: Nieminen vai? No hitto, se on kyllä meidän ihan kärkiäijiä, ei me siitä haluta luopua.. No sanotaan vaikka 6 miljoonaa.
Ryssä: Oijoi, varmaan on sit ihan NHL-tason veska, no se me otetaan, laita tilinumero ja mokke bussiin ja tänne!
Riku: Ei saatana, en mä kehtaa teiltä 6 milliä Hatusta pyytää.. Sanotaanko hei yksi miljoona ja laittakaa vaikka sitä leipää siihen muutama limppu päälle ni pidetään täällä pikkujoulut.
Ryssä: Aa, millin arvonen jamppa vaan, no, on se semmosta KHL:n keskitasoa kumminkin, laita tulee! Haluutko voita kanssa leivän päälle?
Riku: Ei jumalauta.. Hei, en mä saa nukuttua yötäni jos mä teiltä millin otan tämmösestä tähdenlennosta, mitähän Kuznetsovkin sanoisi jos sen maanmiehiä näin julmasti vetäisin alta lipan.. Laitetaan hei 400 000 hinnaksi, sekin on vielä ihan vitusti mutta ei nyt saatana mitään seitsemännumeroista sentään. Ja unohtakaa ne leivätkin oikeestaan.
Ryssä: HAISTA SINÄ SUOMALAINEN KUSIPÄÄ PASKA JA VEDÄ SE VITUN ALEVESKA VESSASTA ALAS! ME OLLAAN KHL, MEILLE KELPAA VAAN MILJOONAMIEHET! HOMO! HOMO-RIKU, KUULETKO, SÄ OOT MESTISHOMO! ME SOITETAAN ILTA-SANOMILLE JA SANOTAAN ETTÄ SÄ OOT YKS HOMO!
Riku: OK. Moikka.
Ryssä: Moi.
Ihan mukavat iltanaurut toki, kiitos tästä. :D Uskoisin, että aika lailla noinhan tuo on mennyt.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan mukavat iltanaurut toki, kiitos tästä. :D Uskoisin, että aika lailla noinhan tuo on mennyt.

No niin! Saatiinhan tähän ketjuun välillä jotain ihan oikeasti hauskaakin! Ja jotenkin ei yllätä yhtään tuo nimimerkki kenen tuotos tämä(kin) on.
 

RDivis

Jäsen
Musta Nuoli sai nauramaan kirjoituksellaan:

Moni näistä on tässä ketjussa jo esiintynytkin, mutta kokonaisuutena nämä listat ovat sellaisia, että ne aiheuttavat herkemmille aivoverenvuotoa. Näistä voisi tehdä vielä ärsytyskomboja, joissa käytettäisiin mahdollisimman paljon sanoja samassa virkkeessä.

"Jess, parhautta eikä öpauttiarallaa", heitti isäntä läpändeerosta samalla kun tissitteli äippää ja broiskutti satsinsa avokin paitulille.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Tahaton asiavirhe sai suupielet nykimään, kun Ilves-osiossa nimimerkki Ragulin sivuaa Ilveksen taloustilannetta:

"... Aikoinaan tiistai illan Jokerit-pelissä olisi ollut melko varmasti yli 6 000 pelaajaa. On selvä, että kustannuksia on pienennettävä."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
J.Grönvall niputtaa tyylipuhtaasti junttimaisuuden ilmenemismuodot suomalaisessa raskaammassa musiikissa. Kotiteollisuus-kuvaus on suorastaan Wikipedia-kamaa:
Myös tiedostaminen ja kasvissyönti on junttia, siksi myös Stam1na ja Mokoma ovat junttibändejä. Ja Kotiteollisuus, koska ne sanoo vittu ja juo viinaa höhö.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
P.Sihvonen tarjoilee sanakirjamääritelmän hyvälle vanhemmuudelle:
Isät ja äidit, jotka tekevät asioita lastensa kanssa päivittäin suurella sydämellä, viljelevät rakkautta.
Hauskinta tässä on se, ettei tässä ole mitään hauskaa; mielestäni kyseessä on hienosti, lähes filosofis-runollisesti tiivistetty kotikasvatuksen kultainen huoneentaulu. Loistavaa, Petteri, aivan loistavaa!
 

Bronco

Jäsen
Bongaa julkkis! -ketju on täynnä arkipäiväisiä postauksia siitä kuinka joku kansanedustaja on kävellyt ohi työmatkalla, joku kiekkovaikuttaja on ollut ruokaostoksilla samassa putiikissa, väsynyt laulaja/laulajatar nähty lätkäpeleissä jne.

Ketjun tuorein viesti kuitenkin yllättää:

Tapio Suominen swingerbileissä mimminsä kanssa. Olihan se hassua nähdä Tapsa pelkissä boksereissa ja muutenkin noissa merkeissä missä pannaan lähes huoneessa kuin huoneessa. Suhtaudun tuleviin selostuksiin eri tavalla kuin ennen :) Kaikilla meillä on salaisuutemme, myös Tapsalla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Noh, nythän Tapsalla ei enää ole salaisuuksia. Mutta sanottakoon, että tieto ei varsinaisesti yllättänyt kuitenkaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo, eipä tuo hirveästi yllättä. Ammattimies tv:ssä, mutta jotenkin sen habituksesta tulee mieleen naapurin sänkyäänien tahtiin tumputtava pikkupervo.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Tämä on aika pitkä lainaus, mutta BOL iski puun takaa Putous-ketjussa. Koko viesti asiallista ja viisasta tekstiä, kunnes takavasemmalta yhtäkkiä tunteikas "turkulaiset vituttaa". Kaunista.

Kyllä meillä lapset Putousta katsovat ja saavat katsoakin. Kaksimielisyydet menevät ohi oikealta ja vasemmalta ja lapset nauravat ihan eri asioille kuin aikuiset. Tai siis voivat nauraa samalle sketsille, mutta useimmiten ihan eri asialle. Miksikö? No, siksi, että ovat lapsia, eikä kaikki rivot jutut aukea heille.

Itseltäni pääsee kirosanoja harva se päivä myös lasten kuullen, enkä todellakaan ole siitä ylpeä, mutta meillä lasten ei silti ole soveliasta kiroilla. Kokeilevat toki välillä, mutta jos ei sana mene jakeluun, mennään nurkkaan miettimään. Ja vaikuttaa vahvasti muutenkin siltä, että lopulta eniten ne lapset oppivat "törkeyksiä" esim. koulussa. En voi sitä kontrolloida, mutta yritän parhaani mukaan opettaa sitä, mikä on soveliasta käytöstä ja mikä ei. Aika näyttää, onko siitä mitään hyötyä. Uskon niin.

Olen itse kasvanut "härskin huumorin keskellä" ja esim. lapsuuden ja nuoruuden Lapinlahden Lintujen sketsit ovat aikuisiällä avautuneet ihan uudella tasolla, kun ymmärrys on kasvanut. En näe kaksimielisissä vitseissä sinänsä mitään pahaa. Jos jossain vaiheessa mennään törkeyksiin, tv:n voi laittaa kiinni. Sitten asia selvitetään lapselle, kuten ikä- ja ymmärrystaso antaa myöden. Ja kyllä meillä ainakin toistaiseksi on riittänyt se, että joidenkin asioiden on sanottu olevan aikuisten juttuja ja että lasten ei ole soveliasta puhua sellaisia. "Selitän asian teille sitten paremmin, kun olette vähän isompia"- tyylinen selitys on myös ollut monesti ihan riittävä. Enkä viittaa pelkästään Putoukseen, vaan elämään yleensä. Tietenkin lasten kysymyksiin pitää vastata, mutta monesti riittää, että vastaa jotain eikä kaikki "likaisia yksityiskohtia" tarvitse välttämättä selvittää ollenkaan, koska lapsi ei välttämättä ole edes kiinnittänyt siihen asiaan huomiota, vaikka aikuinen vähän kauhisteleekin.

Hahmoista oma suosikkini on Sanna-Raipe. Mulle toimii erittäin hyvin tollanen ilmeetön näsäviisastelu. Myös Karim on hieno hahmo. Kristoffer Taxfree on ristiriitainen hahmo: välillä ihan onneton, mutta toisinaan onnistuu kutkuttelemaan nauruhermoja paljonkin. Turkulaiset vituttaa, joten Samppa Linna ei ole sitä, mitä haluan lauantai-iltaisin tv:stä katsella. Ihan hyvä ja varsinkin suomalaisiin vetoava hahmo kuitenkin. Luulen, että jotain yllättävää nähdään sketsihahmoissa vielä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuossa Tapio Suominen keississä oikeastaan eniten kiinnostaa ja samalla huvittaa se, että miksi nimimerkki Ölly on ollut mukana siellä bileissä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kenties vaihtanut Tapsan kanssa pareja?

Ja jos näin kävi, kumpi oli vaihdon jälkeen pettyneempi, Tapsan vai Öllyn alkuperäinen pari? Toivon Öllyn itsetunnon vuoksi että Tapsan, aatelkaa miten traumaattinen ja loppuelämäksi syvältä sisältä haavoittava tieto olisi se että Suomisen Tapiokin on sinua parempi sängyssä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös