Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 303 451
  • 7 399

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli odotettavissa, mutta pysäytti silti.

No mieti nyt: ZTE:n kaverit syövät kaikkea mikä liikkuu tai on joskus liikkunut, ja puhelin on mitä on. Semi-kiinalaiset eli kortsut syövät melkein mitä tahansa, ja puhelimetkin ovat melkein mitä tahansa. Selvä logiikka. Tämän pitäisi olla selvää teksti, Kekkosta lainatakseni. Hän muuten puhuisi nokialaiseen.

iPhone = gay, kuten palstaveli vilpertti jo aiemmin tässä ketjussa näytti toteen.
Voiko tuosta ylemmästä osasta päätellä että Nokialla syödään paskaa?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Niin, paskasta kumpuaa vehreä ruoho ja hedelmällinen pelto. Taitaa iPhone-gay-porukan ja me-olemme-parhaita -Android-hörhöjen puntti tutista. Pyh, näin on.

Ketjun aiheeseen liittyen, nimeän käyttämäni ilmaisun "me-olemme-parhaita -Android-hörhön" vuoden tähän saakka parhaaksi letkautukseksi. Ihan vain moderaattoreiden varalta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal

Mistä helvetistä te puhutte? Oikeesti en tajunnut sun viestistä mitään, joten en pidä sitä hyvänä läppänä.

Vai oliko se jotain meidän isällä on isompi kuin teidän isällä-juttuja?

Tiedän, että mun puhelin on Nokia, mut mallista ei hajuakaan. Siihen on taaksekin liimattu 112-tarra ettei tosipaikan tullen unohtuisi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mistä helvetistä te puhutte? Oikeesti en tajunnut sun viestistä mitään, joten en pidä sitä hyvänä läppänä.
En usko sinun menettäneen mitään.

Vai oliko se jotain meidän isällä on isompi kuin teidän isällä-juttuja?
En ole tietoinen isäni mitoista, enkä totta puhuen ole kiinnostunutkaan, joten en nyt valitettavasti voi alkaa tähän leikkiin.
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Isomäki ylivoimaisena ykkösenä, joten meilläkin menee kai Mestistasolle varsin hyvin. Kun mielestäni vietiin aikalailla selkeästi Vaasa-Pori taistelu tuossa pari vuotta sitten niin kannattajien kuin hallienkin tunnelman kesken :)

Vaasalaisista ei kuulunut mitään seitsemännessä karsintapelissä. Oliko niitä edes hallissa?

Osu ja uppos ns?
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Tais nyt kyykytys mennä kyllä toisinpäin.

Turenkilaishuumori on vaikea laji.

Voipi toki olla noinki päin. Kirjoitettuna tollanen huumori ei vaan toimi. Itse uskon edelleen että AWelta jäi vaan jotain huomaamatta.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Tää vertauskuva IFK playoffseissa -ketjussa pisti kyllä hymyilyttämään. Nimimerkki J-Ko valaa uskoa jullileiriin vastalauseena porukan negailuille:

Jos mies rakentaa tuhat siltaa ja jää kerran kiinni runkkaamisesta niin mielestäni hän edelleen on sillanrakentaja eikä runkkari.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pojilla lähtee vähän huumori karkuteille "Pienet asiat jotka ärsyttää" -ketjussa. Pakko hihitellä, kun laaduttoman räävittömän huumorin ystävä kerran olen:

Nytpä se on sit itelläki ensimmäinen vauvahullu FB- kaveri. Vähintään joka toinen päivä tulee tietoa raskauden etenemisestä ja pitäähän tuo vielä blogiaki erikseen jos ei jostain syistä ihmisille riitä facebookista saatavat tiedot. Odotan kauhulla sitä päivää kun kyseinen toukka pääsee ihmisten ilmoille... Tokihan tuo vauvan odottaminen ja saaminen on jotain ainutlaatuista ihmiskunnan historiassa eikä siitä taida turhan paljoa olla kirjoitettua tietoa saatavilla.

Noi on ihania. Yksi kaverini sai jo toukkansa ulos, ja niitä kuvia nyt pukkaa kokoajan, ne vielä menee. Raskauden aikana meinas välillä ahdistaa kuvat mahasta merkattuna raskausviikon numerolla. Ajattelin joku päivä pistää vastaavan, mun karvasesta kaljamahasta sais melko edustavan otoksen.

