Mun piti saada yksi paketti Barcelonasta. Se lähti 2.1 UPS:n standardilla. En ajatellut, että sillä on väliä, että tulee standardilla kun ei ollut kiire. Trackingissä luki, että 8.1 by end of business day olisi delivery. Ajattelin, että käy, no problem, mutta ihmettelin, kun se oli jo 3.1 ollut Frankfurtissa eli vajaa päivä sen jälkeen, kun lähetettiin Hospitalet de Llobregatin UPS:n pisteestä eteenpäin. Ajattelin, että saattaa tulla siis nopeammin. Kuitenkin sitten 4.1 se olikin Köpiksen tuntumassa Tanskassa skannattu. Tämän jälkeen se katosi muutamaksi päiväksi, mutta 8.1 skannattiin tulleeksi klo 3 yöllä ja klo 7.36 se oli skannattu lähteneeksi auton kyydissä toimitukseen. Niinpä jäin himaan venailee, että se tulee. Ei kuulunut mitään, jolloin ip katsoin sitten uudelleen trackingia ja luki klo 12: the address is in a remote area and deliveries are not made daily. Uusi toimitus ma 14.1 by end of business day. Siis mikä hemmetin haja-asutusalue, kun täältä heittää vaikka kivellä Stockmannille ja miksi menisi 6 päivää taas lisää. Otin yhteyttä UPS:iin tuohtuneena, jolloin minulle kerrottiin, että heillä oli niin paljon paketteja, joten päättivät antaa sen Itellan kuljetettavaksi. Sitä ei toki suoraan kerrottu aluksi, vaan ajateltiin, että haja-asutusalueskeida menee minulle läpi. Sain Itellan trackingnumeron ja siellä luki vain: Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana. Eikä mitään muuta. Laitoin UPS:lle sähköpostia, että tulen ilmoittamaan lähettäjälle, etteivät käytä enää ikinä UPS:ää, koska toimitukset kestävät huomattavasti kauemmin kuin peruspostin kautta ja kaiken lisäksi se menee lopulta postiin kuitenkin. Menin nukkumaan jotain klo 2, eikä ollut mitenkään Itellalla homma edennyt, vaikka edellisaamuna se lähti jo klo 7.36 UPS:n auton kyydissä. Itella oli siis jemmannut sen paketin jonnekin lähes vuorokaudeksi ilman scannausta.
Tänä aamuna sitten heräsin siihen, että joku on ovella joskus puol ysiltä. Heräsin siis, heitin vähän juomalasista yöpöydältä vettä naamalle, jotta näen jotain, laitoin valon, pukeuduin nopeasti ja menin ovelle, eikä siellä ollut ketään. Tyyppi oli liuennut, mutta jätti lapun, että paketti on postissa 9.1 15->. No kuinkas ollakaan, ei siis treenikamoja mukaan ja aikaisemmin liikkeelle, että ehdin käydä siellä postissa ja se lappu mukaan. Kun pääsin postille niin ensinnäkin parkkipaikat olivat lähialueella kiven alla ja sitten kun pääsin postin sisään niin siellä oli varmaan 20 ihmisen jono. Kaikkea mahdollista viheltäjää, eikä riittävästi asiakaspalveluhenkilökuntaa. Venasin varmaan reilusti yli 20 minuuttia kunnes lopulta sain sen paketin. Sitten ajoin himaan ja kun tulin tänne ja avasin paketin niin huomasin, että olivat lähettäneet väärän tuotteen. Siis voiko paremmin kaikki mennä, mitä tulee asiakas ja asiakaspalveluhenkilökunta välisessä vuorovaikutuksessa.