Jos Niina Mikkonen haluaa parempia Timo TA -vitsejä, niin kyllä niitäkin löytyy:
Jätkät päätti sitten kirjoittaa suoraan tähän ketjuun, niin ei tarvitse kenenkään etsiä muualta noita hassuja Mikkos-vitsejä.
Jätkät päätti sitten kirjoittaa suoraan tähän ketjuun, niin ei tarvitse kenenkään etsiä muualta noita hassuja Mikkos-vitsejä.
Näissä tapauksissa vaan ketju on ihan väärä.
En ole ihan varma, mutta mun mielestäni olen joskus linkannut jonkun sampion viestin tänne. Nih.Tämä taitaa olla ensimmäinen lainaus teidän poikien viesteistä tässä ketjussa.
En ole ihan varma, mutta mun mielestäni olen joskus linkannut jonkun sampion viestin tänne. Nih.
Mutta heti jos joku palstalähimmäinen osoittaa, että Designeria tai sampiota on lainattu tähän ketjuun, niin myönnän virheeni.
Päivän paras aiheutti spontaanin repeämisen tietokoneen ääressä...
Äl ny. Kyllä täällä joku juttu multakin on, ainakin yksi sataa sivua kohden. Sietäsi kyllä olla enemmän, koska olen kuitenkin ihan kiva poika. Eikä minulla ole tippaakaan FASlapsen, JHagin tai kumppaneiden huumoria vastaan, vaikkei se aina jaksa iskeäkään, mutta en jaksaisi sitä tässä ketjussa heidän itsensä esittämänä lukea. Ajattelin, että täällä on jokin mahtava meemi lähtenyt elämään, kun tämä ketju oli toistuvasti pinnalla, mutta paljastuikin sitten, että jätkät itse räpläävät kikkeleitään. Ei ole kivaa pettyä näin.Tutkin viestihistoriasi tässä ketjussa, eikä siellä ole sinun linkittämääsi sampion viestiä. Mutta heti jos joku palstalähimmäinen osoittaa, että Designeria tai sampiota on lainattu tähän ketjuun, niin myönnän virheeni.
Äl ny. Kyllä täällä joku juttu multakin on, ainakin yksi sataa sivua kohden. Sietäsi kyllä olla enemmän, koska olen kuitenkin ihan kiva poika. Eikä minulla ole tippaakaan FASlapsen, JHagin tai kumppaneiden huumoria vastaan, vaikkei se aina jaksa iskeäkään, mutta en jaksaisi sitä tässä ketjussa heidän itsensä esittämänä lukea. Ajattelin, että täällä on jokin mahtava meemi lähtenyt elämään, kun tämä ketju oli toistuvasti pinnalla, mutta paljastuikin sitten, että jätkät itse räpläävät kikkeleitään. Ei ole kivaa pettyä näin.
Vihjaileville ämmille tahtoisin sanoa, että jos ei ole munaa lyödä kortteja pöytään, niin pistä ne pakkaan ja ole hiljaa.
Ei ole kivaa pettyä näin.
Tämä taitaa olla ensimmäinen lainaus teidän poikien viesteistä tässä ketjussa.
Muutoin olen sita mielta, etta jos tanne ei saa kirjoituksiaan lainatuksi tarpeeksi usein, niin on ihan mulkku ja turha tapaus muutenkin.
Vähän arvottuani totesin että kyllä tämä jo muuallakin esillä ollut nuorten toimittajanaisten housuunpaskominen kuuluu tähän ketjuun:
Halusivatko toimittajat samaistua pelaajien tuntemuksiin hävityn puolivälieräsarjan jälkeen?Loppuun suoraan täsmäiskuna tähän ketjuun ehdottomasti tarkoitettu juttu, joka on niin hauska, että kirjoitan sen suoraan tänne: Kaksi naistoimittajaa kakkasi bussissa ja nyt on selvinnyt että tämä on tapahtunut jo viime keväänä ja kyseessä oli HIFK:n pelaajia kuljettava bussi. Joka oli muutenkin täynnä kakkaa.
TykkiJutila:
Minun äitinipä möi piirakkaa 90-luvulla Martti Ahtisaarelle! Can you dig it sucka? =P
-FNM-:
Tästä en kyllä olisi kovinkaan ylpeä vaan alkaisin laskea syntymäpäiväni ja myyntihetken täsmäävyyttä.
Tämä historian siipien havinaa sisältä video kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun, koska se tuo mieleeni ajat menneiltä vuosikymmeniltä jolloin kaukalossa partioi kaksikko Probert ja Kocur - tunnettu myös nimellä Bruise brothers.
Best of Probert & Kocur!
Probert ja Kocur oli kyllä viihdyttävä kaksikko, mutta linkistäsi aukeavaa Martti "Huuhaa" Innanen - Kikkelinnäyttäjän Laulun yhteyttä heihin en näin äkkiseltään tajua...
Sen sitä saa kun yöllä on monta ikkunaa youtubeen auki ja väärän ikkunan linkin kopioin. Nyt pitäisi näkyä oikea pätkä.
Pahoitteluni henkisestä järkytyksestä! Nyt näkyy nyrkinmäiskettä kikkelinnäyttäjien sijaan...
vlad.
Eikun se on Paavi tänä aamuna Pahaa aavistamatta aukaissut Jatkoajan niinkuin joka aamu ennenkin ja huomannut, että: "Ei saatana. Taasko se on täällä? Luulin, että siitä jo päästiin, vaan ei. Kyllä nyt riitti nämä hommat meikäläiselle. Tästä mitään tule näköjään."
Tässähän on selkeä yhteys, Evil on paavi. Johan tuo kömpelö nimimerkkikin sen kertoo. "Kukaan ei epäile mua paavi Benedictus XVI:ksi, jos kirjaudun jatkoaikaan paholaisena."
Nyt piti valita kumpaa tekisi, paavin hommia vai kirjoittaisi jatkoaikaan? Molempia ei voi tehdä, koska se on niin saatanan raskasta keksiä joka päivä puujalkavitsejä. Molemmissa hommissa yhtäaikaa.
Mutta kun ei ole miesta, niin ei sitten ole.
Tämä osio on lähinnä kiekkoa seuraaville ja koskee Tommi Huhtalaa. Uskoisin, että et muutenkaan täältä löydä mitään miehenhakupalstaa, mutta voithan toki sellaisen sinne Lukko-osioon perustaa jos on tarvetta.
En tiedä siitä, mutta ainakin Bryggare on todennut, että jääkiekko syö muiden lajien huippulupaukset. Ja onhan se totta. Jutilastakin olisi saattanut tulla armoton aitajuoksija. Nilkat lukkoon ja läheltä ylös.
Tonicom kirjoitti:Varoitus! Off topic. Oon aina miettinyt, että kuka näitä edit kommentteja laittelee. Tosi vittumaisia, aina vinoillaan kun toinen on kirjoittanut suurella vaivalla informatiivisen uutisen ja painaa lähetä pari sekuntia myöhässä. Miten noi oikein toimii? Ja miksi jatkoaika.com:ssa ne ovat aina vinoilevia tai kuittailevia, vai olenko ymmärtänyt ne väärin?
E: vai näinkö nää toimii, että muokataan viestiä ja laitetaan muokattu osuus merkattuna?
PS. Meinasi unohtua! Kova huhu ensi kaudeksi: Nyban kiikarissa 1-ketjuun on Oscar Pistorius. Ei jalkoja, mutta osaa edes ampua.