Kirjaa luku vielä mahaan, montako kaljaa on sinne uponnut :D

Vielä puuttuu se et ottais niistä "toukista" kuvia mitä tulee ulos...

Unohtamatta keltaista "lapsivettä"...

Samaa mieltä kyllä siitä, että ne raskauspallon esittelykuvat ja jatkuva jauhanta on jotain joka ärsyttää.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nimim. verikuut seuraa Japanin turmaa tyynen rauhallisesti:

Säteileekö se radioaktiivinen pilvi lumen läpi? Riittääkö se, jos kaivaa tuohon metrin paksuun lumikinokseen kuopan? Meinaa emännällä loppua voimat kun laitoin sen bunkkeria kaivamaan. Tuli routaantunut maapohja vastaan, eikä tuo muovinen lumilapio pure siihen. Ja paljonko tuota suolaa pitää syödä? Olen nyt syönyt puoli kiloa, mitat 180/75.

DISCLAIMER: Ennen kuin joku älähtää, komedia ei kohdistu millään tavalla japanilaisten kärsimyksiin vaan suomalaisten paniikkiherkkyyteen.
 

scholl

Jäsen
Pojilla lähtee vähän huumori karkuteille "Pienet asiat jotka ärsyttää" -ketjussa.

Noihan on isoja asioita, mitkä ärsyttää. Yhtä paskaa kuin jatkuva jauhaminen päivityksissä häistä. Samoin profiilikuvat, joissa tungetaan joku kakara siihen samaan kuvaan. Pitäisi tulla kai sitten samat määräykset noille valokuville kuin mitä passikuvissa on, jotta tuo vittuilu loppuisi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Häiritseviä mielikuvia aivan vilisee verkkokalvoillani!

Siinä on kyllä Oskarin vanhemmat lovecraftinsa lukeneet...

t. nimimerkki "Shadow over Innsmouth"

Toki sen enempää nauramatta kenenkään ulkonäölle.
 

Ralph

Jäsen
Mulla ja kaverillani on sellainen kiva pieni veto käynnissä SM-Liigan ja NHL:n pudotuspeleihin. Jokaisessa otteluparissa molemmat ovat eri joukkuiden puolella ja se kumman joukkue voittaa, saa toiselta vitosen. Meikäläinen menetti jo vitosen Kerhon vuoksi. Olen myös Kärppien puolella säälipleijareissa ja puolivälierissä JYP:n, Lukon, Jokereiden ja Kärppien/Bluesin puolella. Vuorotellen valittiin/valitaan joukkueet ja minä otin ensiksi Kerhon, sitten tämä Bluesin, minä JYP:n, hän Ässät, minä Lukon ja hän HIFK:n. Sitten kun NHL playoffit käynnistyvät, saadaan kunnon varaustilaisuus kun on kahdeksan otteluparia.

Ihan mukavaa tuollainen mahdollinen rahantienaus on, ja nyt on syy miksi seurata pudotuspelejä vaikka Kerho ja Colorado ei siellä esiinykään.
 

Snagari

Jäsen
Mulla ja kaverillani on sellainen kiva pieni veto käynnissä SM-Liigan ja NHL:n pudotuspeleihin. Jokaisessa otteluparissa molemmat ovat eri joukkuiden puolella ja se kumman joukkue voittaa, saa toiselta vitosen. Meikäläinen menetti jo vitosen Kerhon vuoksi. Olen myös Kärppien puolella säälipleijareissa ja puolivälierissä JYP:n, Lukon, Jokereiden ja Kärppien/Bluesin puolella. Vuorotellen valittiin/valitaan joukkueet ja minä otin ensiksi Kerhon, sitten tämä Bluesin, minä JYP:n, hän Ässät, minä Lukon ja hän HIFK:n. Sitten kun NHL playoffit käynnistyvät, saadaan kunnon varaustilaisuus kun on kahdeksan otteluparia.

Ihan mukavaa tuollainen mahdollinen rahantienaus on, ja nyt on syy miksi seurata pudotuspelejä vaikka Kerho ja Colorado ei siellä esiinykään.

Ihan kiva, mutta en tiedä onko ihan tämän ketjun asiaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös