Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 844
  • 7 387

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pojilla lähtee vähän huumori karkuteille "Pienet asiat jotka ärsyttää" -ketjussa. Pakko hihitellä, kun laaduttoman räävittömän huumorin ystävä kerran olen:

Nytpä se on sit itelläki ensimmäinen vauvahullu FB- kaveri. Vähintään joka toinen päivä tulee tietoa raskauden etenemisestä ja pitäähän tuo vielä blogiaki erikseen jos ei jostain syistä ihmisille riitä facebookista saatavat tiedot. Odotan kauhulla sitä päivää kun kyseinen toukka pääsee ihmisten ilmoille... Tokihan tuo vauvan odottaminen ja saaminen on jotain ainutlaatuista ihmiskunnan historiassa eikä siitä taida turhan paljoa olla kirjoitettua tietoa saatavilla.

Noi on ihania. Yksi kaverini sai jo toukkansa ulos, ja niitä kuvia nyt pukkaa kokoajan, ne vielä menee. Raskauden aikana meinas välillä ahdistaa kuvat mahasta merkattuna raskausviikon numerolla. Ajattelin joku päivä pistää vastaavan, mun karvasesta kaljamahasta sais melko edustavan otoksen.

Kirjaa luku vielä mahaan, montako kaljaa on sinne uponnut :D

Vielä puuttuu se et ottais niistä "toukista" kuvia mitä tulee ulos...

Unohtamatta keltaista "lapsivettä"...

Samaa mieltä kyllä siitä, että ne raskauspallon esittelykuvat ja jatkuva jauhanta on jotain joka ärsyttää.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nimim. verikuut seuraa Japanin turmaa tyynen rauhallisesti:

Säteileekö se radioaktiivinen pilvi lumen läpi? Riittääkö se, jos kaivaa tuohon metrin paksuun lumikinokseen kuopan? Meinaa emännällä loppua voimat kun laitoin sen bunkkeria kaivamaan. Tuli routaantunut maapohja vastaan, eikä tuo muovinen lumilapio pure siihen. Ja paljonko tuota suolaa pitää syödä? Olen nyt syönyt puoli kiloa, mitat 180/75.

DISCLAIMER: Ennen kuin joku älähtää, komedia ei kohdistu millään tavalla japanilaisten kärsimyksiin vaan suomalaisten paniikkiherkkyyteen.
 

scholl

Jäsen
Pojilla lähtee vähän huumori karkuteille "Pienet asiat jotka ärsyttää" -ketjussa.

Noihan on isoja asioita, mitkä ärsyttää. Yhtä paskaa kuin jatkuva jauhaminen päivityksissä häistä. Samoin profiilikuvat, joissa tungetaan joku kakara siihen samaan kuvaan. Pitäisi tulla kai sitten samat määräykset noille valokuville kuin mitä passikuvissa on, jotta tuo vittuilu loppuisi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Häiritseviä mielikuvia aivan vilisee verkkokalvoillani!

Siinä on kyllä Oskarin vanhemmat lovecraftinsa lukeneet...

t. nimimerkki "Shadow over Innsmouth"

Toki sen enempää nauramatta kenenkään ulkonäölle.
 

Ralph

Jäsen
Mulla ja kaverillani on sellainen kiva pieni veto käynnissä SM-Liigan ja NHL:n pudotuspeleihin. Jokaisessa otteluparissa molemmat ovat eri joukkuiden puolella ja se kumman joukkue voittaa, saa toiselta vitosen. Meikäläinen menetti jo vitosen Kerhon vuoksi. Olen myös Kärppien puolella säälipleijareissa ja puolivälierissä JYP:n, Lukon, Jokereiden ja Kärppien/Bluesin puolella. Vuorotellen valittiin/valitaan joukkueet ja minä otin ensiksi Kerhon, sitten tämä Bluesin, minä JYP:n, hän Ässät, minä Lukon ja hän HIFK:n. Sitten kun NHL playoffit käynnistyvät, saadaan kunnon varaustilaisuus kun on kahdeksan otteluparia.

Ihan mukavaa tuollainen mahdollinen rahantienaus on, ja nyt on syy miksi seurata pudotuspelejä vaikka Kerho ja Colorado ei siellä esiinykään.
 

Snagari

Jäsen
Mulla ja kaverillani on sellainen kiva pieni veto käynnissä SM-Liigan ja NHL:n pudotuspeleihin. Jokaisessa otteluparissa molemmat ovat eri joukkuiden puolella ja se kumman joukkue voittaa, saa toiselta vitosen. Meikäläinen menetti jo vitosen Kerhon vuoksi. Olen myös Kärppien puolella säälipleijareissa ja puolivälierissä JYP:n, Lukon, Jokereiden ja Kärppien/Bluesin puolella. Vuorotellen valittiin/valitaan joukkueet ja minä otin ensiksi Kerhon, sitten tämä Bluesin, minä JYP:n, hän Ässät, minä Lukon ja hän HIFK:n. Sitten kun NHL playoffit käynnistyvät, saadaan kunnon varaustilaisuus kun on kahdeksan otteluparia.

Ihan mukavaa tuollainen mahdollinen rahantienaus on, ja nyt on syy miksi seurata pudotuspelejä vaikka Kerho ja Colorado ei siellä esiinykään.

Ihan kiva, mutta en tiedä onko ihan tämän ketjun asiaa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Tuohan on ilmiselvästi "Muu vastaava kirjoitelma". Ja melkolailla hyväkin idea.
Jännää, sanoisi muuan Pasilan poliisi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tämä nauratti kovasti jo eilen, tänään se naurattaa vielä enemmän:

Mielenkiintoinen ilta tiedossa. Spartacus Maticacus johdattaa perussuomalaiset gladiaattorinsa pääimpressaari Aravirran böömiläisen friikkisirkuksen vieraiksi. Sirkuksen tähtinä parrakas nainen Pavel, lasista valettu Jan, ihmisen ja sian risteytys Petr ja näkymätön mies Kamil. Perisuomalaisen Bluesin mielenkiintoisimpina pelaajina luterilaisten ulkojäiden työteliäät lapset Camillo ja Nathan.

Veikkaanpa että pelin jälkeen lehdistötilaisuudessa ollaan edelleen opintiellä ja niin perkeleen ylpeitä omista pojista - eli böömiläinen sirkus suuntaan karavaaninsa kohti Poria, josta sopivasti löytyy jo valmiiksi Sirkuskenttä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
On tuo IFK:n puoli vaan hienoa luettavaa näin keväisin.

Itse kyllä uskon, että Jalonen tekee 100% homman loppuun, siis omasta näkökulmastaan parhaalla tavallaan. Ja jos näiden kolmen vuoden aikana jotain ehti Jalosen ajattelutavasta oppia niin uskoisin hänen filosofiansa olevan se, että runkosarjan aikana joukkue hiotaan sellaiseen iskuun, että joukkue kykenee voittamaan pleijarit pelaamalla vain sitä omaa peliään joka runkosarjassa opittiin. Ja tätä oppia Nokka pyrkii aivan varmasti toteuttamaan parhaan taitonsa mukaan.

Autotermeinhän tämä tarkoittaa sitä, että Nokka käytännössä junnaa tuota Porvoon motarille sammunutta Audi A4:n akkua loppuun sillä tietämyksellä mikä hänellä on: Kääntää virta-avaimesta ja uskoo, että auto lähtee käyntiin. Nokka on niin keskittynyt tähän virta-avaimen kääntöön, ettei näe, että tien penkassa, kahden metrin päässä hänestä seisoo ja hymyilee Erkka W, tuo kaikkien lierojen ja motherfuckereiden äiti. Kädessään Erkalla on Audin punainen starttimoottorin piuha, jonka hän on viekkaudella ja vääryydellä anastanut. Nokalla saattaa käydä ehkä nanosekunnin mielessä häilähtävä kysymys, miksi Audin konepelti on auki, ja miksei starttimoottori inahdakaan mutta hän heittää tuo häiritsevän ajatuksen romukoppaan, ja keskittyy taas 100%.sti kääntämään virta-avainta: Näin se auto käynnistyi syksylläkin.

Ja samaan aikaan tosiaan Petu hurahtaa ohi Solifer -68-mopedillaan, ilman kypärää, tukka hulmuten, takki auki, paskaa syöden, 145 km/h mittarissa.

Viiden minuutin kuluttua Nokka keskeyttää taas hetkeksi käynnistyspuuhansa, pyyhkii hikeä otsaltaan ja vilkaiseen Porvoon moottoritien varressa olevaa kylttiä: Lahti 17. Hän on jo melkein perillä!
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Ässäketjusta:
En tiedä kuka näki ja mitä näki, mutta sen tiedän, että minä pidin Ässiä alunperin haastajana ja pidän edelleen. Bluesille on henkisesti kova paikka hävitä yksikin ottelu sarjan toiseksi köyhimmälle seuralle.

Perjantaina Ässät teki pari ylimääräistä virhettä ja mentaalipuoli ei palautunut lauantaiksi. Minulla riittää edelleen uskoa Ässien mahdollisuuksiin yllättää.

Putosin kybällä. Taattua Toejoen Veikkoa. Koomisinta on, että tuo saattaa olla jopa kirjoitettu ihan tosissaan.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Mä en nyt tiedä miten tämä fyysisesti toteutetaan, joten *peukku +1* Anztan lainaamalle käyttäjän Stigu-viestille. Nyt jumalauta jullit! Piiskatkaa omat lentoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös